~pov Mandy~
Uh... Nie chciałam o tym mówić Chester'owi, ale i tak bym musiała, kiedyś.
Zawsze gdy wracam do tego wspomnieniami chcę mi się płakać. Wiem że też nie miał najłatwiej ale... Też miałam trudne dzieciństwo.
W korytarzu usłyszałam kroki zapewne Charlie. Nie chciałam żeby widziała mnie całą zapłakaną, więc zakryłam twarz w Chester'a. Ten przytulił mnie jedną ręką.
-cześć Charlie!- udawałam że spije
-hej Chester- popatrzyła zapewnie na mnie, i wszysła. Nie chciałam już podnieść głowy, więc tak siedziałam.Chester głęboko wzdechł. Zasypiając usłyszałam krzyk.
Gdy otworzyłam oczy, Chester był tak samo zdziwiony jak ja.
-co się stało?!- krzyknął.Wstałam i pobiegłam do źródła odgłosu. On zrobił to samo.
-Charlie!- krzyknełam. Na podłodzę była (prawdopodobnie) krew.
-o nie...- powiedział.Ślady szły dalej, ale po pewnym czasie się urwały.
Było tylko trochę krwi i szkła.
-Charlie!- krzyknął Chester, ale w połowie słowa złamał mu się głos.
-spokojnie. Odnajdziemy ją!- powiedziałam, chodź sama nie byłam pewna.Podbiegliśmy do jej pokoju, ale nic nie było. Został tylko telefon.
Spojrzałam na Chester'a. Po jego policzku poleciało kilka łez. Nie patrzył się na mnie. Przytuliłam go bardzo mocno.
-co do cholery...?- chciałam go upomnić, ale się powstrzymałam.
Puścił mnie, i podszedł do szuflady. Dotknął ją, po czym pokazał mi dłoń.
Benzyna.
-co...?-
-...uciekaj!- krzyknął. Złapał mnie za rękę, i pociągnął w stronę wyjścia.Upadłam wraz z Chester'em na ziemię.
______________________________________
😘 Witajcie kwiatuszki 😘
260 słów!
Co tam? Mam prawię 28 rangę na Piper! 🥰
Sorry że tak drastycznie urywam😒
Ale musiałam.Miłej nocy/dnia 💋 IDŹ SPAĆ JUTRO DO SZKOŁY chyba 💋 😘
CZYTASZ
Mandy X Chester
ActionMandy x Chester (brawl stars) W książce występuje jeszcze: ‼️Te shipy są przez dosłownie chwilę. Jeśli ich nie lubisz i tak możesz czytać bo nie wnoszą nic do fabuły książki‼️ Edgar x Fang Lola x Grey Melodia x Draco