Chciałam zejść ale kartonów nie było.
CHESTER!!!
Próbowałam jakoś zejść ale było po prostu za wysoko!
-co tam?!- popatrzyłam za siebie. Były to Chester (bo kto inny?)
-możesz oddać mi kartony?-
-ale mnie tu nie ma!- spjrzałam w dół. JAK ON TO ROBI?!
-Chester!- zawołałam go gdyż poszedł sobie.
-hm?!- nie lubię kiedy się ze mną droczy.Ale od jakiegoś czasu zaczełam go postrzegać inaczej niż przyjaciela, nawet inaczej niż najlepszego przyjaciela, widziałam go... MANDY PRZESTAĆ! TO TYLKO TWÓJ PRZYKACIEL.
-halo?! Ziemia do Mandy!-
-a! Zamyśliłam się- Chester podsunął mi karton i podał rękę. Zeszłam z góry nie potykając się tym razem o nic (wow).Z kieszeni Chester'a było słychać muzyczkę. Telefon Chester'a.
Ja przetransportowałam się do pokoju, wszystko sobie wytłumaczyć o Chester'ze.
Co ja mam o nim sądzicić? Zaczęłam go postrzegać inaczej niż wcześniej. Zaniepokoiło mnie to, nie powiem że nie. A co wogóle Chester chciał mi powiedzieć gdy Ruffs zapukał. Może chciał mi powiedzieć że mnie kocha? A może że mnie nie nawidzi i nie chcę znać?! UGH!
-puk puk!- spjrzałam w stronę drzwi
-o hej, wejdź-
-co tak patrzysz w podłogę!- może byłam oskarżona o kradzieży czegoś tam z hotelu ale jakoś mi to nie przeszkadzał.-halooo!-
-...A! zamyśliłam się-
-o czym tak cały czas myślisz?!- nie wiem czemu ale moje serce zaczeło szybciej bić.
-em...no...-MANDY CO SIĘ Z TOBĄ BABO DZIEJE?! OGARNIJ SIĘ TO TWÓJ PRZYJACIEL!-pamiętsz jak chciałeś mi coś powiedzieć, ale Ruffs zapukał?-
-a tak...-
-em... Co chciałeś mi wtedy powiedzieć?-
-uh- usiadł obok mnie na łóżku. MADNY USPOKÓJ SIĘ! BO ZARAZ ZOBACZY ŻE COŚ JEST NIE TAK!-...em bo... czemu ci tak serce szybko biję?!- NO NIE WIERZĘ!!! MÓWIŁAM USPOKÓJ SIĘ!!!
-Mandy?!- MANDY OGARŃ SIĘ DZIEWCZYNO!! TO TYLKO CHESTER TWÓJ NAJLEPSZY PRZYJACIEL I W ZASADZIE NAJPIĘKNIEJSZY CHŁO- MANDY!
______________________________________
😘 Witajcie kwiatuszki 😘
300 słów!
Szczerze? Dobrze się bawię :)
Miłej nocy/dnia
CZYTASZ
Mandy X Chester
ActionMandy x Chester (brawl stars) W książce występuje jeszcze: ‼️Te shipy są przez dosłownie chwilę. Jeśli ich nie lubisz i tak możesz czytać bo nie wnoszą nic do fabuły książki‼️ Edgar x Fang Lola x Grey Melodia x Draco