Kapitel 38

365 18 1
                                    

Jeg går hånd i hånd med Justin ned af Miamis gader.

Vi går lidt frem og tilbage i butikkerne, og hygger os.

Jeg må indrømme, at jeg allerede har købt lidt for meget, men da jeg i går aftes så min konto, så kunne jeg altså ikke lade vær.

Justin er den sødeste gentleman, så han holder alle mine poser.

Folk kigger meget, når vi går forbi, men jeg er lige glad.

Jeg har Justin.

"Hey. Er du tørstig?" spørger Justin mig.

"Meget" svarer jeg, og vi går ind på Starbucks, som altid har været mit favorit sted at gå ind.
***
"Hvad vil du have?" spørger Justin mig.

Jeg kigger op på skiltet med priserne.

Her er deres Frappuccino helt vildt billige.

"Jeg tror, at jeg tager en vanilje Frappucinno" siger jeg.

Justin slipper min hånd.

"Tror du ikke bare, at jeg skal bestille en kaffe til dig?" spørger han mig.

"Ehm... Okay.." svarer jeg.

Synes han, at jeg er tyk?

"Nåh men Amber har bestilt to biletter til København. Kunne du tænke dig at komme med? Det er bare et kort besøg" fortæller jeg Justin.

Han tager min hånd igen.

"Det lyder helt vildt hyggeligt, men jeg har altså alt for travlt. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg får bare vildt mange danseserier, sangtekster for. Plus så er jeg i TMSM festen rådet. Der er meget mere end man, der skal gøres" siger han.

Jeg mærker et lille stik indvendig.

"Ok... Okay" siger jeg og tvinger et smil frem.

Vores ting er klar, og vi tager dem.

Vi går ud af den lidt proppet Starbucks.

Der er folk med deres telefoner fremme overalt, og jeg vil vædde med, at de tager billeder.

Vi går ud, og der står tons af paparazzier. Jeg skygger lidt for mine øjne, og vi går udenom dem alle.
***
Jeg sidder i kantinen med Harry.

Der er buffet igen.

Jeg roder lidt rundt i min mad med min gaffel.

"Er du ok?" spørger Harry og kigger op fra hans mad.

Jeg trækker på skuldrene.

"Vil du med til København her i weekenden?" spørger jeg ham pludselig.

Jeg har ærlig talt ikke andre at spørge.

Eller det er ikke rigtigt, men mig og Bella har ikke snakket sammen længe, fordi der sker så meget for os begge.

Ashley kunne også være noget, men jeg vil hellere have Harry med.

Han griner.

"Selvfølgelig!" siger han.

Jeg griner lettet, "Tusind tak!" siger jeg, og vi spiser videre.
***
Amber har skrevet en mail til mig, som jeg sidder og læser nu.

Det fortalte hun jo også i forgårs, men jeg har først husket det nu.

"Hej Milla. Du skal synge to gange til det kommende show, og du ved jo allerede, at 'Take A Bow' bliver en af dem, men angående den anden sang, så laves der noget nyt i år. Alle jer elever kommer til at sidde i et rum backstage, og så når I skal synge, så bliver det en helt tilfældig sang, som man selvfølgelig kender, og så skal du eller en anden ind på scenen og synge sangen. Det er noget, som giver lidt spænding, og det oser af talent, hvis man så gennemfører det. Håber at du er ok, og du er klar på denne lille udfordring. Amber."

The Music School MiamiWhere stories live. Discover now