Dagen er kommet, hvor jeg skal stå helt alene på scenen og synge mine følelser ud.
Jeg er stået helt vildt tideligt op, så jeg kan få fundet en kjole, som passer til hele temaet af sangen.
Amber har sagt, at det tager lang tid, så det var godt at komme tidligt i gang.
Vi er nede i den kæmpe garderobe, som består af utallige gange med endnu flere utallige døre. Hver elev har sin egen dør, hvor der er tøj til os til vores optræden.
"Vi skal have noget lidt uskyldigt men også noget råt!" siger han, og jeg aner ikke, hvad han snakker om.
Alt det der lader jeg ham om.
Med Ambers hjælp, så finder de et helt vildt fedt outfit.
Det består af en blondekjole, som er midt mine lår lang. Nede ved for enden af kjolen, så er der indenunder er der noget sort tyl af en slags, men heldigvis så er der ikke meget af det, men lige tilpas til at man kan se det, og det ser ret sejt ud.
Udover kjolen så har jeg en basic læderjakke på."Wow. Det her er fedt!" siger jeg til stylisten.
Han smiler selvtilfreds, og da jeg har takket ham, så går vi videre til håret.
***
"Hvorfor skal vi så tidligt i gang? Når det hele ikke at falme lidt inden, at vi overhovedet går i gang med showet?" spørger jeg Amber på vej ned til hårstedet.Hun griner lidt. "Du har da bare slet ikke styr på noget. Når håret er sat, så er der general og lydprøve. Det er først meget senere, at din makeup kommer på" forklarer hun mig.
Jeg nikker, og vi går ned til der, hvor jeg skal have lavet hår.
Hårdamen laver ikke noget vildt ved mit hår den her gang. "Jeg synes, at det skal have lov til at hænge løst i aften.
Vi giver det en masse lækker olie lidt senere, ikke?" siger hun og reer mit hår godt og grundigt igennem.Da hun er færdig, går mig og Amber ud ved publikums pladserne.
Der er lydprøve for en nu, og det lyder virkelig godt.
Jeg bliver pludselig nervøs.
Er jeg egentlig ikke den eneste fra årgangen, som allerede skal synge solo?
Amber bemærker min nervøsitet og ligger en hånd på mit lår. "Det bliver så godt, søde."
Hendes ord beroliger mig, men spændingen sidder stadig i mig.
Jeg fisker min mobil op fra min jakkelomme og ser, at Justin har skrevet.
Jeg længes lidt efter ham lige nu.
Imens jeg er ved at skrive til ham, så vender Amber sig om med et sæt mod mig.
"Arh, arh ,arh! Ikke noget distraktion inden det store show!" siger hun og tager mobil ud af hænderne på mig.
"Men..." prøver jeg, men vi bliver begge afbrudt af en oppe på scenen.
"Milla Erikson" siger en mand med headset på.
"Op med dig!" siger Amber og skubber mig op af stolen.
***
" But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and IKeep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open"Jeg er godt inde i sangen, og jeg prøver at lyde en smule vred, som Britney forslog, og hvis jeg skal være ærlig, så lyder det helt vildt godt.
YOU ARE READING
The Music School Miami
FanfictionMilla kommer fra et helt normalt miljø i Danmark. Hun har nogle fantastiske venner og den perfekte kæreste. En tilfældig aften, hvor Milla og hendes veninder synger Sing Star, bliver der filmet en video af hende som synger. Videoen bliver sendt til...