"Ej Harry!" Siger jeg og tager et kig på tv'et.
"Du kan altså fortælle mig alt. Jeg kunne aldrig finde på at sige det til hende."
Han tager en håndfuld chips igen, og tygger ihærdigt på dem.
Jeg vender øjne af ham.
Han vil åbenbart ikke fortælle mig det.
Amber kommer pludselig over til os.
"I to. I skal ind i backstage rummet med de andre" siger hun og trækker os op af sofaen.
Hun skubber os begge igennem en masse mennesker, og derefter ind i et kæmpe rum, som er totalt luksus.
Der er fem kæmpe sofaer rundt omkring i rummet. Det er kæmpe fladskærms tv på hver væg, sofaborde til hver sofa med utalige snacks og drikkevarer, og sidst men ikke mindst så er rummet fyldt af elever, som er blevet valgt til at synge igen i aften.
Mig og Harry sætter os i en af sofaerne med resten af hans bandmedlemmer.
Jeg falder i god snak med Niall, men ud af øjenkrogen, så dukker Justin altid op.
Han sidder i sofaen længst væk fra min, og ved siden af ham sidder selvfølgelig Ariana.
Det er virkelig ikke noget, jeg bryder mig om, men da mig og Niall slutter samtalen, vender jeg mig om mod Harry og ligger mit hoved på hans skulder.
Jeg ved, at Justin ikke er vild med mig og Harrys tætte venskab, og derfor så provokere jeg ham også lige en smule ekstra ved at ligge mit hoved på hans skulder, fordi jeg ved og kan mærke, at Justin kigger konstant på os.
Harry begynder at ae mit hår, og jeg slapper pludselig helt af i mine spændte muskler.
En kvinde med stramt sort tøj og en stram knold med headset kommer ind i rummet.
Hun kigger bedrøvet rundt og ryster på hovedet.
"Okay alle sammen! Vi laver lige en lille omrokering, fordi pladserne skal passe sammen så... Dig" siger hun og peger på en lyshåret dreng.
Hun får rykket lidt rundt, og da jeg lige skal til at tro, at jeg får lov til at beholde min plads, så kigger hun på mig.
"Ehm... Milla... Kom herover" siger hun og kigger rundt.
Jeg rejser mig trist, og går så over til hende.
Hun tager blidt hånden på min ryg og fører mig over til stedet, jeg allermindst vil sidde.
Lige imellem Justin og Ariana.
Hvordan kan hun gøre det imod mig?
Hun får mig til at sætte mig, og hun viser Justin, at han skal tage sin arm rundt om mig.
Jeg rykker en smule væk fra ham, men Ariana og jeg sidder allerede vildt tæt, så jeg kan ikke rigtig flytte mig.
"I er jo favorit parret, så alle regner med, at I vil kysse og kæle en smule, når kameraerne er på" siger hun.
Både mig og Justin nikker nervøst.
"Så lover I, at når der filmes på jer, så mindst to gange kysser I? Det vil tiltrække ufattelig mange seere" fortæller hun.
"Jeg ved ikke..." prøver jeg, men Justin er for hurtig.
"Selvfølgelig!" siger han, og kvinden laver et lille nik, og går derefter videre.
Jeg ligger mine arme over kors, og kigger over på Harry.
Han ser bekymret over på os, og jeg vil virkelig bare rejse mig og gå over til ham, men Justins arm som holder godt om min ene skulder, forhindre mig i det.
***
Zayn har lige været på scenen og synge 'No Words' og han var fænomenal.Han fik hele publikum med, og han kunne bare teksten udenad.
Jeg er simpelthen så nervøs for, at jeg får en sang, hvor jeg ikke kender teksten.
Det ville være en katastrofe.
Der er en meget dullet vært inde i backstage rummet med os. Hun har afbleget hår, som er sat op med utrolig meget hårspray. Hun har lige fået presset sig selv ned i en ultra kort sort kjole med blonder på.
Hun går hele tiden og trækker ned i kjolen, når kameraet ikke er på, og det griner mig og Harry meget af.
Zayn kommer pludselig ud i backstage rummet, og alle klapper og hujer af ham.
Han bukker yndefuldt, og værten er straks på.
"Det var bare så godt gået, Zayn! Alle indklysiv mig var helt vilde med det! Sæt du dig bare ned nu og slap af" siger hun og giver ham et blidt puf ned mod sofaen med Harry i.
Værten kigger i et splitsekund ned i sine kort, og kigger hurtigt op igen, da kameraet skifter til hende.
"Ja. Det var så Zayn, som I fik set der. Vi går hurtigt videre, og den, eller skal jeg hellere sige de næste, har været et meget populært par hos seerne. Kan jeg få Milla og Iggy her op?" spørger værten og vender sig om, så hun kan kigge ud på os.
Jeg rejser mig stille, og ser mig rundt.
Hvem i alverden er Iggy?
Jeg spotter hende, og hun er en blond meget slank kvinde med brune øjne. Hun fanger mit blik og smiler. Vi går skulder mod skulder op til værten.
"Nåh tøser. I to har været det mest stemte par på hjemmesiden, og selvfølgelig, er der også blevet valgt en sang til jer." Hun holder en lille spændings pause, og kigger ned på hendes kort.
"Jeg håber, at I kender sangen" joker hun, og ingen griner.
"I skal synge 'beg for it'!" meddeler hun, og jeg bliver helt stiv.
Jeg har kun hørt den sang omkring tre gange, så jeg aner ikke, hvad jeg skal synge.
"I kan bare gå ud til scenen de damer. Der skulle gerne være klart til jer" siger hun og tager hånden ud for at vise vejen derud.
***
"Hey er du ok?" spørger Iggy mig, da vi er på vej ned til scenen.Jeg ser mig omkring for at om, der er nogle kameraer, men banen er fri.
"Jeg er bare slet ikke sikker på, hvad jeg skal synge" fortæller jeg, og klør mig nervøst på armen.
Hun aer mig på ryggen.
"Åh søde. Dit er slet ikke svært." Hun fortæller mig, hvad jeg skal synge, og hun er ret.
Det er bare omkvædet, jeg skal synge, og det er slet ikke svært.
Jeg puster lettet ud.
YOU ARE READING
The Music School Miami
FanfictionMilla kommer fra et helt normalt miljø i Danmark. Hun har nogle fantastiske venner og den perfekte kæreste. En tilfældig aften, hvor Milla og hendes veninder synger Sing Star, bliver der filmet en video af hende som synger. Videoen bliver sendt til...