"Så du går på dit tredje år?" spørger jeg, imens vi går på hver vores side af buffet'en.
"Jah... Det betyder, at det hele her snart er slut" siger han med en trist mine.
"Jah... Men du kan jo ende med at få en stor karrier! Ligesom hende der Jaclyn? Kan du huske hende? Oh my god alle elskede hende, inklusiv mig selv!"
Åh gud, jeg plaprer bare derud af. Han må tro, at jeg er skør.
Han griner, imens han øser lasagne op på sin tallerken.
Jeg holder mig til salat afdelingen.
Her er alverdens salater, og det er virkelig nogle lækre nogle.
Da vi er færdige, mødes vi for enden af buffet'en.
"Vil du sidde over ved mit bord?" spørger han mig.
Omg! Zac som jeg har salvet over, kysset en plakat af, haft sengetøj med spørger mig faktisk om, jeg vil sidde ved hans bord.
"Det vil jeg da gerne" siger jeg så roligt, som jeg kan.
Jeg håber helt seriøst ikke, at der kommer nogle nye historier omkring, at mig og Zac dater. Selvom det ville være en drøm, som gik i opfyldelse.
Vi er på vej ned til Zac's bord, da Justin pludselig træder ind foran mig.
"Milla må jeg snakke med dig?" spørger han.
Han sender Zac et blik, og jeg kigger undskyldende på Zac, da jeg går med Justin udenfor.
Solen skinner stadig, og her er virkelig varmt.
"Hvad var det lige?" spørger Justin mig, da vi kommer ned i hjørne med buske omkring os.
Jeg trækker på skuldrene.
Jeg har stadig min bakke med salat i hænderne.
"Du kan da ikke bare rande sådan rundt, og flirte med nye fyre hele tiden!" siger Justin hårdt.
"Undskyld mig? Du var ingen gang tilstede, da jeg var sammen med ham. Alt vi gjorde var at finde mad sammen, og så spurgte han venligt om, jeg ville sidde nede ved hans bord, nu hvor ingen af mine venner var her."
Han har taget sine arme over kors.
"Hvad går der af dig? Jeg kunne aldrig finde på at være dig utro. Jeg prøver bare at finde nye venner her og tilpasse mig, men du går bare og tror det værste om mig, gør du ikke?" Jeg er virkelig sur nu.
Hvad bilder han sig ind?
Da han ikke har sagt noget i et stykke tid, vender jeg mig rasende om og går ind i kantinen igen.
Han tager fat om min arm, men jeg ryster den af mig.
***
Det er tirsdag morgen, og jeg er ved at gøre mig klar til sangtekst undervisning.Det bliver fedt at se Dylan igen.
Jeg har virkelig også brug for et godt grin lige nu.
Det eneste jeg lavede i går var at prøve tøj til mine optrædende til det næste show.
Vi fandt i det mindst noget.
Mig og Justin har ikke snakket sammen siden vores skænderi. Jeg venter stærkt på en undskyldning fra ham.
Jeg mødtes også med Ashley i går, og vi snakkede om mig og Justins lille fight.
Hun sagde også, at jeg bare skulle være stærk og vente på en undskyldning fra ham af. Vi snakkede også om den anonyme kilde, som udlevere nærmest hele mit liv til sladderbladene.
YOU ARE READING
The Music School Miami
FanfictionMilla kommer fra et helt normalt miljø i Danmark. Hun har nogle fantastiske venner og den perfekte kæreste. En tilfældig aften, hvor Milla og hendes veninder synger Sing Star, bliver der filmet en video af hende som synger. Videoen bliver sendt til...