Det er igen fredag, og det betyder, at min dag kommer til at bestå af lydprøver, stemmeøvelser, koreografi, dobbelt op hår, makeup og outfit og ikke mindst det kæmpe show i aften.
Klokken er halv seks, og jeg vender mig i sengen.
Min mobil ringer, og jeg gætter på, at det er Amber, som vil vække mig.
Det virker.
Jeg tager mig sammen og står op af sengen.
Jeg sidder på sengekanten overfor spejlene, og jeg ligner noget, der er løgn.
Et lille fnis kommer ud, og jeg går direkte over til mit kæmpe skab. Jeg tager en kæmpe sweatshirt på og går derefter direkte ud af døren.
Jeg går lige forbi kantinen, da jeg er på vej ned til Amber.Her på det sidste har jeg slet ikke følt mig sulten.
Ashley nævnte igår, at jeg så rigtig slank ud, og det klædte mig.
Harry har også nævnt det, men jeg vil jo ikke spise noget, hvis jeg ikke er sulten.
På min vej ned til Amber, tænker jeg på København turen mig og Harry skal på.
Jeg glæder mig utrolig meget, men inderst inde er jeg ret ked af, at det ikke er Justin, der skal med.
Angående ham så har vi ikke snakket sammen siden vores lille skænderi. Jeg har set ham her og der, men vi har begge hurtigt kigget væk, når vi har opdaget hinanden.
***
"Oh god! Min pige, det var også på tide!" Siger Amber, da jeg er ankommet.Jeg smiler et lille smil, og hun fører mig med det samme ned til gaderoben.
Min stylist krammer mig, og jeg krammer ham tilbage.
"Jeg håber, at du har fået hendes plan for i aften" siger Amber og sætter sig på sofaen bag alle tøjstativerne.
"Absolut" siger han og smiler bedrøvet til mig.
"Åh skat. Hvordan er det dog, du ser ud?" Siger han og ligger armene over kors.
Jeg bliver rød i hovedet og kigger ned af mig selv.
Han tager fat i min arm og fører mig om til prøverummet. Det er et prøverum ligesom i butikkerne, og på knagen hænger mit outfit allerede.
Jeg smiler til ham og går ind i prøverummet.
Han tager fat i døren og lukker den, så jeg har privatliv til at klæde om.
Jeg tager et minut til bare at se på tøjet.
Det er enkelt, men jeg elsker det. Tøjet er nemt at tage på, og da jeg kigger mig i spejlet, så kan jeg faktisk godt se, at jeg har tabt mig.
Jeg har en hvid top på, som er løs og en smule foldet oppe ved brystet. Den er meget vig omkring min mave.
For er par uger siden ville den her top, som er i størrelse small, sidde ufattelig stramt på mig.
Jeg har et par shorts på, som har hvide og sorte aflange streger som går lige ned.
Jeg tager en ny flot læderjakke på udover den flotte top, og til sidst tager jeg nogle sort og hvide converse på.
Da jeg træder ud af prøve rummet, klapper stylisten i hænderne.
Amber sidder chokeret og kigger ned i sin telefon.
"Jeg har lige fået et interview til dig med ELLEN!!! Du skal i tv, min skat!!!" Råber Amber.
Jeg bliver helt paf.
Jeg skal ind og interviewes af selveste Ellen?!
"Det er virkelig vildt det her!" Siger Stylisten og hopper op og ned. "Men du skal lige prøve dit nummer to outfit" siger han og skubber mig ud i prøverummet igen.
Han rækker mig bøjle med en vildt flot og enkel kjole på.
Jeg tager den hurtigt på, og jeg elsker den.
Det er en sort kort kjole. Det ligner lidt en lang undertrøje bare mere stilfuld. Den har de her tykke stropper, og den går ned til midten af mit lår. Omme ved ryggen er den meget åben, men nogle meget sarte lyserøde steger går vandret over, så det dækker lidt. Det er tre streger, og de er ok tykke. De to første dækker en smule af ryggen, og den sidste går hele vej rundt om min talje som et bælte.
