Biraz uzun sürdü ama geldimm
😊😊😊*********
Gözlerimi yavaşça araladığımda buram buram huzur kokan bir göğsün üstüne duruyordu kafam.Uyanmayayım diye tek bir hareket bile etmemişti.Saatlerdir aynı pozisyonda mıydı?Yavaşça kafamı kaldırdım ve uykudan kapanmış gözlerine baktım.Uyuyordu.Rahatsız etmeden kalkmaya çalıştığımda ani hareketle dikişlerime saplanan ağrı büyük bir inleme çıkarmıştı boğazımdan.
"Zerda!"
Panikle gözlerini açan Maran hızla kolumu tuttu.
"Napıyorsun sen ya, dur dur!"
Elimi karnımın üstüne koyduğumda acı hâla bütün bedenimi esir tutuyordu.
"Neden beni uyandırmadın?"
"Sen Rahatsız olma istedim,hem zaten çok yoruldun."
"Sikerim yorgunluğu"
Ettiği küfürle yüzüne baktım şaşkınca.
"Özür dilerim yani offf,sadece korktum tamam mı?"
Gözlerindeki korkuyu hissetmiştim fazlasıyla korkmuştu.Ellerimi yüzüne götürdüm.
"Korkmanı anlıyorum Maran ama bitti sevgilim herşey bitti bak bu evin bu çatının altında sadece üç kişiyiz sen ben ve bebeğimiz.Kimse bozamaz bu mutluluğu izin vermeyeceğim bu defa vermeyeceğim Maran"
Kafamı kafasına yasladım ve yüzünü tekrardan sevdim.Hayatımda belkide ilk defa bu kadar huzur doluydu içim.Bizim birbirimizle tanışmamız birer kader miydi yoksa?Bütün olanlar gözlerimin önünden bir film şeridi misali geçti.Bütün yaşadığım acı olaylar,korkularım,hayal kırıklıklarım.Ve belkide herşey yeni başlıyordu asıl kötülükler asıl korkular hepsi ama hepsi belkide yeni başlıyordu.Ve bundan habersiz kapatmıştım gözlerimi...
"Aşkım hadi seni yatağa yatıralım burada iki büklüm olmaz"
"Sende çok yoruldun"
"Gelecem sevgilim bahçede ufak çaplı işler var onları halledip geleceğim.Söz veriyorum uzun sürmez"
Kanepeden kalkınca benimde kalkmama yardım etti ve koluma girip beni yatağa kadar taşıdı.
"Sen şimdi güzelce dinlen on dakikaya geliyorum aşkımmm"
Yanağıma kocaman bir öpücük bırakıp üstüme ince örtüyü çekti ve odadan çıktı.Bende sessizliği fırsat bilip uykumu geri çağırdım.
MARANIN AĞZINDAN...
Zerdanın uyumasını fırsat bilip bahçeye çıktım.
"Mustafa dedem nerde?"
"Beyim...ağam öğrendi"
"Çok kızdı mı?"
"Şuan ııı yanımda beyim"
"Ver telefonu ver bana Mustafa!"
Dedemin sesini duyunca kafamı gökyüzüne bir kez çevirdim.
"Sen oğul hiç söz dinlemez misin!"
Derin bir nefes verdim ve eş zamanlı burnumu parmağımla sıktım.
"Dede...bak sen ne dersen de ben bu defa doğru olanı yaptım,sevdiğim kadının peşinden gittim"
"Niye söylemedin de bakalım nerden esiyor bu kız kaçırma olayı"
"Kaçırmadım.Biz konuştuk hallettik ve Zerda benden hamile tamam mı birbirimizi çok seviyoruz ve artık birbirimizi sevdiğimiz için suç işlemiş gibi görünmek istemiyoruz.Söyle o babanneme bu defa başaramayacak bu defa ayıramayacak bizi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖREM
Novela JuvenilMardin'in dar sokaklarına sığdırılmış kocaman bir konak.. On dokuz yaşında zorla evlendirilen bir kadın. Hayatını intikam almaya adamış bir adam. İki yarım aşk,bir bütün hayat... " Bu kitap bir töre kurgusu üzerine uyarlanmıştır! •Kurgu tamamen bana...