Jeg vågner ved solen, som skinner ind gennem mit vindue.
Jeg kigger mig lidt omkring.
Pludselig da jeg vender mig om, opdager jeg, at Harry har armene rundt om min talje.
Han sover stadigvæk, og jeg kan slet ikke nænne at vække ham.
Jeg tror, at det er lige præcis det her, som mine forældre ville være bange for skete. Men Harry er en ven, og vi kunne aldrig finde på at 'gøre det'.
Da jeg har fået viklet mig ud af Harrys arme, begiver jeg mig ud i stuen.
Mine forældre sidder ved spisebordet, og som sædvanligt drikker kaffe.
"Godmorgen skat" siger min mor og kigger ud over sine læsebriller.
"Godmorgen" siger jeg og giver dem begge et kram.
Jeg sætter mig ved siden af min mor.
"Kaffe?" spørger min far.
Jeg nikker, og han hælder lidt op i min kop.
"Har du sovet godt?" spørger min far med et lille nervøst blik.
"Jeg har sovet fantastisk!" siger jeg, og han kigger lidt mistroisk på mig.
Jeg sender ham et du-ved-godt-at-der-ikke-skete-noget blik, og han åbner en avis og begynder at læse.
Gardinerne i stuen er trukket for, så her er en smule mørkt her i huset.
"De paparazzier er stadigvæk udenfor" fortæller min mor, som om at hun læste mine tanker.
"Amber skulle vist komme her omkring klokken et" fortæller min mor.
Jeg nikker og skovler en skefuld havregryn i munden.
***
Harry vågner en time senere, og han ser vildt nuttet ud, da han kommer ind i stuen."Godmorgen" siger min mor og smiler til ham.
"Godmorgen" siger han med hans hæse morgenstemme.
Jeg får en kuldegysning af hans stemme.
Han sætter sig på stolen overfor mig.
"Tager du med til mit interview i dag?" spørger jeg Harry håbefuld.
Mine forældre sender hinanden nogle blikke.
"Ja selvfølgelig" siger Harry, imens han hælder cornflakes ned i hans tallerken.
Jeg smiler til ham, og han smiler tilbage.
***
Mig, mine forældre, Harry, Amber og en chauffør er på vej ud til Aftenshowets studie.Det kilder i min mave, så spændt er jeg. Harry som sidder ved siden af mig, ligger sin hånd på mit lår, og giver den et lille klem.
Det giver et sæt i mig.
"Så er vi fremme!" synger Amber og klapper i hænderne.
Vi stiger alle ud i den store bil, som Amber havde bestilt til os.
Der står en vagt foran døren, som vi skal igennem.
Da han ser os, rykker han til side.
Amber giver ham et lille nik, og vi går alle indenfor.
Det ligner præcis det samme backstage som på TMSM.
Ledninger i forskellige farver alle vegne, højtalere som er på størrelse med papkasser, små tv skærme, hvor dem backstage, kan følge med i programmet, og selvfølgelig kameraer. På en af de små skærme vi kommer forbi, filmer de udenfor, og der står tusindvis af mennesker med flag, blokke og kuglepenne, og kæmpe bannere, hvor der står mit navn, og nogle med Harry og mit.
YOU ARE READING
The Music School Miami
FanfictionMilla kommer fra et helt normalt miljø i Danmark. Hun har nogle fantastiske venner og den perfekte kæreste. En tilfældig aften, hvor Milla og hendes veninder synger Sing Star, bliver der filmet en video af hende som synger. Videoen bliver sendt til...