Jeg har haft alle mine timer, og nu sidder jeg i det samme kontor som i går med Amber.
Hun har spredt nogle få af alle de sladderblade ud på bordet imellem os.
Alle forsiderne er de samme. Mig og Justin.
Alle billederne er fra den dag ved stranden.
Der opstår en kilden i min mave, og jeg trækker i smilebåndene.
"Det her er vildt" siger Amber. "Jeg har aldrig mødt en før, hvor pressen gik så meget amok over alt!" siger hun.
Jeg læser nogle af overskrifterne.
"Bad boy møder Girl Next Door"
"Nu det rigtige valg?"
Og "Når to forskellige skæbner mødes"
Jeg gnider mig lidt i mine trætte øjne.
"Det er virkelig udmattende hele tiden at høre, at mig og Justin ikke er gode sammen, for det er vi. Det er lige det, at vi er forskellige, der gør, at vi er sammen, og elsker hinanden" siger jeg til Amber.
Hun nikker forstående.
"Vil du have, at vi aflægger et interview, så du kan få forklaret alt?" spørger hun.
"Nej. Jeg føler mig slet ikke klar til alt det presse halløj endnu" fortæller jeg hende.
Hun nikker forstående igen. "Når du er klar, søde."
***
"Har du noget, du gerne vil performe med?" spørger Amber mig, og kigger samtidig på sin Macbook.Jeg tænker lidt over hendes spørgsmål.
Det her bliver min første "alene" optræden, og jeg er faktisk lidt skrækslagen.
"Ehm... Nej, faktisk ikke, men jeg har ideer" siger jeg.
"Okay. Det kan vi godt bruge. Du kommer med ideer, og så finder vi en sang ud fra det. Måske kan vi redigere lidt i den, så det måske kan blive lidt din egen sang. Det er vi jo så kendte for her" snakker Amber derud af.
"Noget med at jeg er ligeglad med, hvad alle mener om mig og Justin. Jeg vil bare være sammen med ham, og så kan folk egentlig bare rende mig, for at sige det mildt" fortæller jeg.
Amber skriver alt ned, hvad jeg siger, og med en eller anden slags app, skolen har, så kan med de ord, jeg siger finde en sang.
Der er en lille pause, hvor vi venter på, at computeren søger i blandt alle sange.
"Okay. Ehm... Den sang, som nok ville være den bedste hedder 'Bleeding Love' kender du den, søde?" spørger Amber og kigger op fra sin skærm.
"Det gør jeg faktisk, og den er jo helt perfekt!" siger jeg, og føler en indre glæde.
"Nu kommer alle til at se din mening om det hele" siger Amber glad og klapper i hænderne.
Vi giver hinanden high five, og jeg går ud fra kontoret.
Justin sidder ikke udenfor, fordi han har stadig timer, og alt er vil egentlig ok, på nær Braden, som jeg er hunderæd for at møde.
Han skræmmer mig helt vildt, og jeg aner ikke, hvordan jeg ville reagere, hvis jeg mødte ham.
***
Jeg begiver mig ned mod mit værelse, og jeg tænker hele vejen derned på, hvor meget jeg glæder mig til, at få nattøj på, og min makeup af.Da jeg går forbi valgfags sedlerne, bliver jeg hurtigt mindet om, at jeg skal til cheerleading introduktion i morgen.
Jeg glæder mig faktisk lidt.
Jeg når til football sedlen, og en skikkelse står foran. Han har brunt krøllet hår, og jeg genkender ham med det samme.
Jeg løber med stille skridt hen til ham, og hopper op på hans ryg.
Harry får et chok, men ender alligevel ud i latter. "Hey Milla!" griner han, og jeg hopper ned.
"Hej" siger jeg, og vi krammer.
Jeg trækker mig ud af hans kram. "Skal du være med på football holdet?" spørger jeg med et skævt smil på læben.
Harry tager en hånd igennem hans uglet hår.
"Jah... Det havde, jeg tænkt mig..." smiler han nervøst.
"Du virker ikke som typen" siger jeg, og Harry vender øjne af mig.
Han tager sin hånd op ved mit hår og roder rundt i det. "HARRY!" skriger jeg og skrald griner.
"Milla?" er der pludselig en som siger.
Jeg vender mig chorkeret rundt.
Nej.
Det her kan ikke passe!
ESTÁS LEYENDO
The Music School Miami
FanficMilla kommer fra et helt normalt miljø i Danmark. Hun har nogle fantastiske venner og den perfekte kæreste. En tilfældig aften, hvor Milla og hendes veninder synger Sing Star, bliver der filmet en video af hende som synger. Videoen bliver sendt til...