Kapitel 33

394 18 0
                                    

"Prøv med lidt mere vrede i stemmen" forslår Britney mig, og når jeg siger Britney, så mener jeg Britney Spears!

Hun er en som vejleder os, som skal stå på scenen for første gang alene.

"Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen" Prøver jeg igen, men denne gang med lidt mere vrede.

"JA! SUPER!" råber Britney for at overdøve musikken.

Da vi har øvet færdig, så fortæller hun mig, hvor god jeg er, og at min optræden bare bliver vildt fed.

Jeg kan ikke stoppe med at smile.

Britney Spears har lige rost mig til skyerne!

Utroligt.

Jeg begiver mig videre til min næste time, som er cheerleading introduktion.

Jeg er virkelig spændt på, hvordan det er.

Jeg når over til glasdørene, som fører ud til skolens kæmpe store football bane. Det er en typisk football bane, som man ser på film.

I midten af højre siden af de gigantiske tilskuer er der en lang gang, som spillerne kan komme ud af, og det samme på tilskuerpladserne overfor.

Over ved gangen er cheerleaderne.

Jeg går derover, og de velkommer mig med et smil.

Jeg sætter mig op til de andre, som også skal se introduktionen. "Så tror jeg vidst, at alle er kommet" siger en køn lyshåret pige.

Hun må nok være holdkaptajnen, fordi hun ligner en typisk en.

Deres dragter er virkelig flotte.

Det besår af en kort top og en nederdel, som også er virkelig kort. Formen ligner også dem på film, men deres udsmykning er anderledes.

Selve toppen og nederdelen er hvide, men ved toppen, så oppe ved brystet er der en lidt dyb V udskæring. Rundt om den V udskæring er der en tyk himmelblå streg.

Ved nederdelen, så er dens syninger også meget odinærer, med de lidt foldet trekanter hele vejen rundt. På den nederste del af nederdelen, så er der også en tyk streg, der er himmelblå, som går hele vejen rundt.

Det er nogle flotte dragter.

Lige pludselig så tænder en af cheerleaderne for en kæmpe højtaler, som de har stående, og efter få sekunder, så står de helt klar.

Musikken starter, og jeg kender straks sangen.

"Raise your glass" med Pink.

Jeg ELSKER den sang.

Hende holdlederen står i midten af alle cheerleaderne. Hun begynder at synge, og hun er fænomenal.

"Right, right, turn off the lights
We're gonna lose our minds tonight
What's the deal, yo?
I love when it's all too much
5 a.m. turn the radio upWhere's the rock 'n roll?"

Cheerleadernes lille performens var virkelig god.

Holdkaptajnen sang, men hun var også med til baggrunds cheerladernes dans/cheer.

Det var helt vildt godt!

"Hej alle sammen. Jeg hedder Madison, og jeg er holdkaptajnen her på The Music School Miami!" siger hun, og pigerne bag hunde hujer.

Jeg kommer fra Serbien, og jeg er her på mit fjerde år. Mit sidste år her, vil jeg hjælpe jer nye hoveder til at blive de bedste cheerleader!" pigerne klapper og hujer igen.

The Music School MiamiWhere stories live. Discover now