Jeg ser på mig selv i spejlet.
Kjolen er utrolig stram, men den sidder godt. Jeg føler mig virkelig smuk.
"MILLA? SKAT? VI SKAL VIDERE SØDE!" Råber Amber ude fra sofaen.
Jeg kommer ud til dem, og de åbner begge munden af overraskelse.
"W.O.W" siger stylisten og sætter sine hænder på hofterne.
Jeg smiler.
Stylisten kigger forvirret rundt. Han bukker sig ned og samler nogle enkle sorte stilletter op.
Han rækker mig dem, og jeg tager dem på.
"Hvor ser du smuk ud søde" siger Amber og smiler.
"Men vi skal have dig i det andet tøj" smiler hun undskyldende.
***
"Lad dine følelser synge. Prøv bare at udtrykke dig selv" siger Britney.
Jeg tager en dyb indånding og prøver igen.
"Oh, how about a round of applause, yeah
A standing ovation
Oh, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeahYou look so dumb right now
Standing outside my house
Trying to apologize
You're so ugly when you cry
Please, just cut it out"Hun laver Thumbs up, og jeg smiler tilbage.
***
Makeup tid.Jeg sidder på min sædvanlige plads, og Alisha er som altid helt klar.
Jeg får lagt den sædvanlige base med primer, concealer alle mulige steder på mit ansigt, foundation, pudder, bronzer og blush.
Jeg får ordnet mine bryn, og ved øjnene får jeg kun mascara og en eyeliner streg men ikke winged eyeliner.
Makeuppen er færdig, og vi begiver os videre ned til hår.
Hårdamen tager godt imod os.
Jeg sætter mig på frisør stolen, og hun klipper mine slidte spidser af.
Mit hår bliver sat op i en sjusket men flot hestehale.
Den får sit luksus olie som altid, og så er mig og Amber på farten igen.
***
"Du har egentlig lidt fritid nu søde. Tag og hør noget musik ik'? Og så bliver du siddende her, indtil jeg kommer og henter dig. Forstået?" Spørger Amber mig.Jeg sidder i en sofa backstage, hvor jeg sidder overfor en kæmpe fladskærms tv.
Der er også et lille sofabord med snacks, men jeg er stadig ikke sulten.
Jeg tror, jeg har et problem med at drikke mig mæt?
Jeg sidder og ser optakten til showet.
Det savner jeg at se med mine forældre.
Mine tanker bliver spoleret af, at en dumper sig ned ved siden af mig.
Jeg drejer hovedet, og ser Harry som smiler slesk.
"Hey! Er du spændt?" Spørger jeg og tager en tør cola.
Harry tager en håndfuld Chips i munden.
"Mon ikke! Det bliver en fed oplevelse! Plus det der med sange som bliver valgt tilfældigt! Hvor fedt er det lige? Selvom det er publikum, som har valgt sangerne og sangene" siger Harry.
Jeg trækker på skuldrene.
"Hey. Drengene sagde, at jeres sang havde du skrevet."
Han kigger på mig.
"Og at den var til en pige. Hvem er den heldige tøs?" Spørger jeg, og prøver at lyde interesseret.
Han kører nervøst en hånd igennem hans krøllet hår.
"Ehm..." Han bider sig i læben.
"Det er på en måde lidt en hemmelighed..."
(Hej alle sammen! TUSIND TAK for de 1,17K Det er jo fuldkommen surrealistisk!😱 jeg blev så glad, da jeg så det!!!❤️ Tusind tak, og skriv endelig, hvis der er noget❤️❤️)
YOU ARE READING
The Music School Miami
FanfictionMilla kommer fra et helt normalt miljø i Danmark. Hun har nogle fantastiske venner og den perfekte kæreste. En tilfældig aften, hvor Milla og hendes veninder synger Sing Star, bliver der filmet en video af hende som synger. Videoen bliver sendt til...