Kapitel 27

372 18 3
                                    

Da vi tager læberne fra hinandens, kigger Justin mig dybt i øjnene.

Jeg har aldrig indrømmet det før, men han er virkelig smuk.

Hans chokolade brune øjne, som får mig til at smelte.

Hans veltrænet krop, men ikke for vel trænet.

Hans tøjstil, og hans ansigt.

Han aer mig på kinden med hans tommelfinder. Han har stadig ikke taget hans hænder væk fra mit ansigt, men hans greb er løsnet lidt.

Han tager mig ind i et kram, og for første gang i lang tid, så føler jeg mig tryg.
***
Vi går hånd i hånd ned til kantinen. Alle og jeg mener alle, kigger på os.

Jeg kan slet ikke lade vær med at smile af, hvor latterligt det hele er.

Så kompliceret, men alligevel finder jeg det sjovt.

Vi træder ind af kantines store døre, og alle i salen kigger op for det, som de er i gang med.

Det virker som om, at vi gerne vil have opmærksomheden, men tro mig.

Jeg har allerede fået nok opmærksomhed her på det sidste.

Jeg gejter Justin ned til det sædvanelige bord, hvor mig og mine venner sidder. De sidder der allerede, og har deres munde åbne af overraskelse.
***
"Er I så sammen nu?" spøger Harry stadig helt i chok.

Jeg ligger mærke til at alle ved bordet skuer til Justin, og han bliver en smule utryg.

Jeg kan godt følge ham.

"Ja. Justin og jeg er sammen" siger jeg, og læner mig op mod ham.

Alles øjne bliver større.

På en måde kan jeg godt lide, at jeg ikke gør, som de altid regner med. Jeg ved, at sådan burde, det ikke være, men jeg hader, når folk regner med, at jeg skal gøre noget.

"Undskyld Justin, men må vi lige snakke med Milla i to sekunder?" spørger Bella sødt, men man kan se, at hun bider tænderne sammen.

"Ja. Helt klart. Jeg går bare lige op og henter noget mad så. Skal jeg tage noget med til dig?" spørger han mig. Jeg nikker og smiler til ham.

Han blinker med sit øje og rejser sig.

Da Justin er oppe ved buffet'en, går det løs.

"ER DU GÅET HELT FRA FORSTANDEN?!" hvisker/råber Braden.

"Du kan da ikke mene det her seriøst" tager Harry over.

"Han er jo psykopat!" siger Bella.

Hvorfor kan de ikke være glade på mine vegne?

"Milla! Sig dog noget!" siger Braden.

"Hvorfor kan I ikke støtte mig i det her? Der foregår simpelthen så meget, og I ser det ingen gang. Jeg rander rundt med alle de her problemer, og det ser ud som om, at det kun er Ashley og Justin, som ser det!"

Jeg rejser mig for bordet.

Jeg gider ingen gang at se på dem, inden jeg går over mod Justin, som jeg på vej ned til os.

Jeg tager ham rundt om armen og fører ham ud gennem glasdørene ud til haven.
***
"De skal nok bare lige vende sig til tanken" siger Justin beroligende til mig, og nusser min arm.

"Jeg kan bare ikke fatte, at de skal være så beskyttende hele tiden over de forkerte ting."

Jeg ligger mit hoved i mine hænder, og Justin aer min ryg.

"Det bliver bedre. Det gør det altid" prøver han.

Jeg kan ikke styre mit smil.

Han er en helt vildt sød person lige pludselig.

Jeg rejser mig op, og sætter mig på hans skød.

Han bliver lidt chokeret over min handling, men tager sine hænder rundt om mine hofter.

Jeg kysser ham, og han slapper af i musklerne.

"Get a room!" er der en som råber, og jeg river mig væk fra ham og griner.

"Skal vi tage ind til byen, og vise vores forhold?" spørger Justin med et lumsk smil på læberne.

Jeg sidder stadig på hans skød, og smiler, "selvfølgelig."
  ***
Justin tager min hånd, og vi går ned i parkeringskælderen.

Der holder tons af dyre biler, og Justin ejer en jaguar.

"Er dine forældre rige eller sådan noget?" ryger det bare ud af mig.

Justin griner og åbner døren for mig.

Han kommer hurtigt over på den anden side, og stiger ind. "Haha nej. Langt fra. Har du måske tjekket din konto her fornyligt?" spørger han med et smil på læben.

Jeg forstår ham ikke. "Øh... Nej?" siger jeg, imens vi passere manden, som sidder ved hegnet.

"Vi tjener kassen på de shows" siger Justin.

"Seriøst?" spørger jeg chorkeret.

"Oh yeah. Helt ærligt. Du burde tjekke din konto her senere, og du vil du ligesom mig gå ud og købe en bil" siger han med et smil på læben.
***
Vi går hånd i hånd langs stranden.

Uden kasketter og uden solbriller.

Bare os to, og ingen andre.

Eller jo.

Paparazzierne opfanger os hurtigt.

De klikker løs på deres kamera. "Lad os give dem, hvad de vil have" siger Justin og trækker mig ind til ham og kysser mig.

Jeg tager min hånd på hans bryst, og jeg mærker hans hjerte.

Kameraerne går fuldkommen amok, og det er faktisk ret sjovt.

The Music School MiamiWhere stories live. Discover now