Not:Lütfen kitabı oylamayı unutmayın!
İyi okumalar...
*********
Gözlerimi yüzüme vuran ışıkla birlikte açarken derin bir esneme ile kalktım.Dün olanları merak etsem de gece geç geleceğini düşündüğüm için daha fazla uykusuzluğa dayanamayıp uyumuştum.Yatakta oturur pozisyon aldığımda aklıma dün olanlar gelmişti.
Alp neyden kaçıyordu.O kişi kimdi buna dair hiçbir fikrim yoktu ama bugün herşeyi soracaktım ona.Yataktan hızlıca kalkıp üstümü giyindim ve odadan çıktım.Merdivenlerden inerken aynı zamanda Alp'e sesleniyordum.
"Alp?"
Sessizlik evin içini esir almışken evde olmadığının farkına varmam çok olmadı.Dün gelmemiş miydi?
Elime sehpanın üstünde duran telefonu aldığımda eş zamanlı kapı çalmıştı.
Telefonu aynı hızla indirip kapıya doğru ilerledim."Alp?"
İçeri girip montunu asarken tek bir kelime bile etmedi.Göz altları mordu.Sanırım bütün gece uyumamıştı.
"Alp?"
İkinci kez seslendiğimde kafasını bana dönderdi.
"Ha ne...duymamışım Zerda bişey mi dedin?"
"İyi misin sen?"
Beni anlamıyor gibi baktığında durdum ve yavaşça konuştum.
"Alp...Pek iyi görünmüyorsun"
Ellerini yüzüne götürüp ovuşturdu.
"Biraz uykusuzum sadece,dinlensem geçer"
"Dün...Eve gelmedin mi?"
"Zerda şimdi bunun sırası değil lütfen"
"Şey tabikide sen uyu rahatına bak sonra konuşuruz"
Olumlu bir şekilde elini havada sallayınca sırtını bana dönüp merdivene yöneldi.
"Şey...Kahvaltı yapma-"
"Aç değilim"
"Peki sen bilirsin"
Arkasından bakakalırken,dün gece nerede olduğunu düşünmeden edemedim.Düşüncelerimi bölen ve huzursuzluk veren mide gurultum aç olduğunu dile getirirken mutfağa doğru ilerledim.
Maranın ağzından...
Gözlerimi zorlukla açarken arkamdan belime sarılmış bir çift kolla uyandım.
Kafamın içi bir milyonken ayılmaya çalışmak için kafamı iki yana salladım.
Arkamdan boynuma değen dudaklarla olduğum yere sabitlendim."Uyanmamışsın sevgilim"
Kafamı çevirdiğimde yanıbaşımda duran Ayça ile göz göze geldim.
"Sevgilim mi?"
"Evet aşkım"
"Offf biz bu hale nasıl geldik sikeyim böyle işi hiçbirşey hatırlamıyorum"
"Biliyorum, dün gece çok güzeldi..."
Ellerini çıplak göğsümde gezdirdi aniden.Ve devam etti konuşmaya
"Beni bulutların üstüne çıkarttın aşkım"
Üstümdeki beyaz örtüyü hafifçe kaldırdığımda büyük bir huzursuzlukla kafamı yukarı kaldırdım ve nefes verdim.
"Sikeyim böyle işi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖREM
Roman pour AdolescentsMardin'in dar sokaklarına sığdırılmış kocaman bir konak.. On dokuz yaşında zorla evlendirilen bir kadın. Hayatını intikam almaya adamış bir adam. İki yarım aşk,bir bütün hayat... " Bu kitap bir töre kurgusu üzerine uyarlanmıştır! •Kurgu tamamen bana...