Molly Prewettová

49 5 8
                                    

,,Pokud by chtěla mamka opustit Brumbálovu stranu v Bradavicích, mohli bychom jí nabídnout místo profesorky Domácích prací,"řekl Bill.
,,Domácí práce je předmět, který by se d zvážit pro starší ročníky, zvlášť pro ty kteří žijí jen s domácími skřítky,"pravila Amélie.
,,Jenže nám posílala huláky už léta,"namítl James. ,,To je další věc u ní."
,,Pravda,"řekla Lily. ,,Vlastně je ale přestala posílat, jakmile Ginny dorazila sem."
,,Melina nám řekla kolik jich bylo,"pravil James.
,,Nejlepší skřítka spolu s Dobbym,"pomyslela si Lily.
,,Lily, Jamesi co si o tom myslíte o tom, že bychom Molly nabídli místo profesorky Domácích prací?",zeptala se Minerva
,,Je to takové náhle,"pravila Lily. ,,Nevím jistě, jestli bych jí tady chtěla a spolupracovala s ní."
,,Pravda,"pravil James. ,,Stále je na straně, kterou si ona a Brumbál vybrali. Jestli se stane třeba, že Brumbál najme dalšího profesora posedlého Voldemortem, tak Lily a já Bradavice jako majitelé zavřeme. Musíme počkat, jestli to stane či jakýkoliv další Brumbáluv nesmysl."
,,Máte pravdu,"řekl Arthur po přemýšlení. ,,A jak říkala Ginny,"pravila Lily. ,,Nenechala by Rona samotného v Bradavicích, protože by se tady těžko přizpůsobil."
,,Dobře teda,"řekl Arthur. ,,Počkáme a uvidíme."
Bill a Charlie též souhlasili. Percy po přemýšlení Lily, Jamesovi a otci dal za pravdu.
       ~
29.12. 1991:
Harry a dvojčata Weasleyovi šli na svůj termín zkoušek NKÚ.
Byl nakonec teď před Silvestrem.
,,První rok?",zeptal se ho úředník. ,,Už se nemůžeš dočkat až skončíš školu?"
,,To ne,"odpověděl Harry. ,,Ale jsem v Lektvarech pokročilý a je to pro mě taková spíš nuda.
Úředník kývl s pochopením a nekomentoval to pak už.
Černovlásek teoretickou i praktickou část zvládl na V tak celková známka byla V.
Fred šel po něm a nakonec George a ti to taky zvládli na V.
V átriu na ně čekala Lily spolu s Inu. ,,Tak co?",zeptala se. ,,Jaký byl test?"
,,Zvládli jsme to,"řekla trojice naráz.
,,Tak to gratuluji,"usmála se rudovláska. ,,Dáme si pizzu?",zeptal se Inu. Harry přeložil a Lily řekla:,,Dobře, ale pizzu pro Inu opatrně, není pro psy moc zdravá."
        ~
3.1. 1992:
Brumbál po konci vánočních svátků seděl v Bradavicích v kanceláři ředitelky.
,,Harry Potter a Fred a George Weasleyovi,"pomyslel si, když četl Denní věštec o jejich NKÚ. ,,Alespoň Harry je teď v prvním ročníku a dvojčata Weasleyovi nemusí být o moc starší. Jen dva roky věk třináct let. Je opravdu škola Merlinova akademie věd a umění lepší než ta naše?"
Dal si citrónový sorbet a přemýšlel dál:,,Opravdu potřebuji něco udělat, abych zlepšil pověst Bradavic. Naposledy co o nás psali je, že Molly dostala jehly Helgy z Mrzimoru a já nevím, jestli jsou právé. Molly by si měla být vědomá toho, že je jen loutka a nemůže přitahovat tolik pozornosti."
Byl totiž v ředitelně, protože zase cítil svojí magií slabou a Molly šla vyučovat jeho hodiny Přeměňování.
        ~
Mezitím v Merlinově akademií po obědě Harry a Neville zaslechli rozhovor Ginny a Lenky.
,,Bylo by fajn, kdyby se tvoje mamka dostala z Brumbálova vlivu,"řekla blondýnka zrzce. ,,Myslím, že jí drží pod kouzlem. Tenkrát v Doupěti nebyla ještě tak zvláštní."
,,Uvažovali jsme nad tím, že jí Minerva najme jako profesorku Domácích prací,"řekla Ginny. ,,Ale zatím počkáme. Chápu, že s ní moc nechcou tady ještě spolupracovat. Jak to vůbec víš?"
,,Prostě vím,"řekla Lenka.
,,Slyšel si to?",zeptal se Harryho Neville. Harry kývl.
,,Inu můžeš říct Siriusovi, že Brumbál drží nejspíš Ginnynu mámu pod kouzlem?, "zeptal se svého psa.
Inu štěkl a vyskočil ze svého oblíbeného místa.
      ~
4.1. 1992:
Druhý den si Lily Harryho a Nevilla odchytila. ,,Děkujeme za informaci, ale jak víte Lenka je moje kmotřenka a věštkyně,"pravila.
,,Jako ty mami?",zeptal se Harry.
,,Podobný mě,"zasmála se Lily.
,,Myslíš teda, že je to pravda?",zeptal se Neville.
,,Promluvime si v blízké době s Bradavicemi,"odpověděla rudovláska. ,,Je možné, že za tím bude stát něco za pravdu."
,,Dobře mami,"řekl Harry.
,,Opravdu vyrostl,"řekla si v duchu s úsměvem Lily.

