"Milla? Vågn op. Det er den store dag i dag" siger min mor, imens hun prøver at vække mig.
Jeg tager dynen væk fra ansigtet, og ser at hun sidder overfor mig allerede helt klar. Jeg kæmper mig op i sengen, og kigger rundt.
Først glemmer jeg helt, hvor det er vi er, men da det går op for mig, bobler det inde i mig.
Far står over ved det store spejl, og er ved at ordne hans slips. Han ser mig i spejlet. "Er du ok?" spørger han mig bekymrende. Jeg tager mig til hovedet, og prøver at få styr på det hele.
Jeg skal til audition i dag! Jeg kigger op. "Det ved jeg ik'..." indrømmer jeg. Min mor kigger bedrøvet på mig. "Hvis du ikke har lyst til alt det her, så siger du bare til. Du skal på ingen måde tvinges til noget som helst" siger hun trøstende. "Nej, nej jeg vil gerne... Det er bare lidt overvældende" siger jeg, og fjerner dynen fra mig.
***
Jeg ligger min makeup.Jeg vælger i dag, at jeg ikke ligger særlig meget
Foundation på, da jeg jo skal i fjernsynet, og jeg ville dræbe mig selv, hvis jeg havde en foundation kant.
Da jeg har lagt en faktisk meget flot winged eyeliner, gør jeg resten af makeuppen færdig.
En smule blush, masacra, bryn og lipgloss. Da makeuppen er færdig sætter jeg mit lange blonde hår op i en hestehale, fordi jeg kan ikke lige overskue alt det hår.
Aftenen før, lagde jeg mit tøj frem, så jeg ikke skulle bøvle med det her til morgen, fordi som jeg regnede ud i går, så ville jeg være ret forvirret her til morgen.
Hvilket jeg er.
Jeg kigger på det færdige resultat i det kæmpe spejl ude i gangen.
Jeg har en grålig sweatshirt, som har en V-udskæring på, hvor der også er en lynlås foran, der går ned til maven, men den er bare lynet lidt ned til brystet.
Et par basic jeans, nogle hvide convers og et par hjerteøreringe, som jeg fik af Adam til min fødselsdag.
Jeg får et chok, da jeg pludselig ser mor bagved mig. "Du ser rigtig fin ud, skat" smiler hun, og tager hendes hænder på mine skuldre. "Det skal nok gå godt. Vi tror på dig, selvom vi aldrig har hørt dig synge, men du må jo være god, nu hvor du skal til audition" smågriner hun.
Jeg fanger hendes blik i spejlet, "Tak."
Vi pakker vores ting sammen, og går ned i forhallen.
Vi kommer ud af døren, og ser at der holder en limousine. Chaufføren står ude foran limouen, og holder et skilt, hvor der står Miss Milla. "
"Skolen sparer da ikke pengene" joker jeg nervøst.
Vi sætter os ind, og limouen kører os derud.
Jeg kan ikke beskrive følelsen, jeg har i mig lige nu.
Jeg er spændt, nervøs, glad, jeg savner mine venner, jeg er usikker, men alligevel så føler jeg mig selvsikker, og jeg ved ingen gang endnu hvilken sang, jeg skal synge.
Mens jeg sidder og har alle de følelser inde i mig, så kommer TMSM til syne lige så stille.
***
Det er et helt palads. Der er et kæmpe hegn rundt om hele skolen, som holder paparazzier væk.Da chaufføren når hen til hegnet, kommer vi forbi en lille bås, hvor en tyk skaldet mand sidder.
Chaufføren siger et eller andet, og manden trykker på en knap, så det meget flotte dekoreret hegn åbnes.
Chaufføren kører ind på en slags allé med træer på hver side af os, og et kæmpe græsområde, med bænke og springvand.
Det er et kæmpe område, men der er også mange elever.
YOU ARE READING
The Music School Miami
FanfictionMilla kommer fra et helt normalt miljø i Danmark. Hun har nogle fantastiske venner og den perfekte kæreste. En tilfældig aften, hvor Milla og hendes veninder synger Sing Star, bliver der filmet en video af hende som synger. Videoen bliver sendt til...