Kapitel 17

364 20 0
                                    

Det kan vel ikke passe.

Ashley ser min reaktion. "Hey er du ok?" spørger hun bekymret og ligger en arm på min skulder.

"Øhm... ja... ka... kan jeg få lidt vand tak?" prøver jeg at fremstamme. Bella henter hurtigt en klapstol, så jeg kan sidde lidt ned.

Justin ser åbenbart min store scene, som slet ikke var meningen, at jeg ville lave, og kommer over.

"Hvad sker der?" er det første han spørger.

Han ser mig, og sætter sig på hug overfor mig. "Hey. Sig hvis du har brug for noget ik?"

Jeg kan ikke tro mine egne øre.

Var det lige Justin, der sagde det?

Jeg nikker, og kigger ned i mit plastic krus med vand i.
***

"Undskyld jeg kommer for sent" Alle stopper, hvad de laver og vender sig om.

Braden.

Han smider sin idrætstaske over, hvor os andre også har vores ting, og kommer over mod os.

For hver skridt han tager, bliver mine kinder mere og mere røde.

Hvor er det dog pinligt.

Han stopper lige bag mig, og han er så tæt på, at jeg kan fornemme ham over mig.

Bella kigger op. Hun har vist regnet den ud. Hun tager min hånd, da hun ser, at jeg er en smule utryk, og fører mig over til nogle af de andre dansere over ved spejlene.
***
"Det ser rigtig godt ud!" råber ham som har koreograferet dansen.

Den passer perfekt til sangen, og det føles godt, når vi danser den. Braden er selvfølgelig placeret lige ved siden af mig, og jeg kan tit mærke hans blik brænde i min side.

Hvorfor er jeg så uheldig?

"Cause all..
I need, is a Beauty and a Beat
Who can make my life complete
It's all..
Bout you, when the music makes you move
Baby do it like you do
Cause.."

Justin synger fantastisk. Det må jeg indrømme.

Os dansere gør det også vildt godt.

Jeg prøver at koncentrere mig om dansen, men jeg ligger hele tiden mærke til at enten Braden kigger på mig fra siden af, eller Justin kigger på mig i spejlene.

Jeg aner slet ikke, hvad der egentlig foregår.

Jeg har slet ikke styr på drenge, og jeg synes, at der er mange, som gerne vil i nærkontakt med mig til, at jeg kan overskue det.

Der bliver pludselig varmere i danselokalet. Jeg prøver at følge dansen, men tingene snurrer rundt. Jeg prøver at gå over mod klapstolen.

Det hele snurrer, og jeg ser Braden komme løbene over mod mig.

Jeg kan mærke, at jeg falder, og der er en, som griber mig. Braden råber et eller andet, og Bella kommer pludselig til syne over mig.

Hun ser bange ud.

Mine øjne falder stille og roligt i, imens jeg ser Braden i øjnene.
***
Mine øjne åbnes stille. Jeg føler mig utrolig søvnig, og jeg ligger helt vildt dårligt.

Det kan ikke være min seng.

Begge mine øjne åbnes med et sæt.

Hvor er jeg?

"Du er oppe!" siger en stemme. Jeg føler, at jeg har hørt den før, men min hovedpine forhindre mig i at genkende stemmen.

Der er en der tager min hånd fra højre side af. Jeg vender hovedet.

Bella.

Jeg bliver med et rolig igen. Jeg følger hendes blik, over til min venstre side.

Der sidder en dreng i stolen ved siden af min seng og sover.

Jeg kan ikke se hans ansigt, fordi han har en cap, som ligger præcist over hans ansigt.

Jeg vender mig om mod Bella igen. "Justin" hvisker hun.

Undskyld hvad?

(Heeeej❤️ Undskyld at det her blev et virkelig kort kapitel😓 Husk at kommenter💚 det ville betyde meget😋)

The Music School MiamiWhere stories live. Discover now