       ~
10.4. 1992:
,,Lenka je možná trochu divná, ale zdá se být i milá,"řekl Harrymu jednou Neville.
,,Harry, Neville v pořádku?",zeptala se jich Hermiona, když je potkala s orlem na rameni. ,,Jistě,"řekl Neville.
,,Orle doprovodíš nás do skleníku, abysme potěšili profesorku Prýtovou,"zeptal se Harry.
,,Nepřenecháš teď pánovi ptáků?",zatrylkoval orel.
,,Fawkes,"pomyslel si Harry. ,,Musíme se ho zeptat, jestli by neuspořádal další noc zvěromágů."
        ~
25.6. 1992:
Harry když si vzal své NKÚ tak Severus mu dával za úkol vařit lektvary na úroveň šestého ročníku.
Protože lektvary k OVCE byly složitější musel mír svůj kotlík pod ochranným kouzlem proti výbuchu k těm lektvarům prvního ročníku. Dvojčata Weasleyovi mu jednou krátce před koncem roku řekli:
,,Víš Harry...,
   můžeme zkusit uvařit lektvary jako projekt po naších OVCE...,
abychom mohli otevřít obchod s vtipy v Douseldu....
až najdeme vhodné místo,"řekli.
,,Určitě,"řekl Harry. ,,Zeptám se táty, Siriuse a Seveuse. Ti to jistě podpoří."
,,Určitě tvůj táta a Sirius to podpoří...,
  náš taky....
  ještě že tady nakonec máma není...
   nikdy by takový projekt nepodpořila."
,,Můžeme i něčím pomoct léčit lidi jako máma a Severus,"pravil černovlásek.
,,Pomoc pro mladšího Pobertu,"mrkli na něj.
,,Jako máma a Severus vyléčili Franka, Alici a Remuse,"pomyslel si potěšeně Harry.
         ~
,,Jdeš pozdě,"řekl mu Inu, když se vrátil do společenské místnosti prvního ročníku.
,,Promiň, mluvil jsem o něčem s dvojčaty Weasleyovými,"řekl. ,,Zameškal jsem něco?",zeptal se.
,,Ne,"štěkl Inu. ,,Hermioně se akorát podařilo Vincentovi a Gregorymu vysvětlit úkol do Přeměňování napotřetí."
,,Fawkes rozhodl, že jinak uspořádáme další noc zvěromágů,"řekla Susan.
,,Těším se až se zase přeměním do své kočičí podoby,"řekla Daphne.
,,A příště se k nám připojí i Ginny s Miou,"řekl Harry.
,,Můžeme pozvat i profesory,"navrhla Christa. ,,Promluvíme s madam Hoochovou." Když šli za jejich třídní učitelkou, tak ta byla nadšená. Řekla:,,Dobrý nápad, pozvu své kolegy."
          ~
1.7. 1992:
Když byl začátek prázdnin a sobota, tak se na zahradě shromáždilo plno profesorů a žáků zvěromágů.
Fénixové a orel a další ptáci letěli do Douseldu.
Harry se mezitím připojil k savcům. Když s Nevillem, Inu a Siriusem běhali, tak Harry pravil:,,Inu musíme Fawkese přemluvit ať nás zase vezme do země fénixů."
,,Určitě,"štěkl Inu.
A tak běhali kolem panství. Připojily se k nim i Draco, Susan, Bill a Daphne. Neboli hrabák, pes dingo a kočky. I jejich táta a vlk, kterým se stal Remus, když už nebyl vlkodlak.
,,Kdybysme tak dostali Červíčka,"štěkl Sirius. ,,Ani o něm nemluv,"štěkl Inu.
Když začelo svítat, tak zahlédli blízko medvěda.
,,Kdo je to?",zeptal se Harry. ,,Vždyť Charlie je zvěromág?"
,,Uvidíte sami,"řekl Bill.


Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat