Vánoční ples

33 4 1
                                    

22.12. 1992:
Ikdyž Christu spolužáci a její širší rodina otravovala, kdo jí pozval, tak vůbec to neřekla.
Chtěla, aby to bylo překvapení.
,,Škoda, že nám není dovoleno zúčastnit se jako diváci,"pravil otráveně Draco.
,,Všem máme to od madam Hoochové schválený,"řekl Harry. ,,Můžeme si pozvat koho chceme na svůj ples."
           ~
23.12. 1992:
,,Harry pojď,"budil ho den před Štědrým dnem Neville. ,,Frank říkal, že musíme nasbírat nějaké květiny pro holky."
,,Pozval jsem Lenku,"pravil Neville. ,,Byla ráda, že může zde v Merlinově akademií strávit se svým tátou Vánoce.
,,Myslíš, že bych mohl pozvat Ginny?",zeptal se Harry.
,,Určitě jo,"řekl Neville. ,,Bill prý taky pozval Miu a to je profesor. Ráda si zatančí, ikdyž je mladší."
Harry byl v šoku, že profesor pozval jeho mladší sestru. Věděl, že Draco pozval Hermionu.
         ~
,,Ráda s tebou půjdu,"usmála se Ginny, když jí Harry přinesl modrou růží a zeptal se jí, jestli půjde na jejich ples do jejich společenské místnosti.
Květiny natrhali s Nevillem s pomocí Prýtové a Franka.
Zrzka ráda souhlasila. ,,Jinak s Miou jsme si každá koupili šaty svých oblíbených barev,"řekla mu zrzka.
,,Jaké máš?",zeptal se Harry. ,,To uvidíš,"usmála se zrzka.
         ~
24.12. 1992:
,,Bylo to jasný, že kývne,"štěkl v pokoji Inu, když se s Nevillem a Dracem u něj, Inu a Nevilla v pokoji připravovali.
,,Doufám, že nám Christa prozradí, kdo to byl,"řekl Harry. ,,Aspoň po plese, když se tam nemůžeme podívat."
,,Neboj, uvidíš,"štěkl Inu. Všichni tři kluci se zasmáli a dali si kravaty a kvádra. Jako profesoři tam měli být a měli je hlídat Bill, Frank a Alice.
        ~
Když Harry čekal na Ginny, tak byl celý napjatý. Domluvili se, že to bude u společenské místnosti druhého ročníku. Ginny za chvíli přišla a rozběhla se k němu. Byla v nádherných zelených šatech. Lenka která přišla za ním byla ve zlatých šatech a Neville se z ní málem posadil na zadek. Jinak na Vánoce dorazil i Charlie. Nemusel si volno brát, protože dorazili do Douseldu.
,,Zatančíte si sem mnou krásná dámo?",zeptal se Bill Mií.
Ta s úsměvem kývla.
Když byli všichni, což byla jasně Susan s Georgem a Daphne s Fredem, která nakonec zůstala přes Vánoce v Merlinově akademií spolu s Astorií, která byla stará jako Mia, Harry mávl hůlkou k Merlinovýmu jahodovýmu počítači a začeli tančit. Astorie nakonec taky na ples šla, když jí pozval Blaise.
Harry si večer s Ginny moc užil.
      ~
4.1. 1993:
,,Harry, přijď s psím hrdinou do kanceláře nevyslovitelných"poslal mu náhle patrona Arcturus, když byl s Miou. Tentokrát pracovali na mudlovských mobilních telefonech, aby zapadly do kouzelnického světa, když už počítače měli.
,,Zvládneš to chvíli sama?",zeptal se Harry. ,,Jo,"řekla Mia. ,,Jestli chce Arcturus tobě a Inuovi něco důležitého."
Harry běžel k sobě do pokoje a vzal Inu do kanceláře nevyslovitelných.
,,Co se děje Ra?",zeptal se Harry. ,,Zjistili jsme, že někdo napadl rodinu Colina Creweye,"odpověděl Arcturus. ,,Pravděpodobně ti byl Lucius Malfoy, tak potřebujeme zjistit, jestli jeho pach sedí a Inu může pomoct."
,,Pokud Inu nebude nějak ohrožen, tak jo,"odpověděl Harry.
,,Nebude,"řekl Arcturus. ,,Ale je to jistý."
,,Nikdo není totiž v podezření,"řekl Regulus, který tam byl s Gideonem také.
,,Kvůli tomu musíme probrat kolik mudlovských rodin musíme ochránit,"pravil Arcturus. ,,Spolu s Ďáblem a Croakerem."
,,Potíž je, že nemůžeme zjistit, jde žije,"řekl Regulus. ,,Když Malfoy manor už není."
Byla to zkrátka noční můra, když si všichni mysleli, ze před čtyřmi lety Lucius Malfoy podlehl zložáru.
      ~
6.1. 1993:
,,Coline!,"odchytil si Harry chlapce z prvního ročníku jehož rodina byla napadená. ,,Jak je na tom tvá rodina?"
,,Otec je v mudlovské nemocnici a nás dům byl vypálený, tak bratr a mamka jsou u babičky,"odpověděl Colin.
Harry poslal Arcturusovi patrona a ten řekl ať přijdou do sborovny.
,,Coline dneska tvého bratra, maminku a babičku vezmeme k nám,"řekl Arcturus chlapci. ,,Jestli byl otec napadený nejsou v bezpečí."
,,Zařídíme to,"řekla Lily. Říkala si, jak bylo štěstí, že jeho bratr byl s jejich mámou zrovna nakupovat.
,,Dobře,"pravil Colin.

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat