Çok yorgun hissediyordum ama belli edemezdim.Bu defa olmazdı bu defa kimse bebeğimi elimden alamazdı izin vermeyecektim ve alp ile evlenip kendime başka bir hayat kuracaktım.
Yatağıma oturduğumda çalan telefonuma baktım.
"Efendim alp"
"Zerda şu evlilik meselesini konuşmak için aramıştım"
"Amcanla birlikte gelin ve artık bu iş bir an önce bitsin"
"Peki sevgilim"
Çağrı sonlandı
Gözlerim dolu bir biçimde boş boş önümdeki duvara baktım,hayatım bir anda nasıl böyle değişmişti.
Telefonuma gelen bildirimlerle elimdeki titreşim bir olmuştu.
0534******:zerda acilen buluşmamız lazım,bak diyeceklerim çok önemli lütfen lütfen...Bizim konağın yakınındaki parka gel ve sana yalvarıyorum çabuk ol.
Mesajın Marandan olduğunu emindim,peki gidecek miydim...
Maranın ağzından...
"Efendim rahatsız ediyorum ama alp kuşatan için bir araştırma istemiştiniz ve..."
"Evet,noldu bir gelişme mi var?"
"Bunu telefondan nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama sanrım alp kuşatan"
"Ne oldu çabuk söyle!"
" ****************************."
"Ne!"
Ani bir frenle olduğu yere saplanmıştı araba
"Efendim alö duyuyor musunuz?"
Çağrı sonlandı..
Duyduklarım ile şoke olurken zerdanın nasıl bir herifle evleneceğini bilmesi gerekiyordu,bu saatten sonra bana inanır mıydı orası ayrı ama bunu bilmeyen hakkı vardı.
Zerdanın ağzından...
Oturduğum yataktan ismimin çağrılması sonucu kalkmıştım.
"Lan zerda!"
"E-efendim abi"
Elimdeki telefonu hızlıca Arkama sakladım.
"Aferim lan,ne yaptıysan yarın gelip seni isteyecekler,aferim hah şöyle ol,onlara layık bir gelin olacaksın o kadar"
"Pe-peki abi"
Abim odamdan çıkarken tuttuğum nefesimi hızla verdim.Elim karnımın üstünde kapıyı kapattım.
Her saniye diken üstündeydim,eğer bu bebek öğrenilirse...
Elimdeki titreşime baktığımda telefonumun çaldığını gördüm.
"Efendim?"
"Zerda ben şuan parktayım,sana çok önemli birşey diyeceğim lütfen hemen buraya gel"
"Gelmeyeceğim Maran,seninle konuşacak bir konum yok benim"
"Zerda Allah belamı versin bu defa konu ben değilim konu o evleneceğin it"
"Düzgün konuş "
"Bak o sana yalan söylüyor zerda,tanıdığın gibi biri değil"
"Senden iyi olduğu kesin,sen hangi yüzle benimle konuşuyorsun be,git ayçana "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖREM
Novela JuvenilMardin'in dar sokaklarına sığdırılmış kocaman bir konak.. On dokuz yaşında zorla evlendirilen bir kadın. Hayatını intikam almaya adamış bir adam. İki yarım aşk,bir bütün hayat... " Bu kitap bir töre kurgusu üzerine uyarlanmıştır! •Kurgu tamamen bana...