Szliśmy tak nie zbyt długo, ale za to tyle czasu miałam by zrozumieć że zostawiłam swoją broń w pokoju.
Obeszliśmy cały dach aż do mojego pokoju. Chwila... Czy on ma podgląd do mojego pokoju?! A może nie? To skąd on zna drogę!?
-em, Chester?-
-proszę poczekaj jeszcze trochę, naprawdę!--Ej zielony! Patrz!- odezwał się głos z mojego pokoju.
-co chcesz?-
-czy to nie ta cała broń ,,Mandy"?-
-ej no! Znieśmy to królowej!--moje broń!- szeptem krzyknęłam. Chester przydusił mnie do siebie i zakrył usta.
-Królow mrozu Amber!-
-czego chcecie?-
-zobacz-
-co to jest?!-
-królow mrozu Amber, to broń Mandy-
-kogo?-
-tej głupiej księżniczki cukierków-
-wiem która! Ta z jasno zielonymi włosami!-
-tak! To ta!--Chester, proszę!-
-nic nie możemy zrobić!--no dobrze, ale dalszy ciąg planów!-
-tak,tak!-Gdy wyszli z mojego pokoju wzięli ze sobą jeszcze kilka rzeczy.
Usiadłam na ziemi z bezsilności. Chester usiadł obok mnie.
(Dla wyjaśnienia, nie mogliśmy niczego zrobić bo niczego przy sobie nie mieliśmy, ja broń, a Chester... nie wiem co on ma!)
Gdy usłyszałam dzwonek do drzwi, zrozumiałam że wyszli.
Chester jako pierwszy wyszedł z naszej kryjówki, ale gdy ja wychodziłam, jak to ja, musiałam zahaczyć o coś nogą i upaść na niego.
-Ała!-
-sorki- zeszłam z Chester'a i podniosłam się.Poszłam w stronę pokoju zobaczyć czego nie było, bo nie wszystko widziałam, zwłaszcza wtedy gdy Chester przydusił mnie.
Nie było mojej broń, moich słodyczy, mojej korony i nawet poduszek!
-NIE!- krzyknełam gdy zauważyłam otwartą szufladę z sejfem. Były tam wszystkie moje oszczędności!
-co się stało?!- wszedł do pokoju Chester. Zobaczył że siedziałam przy mojej szufladzie w której trzymałam wszystkie oszczędności.
-Mandy...-
-musimy ich znaleźć...-
-ale Mandy! Wiesz że nie masz swojej broń!-
-wiem. Ale muszę odzyskać swoje rzeczy!- Chester nic nie powiedział tylko wyszedł.Więc zostałam sama.
Spakowałam kilka potrzebnych rzeczy do torby i wyszłam.
Po 20 minutach czyłam się obserwowana, ale wiedziałam że nie mogę się zatrzymać, więc szłam tak cały czas.
______________________________________
😘 Witajcie kwiatuszki 😘
340 słów prawie!
Miłej nocy/dniaŚPIJ👁️👄👁️
CZYTASZ
Mandy X Chester
ActionMandy x Chester (brawl stars) W książce występuje jeszcze: ‼️Te shipy są przez dosłownie chwilę. Jeśli ich nie lubisz i tak możesz czytać bo nie wnoszą nic do fabuły książki‼️ Edgar x Fang Lola x Grey Melodia x Draco