Lily na válečné stezce

131 9 16
                                    

Lily si úlevně povzdechla, když Moody vzal plášť a Voldemortovu tisovou hůlku z domu. Amélie a Sirius zůstali ještě nějakou dobu než bylo po půlnoci. 
,,Jdu zkontrolovat Harryho,"řekla pak Jamesovi, když Inu běžel nahoru.
      ~
V dětském pokoji šokováně zalapala po dechu. Když Inu vyskočil Harry se proměnil v psa.
,,Jamesi Harry je fakt mocný čaroděj,"řekla rudovláska, když šla zpět dolů, protože Harry spal.
,,Proč?",zeptal se. ,,Je vrozený zvěromág,"řekla na to. ,,Ale jinak je v pohodě."
,,To je něco,"řekl v šoku její manžel. ,,Pojď si ještě chvíli sednout, já stejně teď po tom všem neusnu."
      ~
Manželé Potterovi seděli u vína ale dlouho. Ani za chvíli se jim nechtělo spát. Náhle zapraskal letax.
,,Kdo to může být?",zeptala se Lily. ,,Vždyť jsou tři ráno."
,,Lily, Jamesi,"ozval se ženský hlas. ,,Minervo,"oslovil ženu James. ,,Co tady děláš?"
Jejich dávná profesorka je objala a řekla:,,Promiňte, že otravuji v tuto hodinu, ale musela jsem." ,,Naštěstí vidím, že je to pravda."
,,V pohodě stejně nespíme,"řekla rudovláska. ,,Co se děje?"
,,Dneska hned ráno mi Brumbál volal letaxem ať dorazím večer před dveře domu rodiny tvé sestry Lily,"začela. ,,Že pravděpodobně na vás zaútočí Raddle a chce Harryho dát tam, že vy zemřete a Harry jediný přežije." ,,Říkala jsem mu ať ho tam nenechává, že já bych ho vychovávala v Bradavicích." ,,Máte mě v závěti též stanovenou jako opatrovnici,"dodala. ,,Sledovala jsem rodinu tvé sestry Lily celý den a o to víc jsem mu to pak říkala, ale neposlouchal mě." ,,Ulevilo se mi, když Hagrid dorazil před dveře Dursleyových a řekl, že žijete."
,,Tak začnu,"pravila Lily.  ,,Nevím, o co se snažil." ,,Jak věděl, že se tady objeví?" ,,Jak se opovažuje vykládat, že je Sirius zrádce, když to kouzlo s Peterem seslal sám?" ,,A navíc v závěti máme uvedeno, že Harryho u mojí sestry nechceme, když se nám něco stane." ,,Vždyť Sirius je jeho kmotr, Alice jeho kmotra a ty jeho náhradní babička."
,,Jak ověřil, že zná výsledek útoku?",zeptal se James.
,,Zřejmě mu o tom Severus řekl,"pravila Minerva.
,,Je to smrtijed,"pravila Lily.
,,Když mu řekl, že se chystá na vás stal se jeho špionem,"pravila Minerva.
,,Měl jsem asi na tom podíl já a Sirius v pátém ročníku,"pravil James provinile.
Lily přikývla. ,,Díky němu jste měli fidelius vlastně,"pravila Minerva.
,,Ale všechno tohle fakt přehnal,"řekla Lily. ,,Mohl přijít sám a ověřit si to."
,,To ano,"dala jí za pravdu profesorka.
        ~
1.11. 1981:
Druhý den musel James jít do služby. Byl vyčerpaný, ale musel probrat se Siriusem a Amélií a taky Moodym jistou událost o Voldemortovi u nich včera v noci. Lily celý den byla netrpělivá. Rozhodla se poslat Brumbálovi huláka, aby se uklidnila, ikdyž jí Inu a Harry bavili. Harry ve své psí podobě. Když to udělala byla spokojená. Dala tam:

,,ALBUSI BRUMBÁLE,"
,,JAK SE OPOVAŽUJEŠ POSÍLAT HAGRIDA K NÁM DOMŮ, ABY HARRYHO POSÍLAL K DURSLEYOVÝM?!" ,,IGNOROVÀNÍ POSLEDNÍ VŮLE?!" ,,ZNIČENÍ ŽIVOTA NEVINNÉHO DÍTĚTE?!"
,,A JAK SE OPOVAŽUJEŠ ŘÍKAT VŠEM, ŽE SIRIUS BYL NÁŠ STRÁŽCE TAJEMSTVÍ, KDYŽ SI TO KOUZLO SESLAL S PETEREM SÁM?!" ,,A ZNOČENÍ ŽIVOTA DALŠÍMU ČARODĚJI?!" ,,MĚL SI NORNÁLNĚ PŘIJÍT A OVĚŘIT VÝSLEDEK ÚTOKU A NE DĚLAT, ŽE SI NEOMYLNÝ!" ,,ZASE TO ZAPADÁ DO DALŠÍM TVÝCH DRUHŮ MANIPULACÍ CO?!"
,,TAK ABYS VĚDĚL JÁ A MŮJ MANŽEL PŘESTANEME PODPOROVAT TEBE A TVŮJ SLAVNÝ ŘÁD OHNIVÉHO KUŘETE A NIKDY SE NEVRATÍME!"
,,POČÍTEJ S TÍM, ŽE BRZY ODEJDEŠ DO DŮCHODŮ!"
         ~
Dala to poté rodinné sově a kouzlo na obálku dals tak, aby byl její křik slyšet po celé škole.

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat