2.bölüm

10.4K 239 143
                                    

"Abi bırak onu onun bi suçu yoktur,ben geldim valla"

"Kes lan sesini senin işini sonra göreceğiz,burada elin adamlarıyla fingirdersin haa,götürün çabuk bunu odasına kapatın"

"Abi vallahi billahi günahımız yoktur"

Bana doğru gelen takım elbiseli yakaları gerdanlarını görecek kadar açık olan siyah saçlı sakallı adamlar bana doğru gelmeye başladılar.

"Zerda kaç kurtar kendini,beni merak etme"

Baranın sesi geliyordu arkamdan
Koluma girmiş iki adam beni taşlı tepeden aşağı indirmeye çalışıyorlardı.

"Baran!"
Bağırıyordum sadece sırtımı tamamen onlara taraf döndüğümde kulaklarımda acı bir inlemenin sesi vardı.

"Seni çok seviyorum zerda!"
Arkamı dönmeme izin vermeyen kolumdaki iki adam beni çekiştirirken arkamda duyulan büyük bir patlama sesi bütün dağı taşı inletmişti.
Hızla olduğum yere sabitlendim.Ve Arkamı döndüm.
"Baran! Baraaan!"
Ağlıyordum gözlerimden süzülen kalbime işlenmiş kurşunlar misaliydi ne o hızla durmayı bildi nede ben ağlamayı kestim.
Kolumdaki iki adamı sertçe ittirip Baran'a taraf Koştum.
Çiçekli uzun elbisemin eteklerinin altından çıplak bacaklarıma değen can acıtıcı ot ve taşları umursamadan koşmaya devam ettim.
"Baran!"
Öylece yerdeydi ona doğru giderken abim koluma girdi.
"Gel lan buraya"
"Abi nolur bırak onun bi suçu yoktu onun bir suçu yoktu!"
Ağlıyordum önümde sevdiğim adam yerde kanlarla yatıyordu.

"Sen kimsin kızım, elin adamlarıyla buralarda namusunu kirletiyorsun.
Bozuk"
Bağırmaya başladığında kolumu daha fazla sıktı ve beni yere fırlattı.

"Zırlama lan Baran ha Baran,al sana Baran"
Bacağını hızla Barana taraf götürdüğünde attığı tekme ile Baran yuvarlanmaya başladı.
Tepeden aşağı hızla ilerleyen Barana bakakaldım.
"Abi nolur yapma. Baran!"
Kalktığım yerden barana taraf yürüdüm.
"Eeeehh sen fazla oldun ama kimliğini bilmezsin ha sende git ozaman."
Kolumdan tuttuğu elleriyle beni tepeden aşağı ittirdi...

Tek hatırladığım kanlar içinde kaldığım yerden gözlerimi yatağımda açtığımdı.

Başım fena ağrıyordu ama dahası olduğum yerden doğrulamıyordum.
Bacaklarım...
Başımda dikili olan hatçe hanım yani babaannem ve yanında köle niyetine aldıkları annem vardı.
"Görüyormusun sen kızının yaptıklarını.Sana bu eve gelin ol dedik erkek evlat ver dedik sen iki dağ gibi erkek vereceğine bize bu çürüğü verdin."
"Ben nedeydim ana,bende bilmiydim"

"Bide zeytinyağı gibi üste çıkıyorsun,sus edep adap ögretememişiizki anasına,kızı tabi böyle çıkar soyları bozuklar sizi!"

"Nene bizim sana kusurumuz bugüne bugün olmadı sus dediniz sustuk otur dediniz oturduk ama anama tek söz söyletmem!"
Sinirlenmiştim artık susmak fayda etmiyordu artık yerlerini bileceklerdi küçük düşürülmüştüm bundan daha beter ne olabilirdiki.

"Sen azcık dur hele"
Hatce hanımın yani ne yazikki nenem olacak kadının lafını içeri giren Mercan bozmuştu.

"Hanımım ebe hanım geldiler"
Ebe mi demişti o?Anneme taraf döndüğümde mahcup bir ifadeyle yere eğdi başını.

"Al kızım al içeri gelsin hele"
Oturduğu sandalyeden kalktı ve kadını içeri aldı.

Büyük sessizlik ortalığı Kapladığında artık sessizligi bozmam gerekti.

"Noluyor burda ya,anne bisey söylesene,niye herkes susuyor"
Sinirlenmiştim ama doğrulamıyordum. Ellerimi yandan sıkıca çarşafa tutundum.

Kadın yavaşça elbisemi yukarı doğru ittirdi ve iç çamaşırımı aşağı indirdi.

"Naptığınızı zannediyorsunuz siz!"
Bağırmıştım ama umursanmıyordu.

Yine bir sessizlik oldu.ve ebe kadın eldivenleri elinden çıkardı.

"Temizdir hanımım"
Gözlerimde dinmek bilmeyen yaşlarım vardı zorla içimde tuttuğum yüreğimde ise dinmek bilmeyen kör bir ateş.

"İyi iyi hade çıkalım odadan biraz dinlensin merdivenden düştüde kızımız."

Ebe kadına bakarak gülümseyen nenem anneminde kolunu sıkıp önden yürütüp odadan çıkardı.

Nasıl bir cehennemdir burasıki ben cenneti göremeyecek kadar uzaktayım.
Nasıl bir ateştir bu içimdeki ki ruhum yanıp kül olacak kadar ağır.

Sabitlenmiş kalmıştım konağın taşlı duvarlarına.Nasıl bir aile nasıl,bir Abi kardeşine bozuk derdi,nasıl bir babaanne bundan emin olmak istercesine ebe getirir.

Ağrıyordu yıllardır sustuğum için içimde olan her neyse ağrıyordu.
Bir kadının namusunu bacak arasında arayacak kadar küçültülmüştük.
Hiçbir kadın susmamalıydı,ne olursa olsun benim yaşadıklarımı yaşamamalıydılar.

Umarım begenmissinizdir lütfen ilk bölümlerden sıkılıp gitmeyin yorum yapın konuşun siz sevdikçe ben daha çok yazmak istiyorum sevgiler;)


TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin