3.1. 1988:
V polovině školního roku nepřibyli žádní noví studenti až na Percyho Weasleyho.
Jen Arthur, James a Inu šli doprovodit studenty z nástupiště zpět do hradu, zatímco ostatní profesoři zůstali ve škole. Inu zkontroloval projistotu studenty. Vypadalo, že není s nikým nic hrozného, když byl rok klid.
Arthur se přivítal s Percym, který vypadal, že je přímo šťastný, že může odteď navštěvovat Merlinovu akademií věd a umění.
,,Myslím, že máma pomalu šílí,"řekl, když se ho James ptal, jaký je to teď v Bradavicích. ,,Dělá už všechno, co Brumbál chce."
Jamesovi bylo jasný, co Lily, že Molly jako ředitelka je jen jeho loutka.
Percy se ve vlaku už skamarádil s Oliverem Woodem, brankářem prvního ročníku. ,,Kde mám Prašivku?",zeptal se zrzek. ,,Neviděl si jí?"
,,Ve vlaku vím, že ti koukala z kapsy od hábitu,"řekl Oliver.
,,No možná šla na procházku,"řekl zrzek. ,,Dělala to i v Bradavicích."
,,Nechápu jak někdo může mít za mazlíčky krysy,"pomyslel si James, když zaslechl rozhovor chlapců prvního ročníku. ,,Jsou nechutné."
,,Jako Peter,"dodal mu jeho hlas.
~
9.4. 1988:
,,Nějak to nejde,"řekla Christa, když cvičila celá šestice spolu s Inu na zvěromágy.
,,Časem to přijde,"uklidňoval jí Harry. ,,Ale Sirius, tvůj táta a Remus to zvládli,"řekla jeho kamarádka.
,,Byli starší než my,"řekla Susan. ,,Nechme teda tomu volný průběh,"pravila Hermiona.
~
2.5. 1988:
Molly došla na ministerstvo ke kanceláři Amélie.
,,Paní ministryně má za chvíli schůzku,"řekla Miranda.
,,Já s ní ale musím mluvit!,"křičela Molly. ,,Nedivím se Arthurovi, že se s ní rozvedl,"pomyslela si Miranda.
,,Co se tady děje?",zeptala se Amélie.
,,Amélie musíš mi pomoct!,"křičela Molly. ,,Žádala jsem převzít kontrolu nad rodinou Prewettových a usednout na Starostolec jako lady Prewettová a skřeti řekli, že stále existuje lord Prewett! Neřekli mi ani kdo je to! Vždyť celá moje rodina je mrtvá!"
,,Molly,"řekla jí Amélie. ,,Jestli je to tak, musíš si promluvit s lordem Greengrassem, aby to prověřil. Ale jsem si jistá, že nebude moct též nic udělat, jestli existuje stále lord Prewett. Jedině požádat lorda Prewetta, aby tě vzal zpět do rodiny."
,,Dobře,"řekla nakonec rezignovaně Molly a odešla.
,,Vážně fakt je stále nějaký lord Prewett?",zeptala se Miranda. ,,Vždyť poslední členové Gideon a Fabian jsou mrtví." ,,Je,"odpověděla jí Amélie. ,,Ale nechci říkat jeho identitu,"a odešla so kanceláře.
~
30.6. 1988:
Nastal začátek letních prázdnin. Starší žáci odjeli na prázdniny domu.
Harry si pomyslel:,,Jakkoliv mě už otravuje, že kromě našich soukromých pokojů nemáme žádné soukromí, někteří z nich jsou zábavné." To bylo, když se loučil s Nymfadorou Tonksovou, která právě dokončila třetí ročník spolu s Charliem a trvala na tom, aby jí místo Nymfadora říkali Tonksová.
,,Pokusím se přesvědčit mámu, aby mě teta Cissy vzala někdy s sebou,"řekla holka s růžovými vlasy. Bylo to jakoby mu četla myšlenky.
,,To by bylo skvělé,"řekl Neville s úsměvem. ,,Myslel jsou, že teta Andy bude učit právo od září,"řekl Draco.
,,To by bylo skvělý,"usmála se Dora a jeji vlasy na změnily na spokojeně červené. ,,I trávit čas tady přes prázdniny, Charlie bude mít sourozence svého věku kromě vás."
~
1.7. 1988:
Prvního dne prázdnin se na Lestrenge manoru konala párty.
Regina dokončila NKÚ. Ikdyž ještě neznala výsledky měla z toho obrovskou radost. Ještě před dvěma lety věřila, že je moták, ale teď se jí vyvinula magie.
,,Děkuji vám všem, že jste přišli,"řekla Regina. ,,A pomohli mi s krůčky magického světa.
,,Byla jsi a stále jsi víc než vítaná,"řekla Minerva.
Harry a další nevyslovitelní si užívali spolu s malou Miou objevování panství. I s dvojčaty Weasleyovými a jejich staršími bratry.
~
,,Nemám moc rád Percyho,"řekl Harry svým bratrům, když byli pozdě večer doma.
,,Jo no,"řekl Neville. ,,Je trochu morous."
Inu si utřel tlapku a řekl:,,Jeho krysa je trochu zvláštní. Jakoby na ni něco bylo."
Harry to přeložil a Neville řekl:,,No, jo krysy jsou nechutné."
Harry řekl se smíchem:,,Dali by se leda použít jako přísady do lektvarů."
Neville se zasmál a Inu zavrtěl ocasem.
~
16.7. 1988:
Během letních prázdnin bylo v Merlinově akademií věd a umění hodně rušno. Děti jako nevyslovitelní trávili čas trénováním s Ďáblem než strávili s asistováním profesorům s jejich výzkumem a úkoly.
~
20.7. 1988:
Zatímco nevyslovitelní trénovali na ministerstvu profesoři Narcissa, Regina a pár zaměstnanců, kteří nebyli zaneprázdnění výzkumem a dalšími úkoly bavili pětiletou Miu, tříleté Charluse a Reguluse a dvouletého Jonathana.
Bill intenzivně studoval s Nicholasem Flamelem. Profesor chtěl odejít do důchodu a viděl v Billovi svého nástupce jakmile si za dva roky dodělá OVCE.
Charlie ten trávil letní prázdniny s tréninkem Mezinárodních draků a mezinárodním famprfálovým týmem, který měl své tréninkové zázemí na druhé straně Douseldu.
Percy který právě dokončil první ročník, pomáhal Andromedě Tonksové nové profesorce práv s jejim plánem a přípravami pro budoucí třídu.
Když se Andromedina dcera Nymfadora doslechla o tréninku Nevyslovitelných žádala Arcturuse, aby jí vzal mezi ně.
Minerva, které v ní viděla jako plnou studentku se u může, který se tajně stal jejím snoubencem přimluvila. Ten jí nakonec vzal.
~
31.7. 1988:
Když členové širší rodiny slavili narozeniny tria, to jako Harryho, Nevilla a Inu Nevyslovitelní Arcturus a Dora doprovodili Ďábla a vedoucího oddělení, když jim popřáli na ministerstvo.
,,Je to vlastně bezpečné, když kolem pobíhají ti malí?",zeptala se Dora.
,,Klid, maličká,"řekl jí vedoucí. Někdy měl nepochopení pro čtrnáctiletou dívku, která se nedávno přidala k jejich týmu.
,,Ví, že jsme nevyslovitelní,"řekl Ďábel.
Arcturus se zasmál spolu s pár dalšími přáteli nevrlému vedoucímu oddělení, který byl v Merlinově akademií častý host, když James a Sirius před lety opustili sbor bysrozorů.
~
Mezitím Inu očichal všechny dárky jak to vždycky dělal než je Harry a Neville otevřeli. Tak to dělal jak o narozeninách tak o Vánocích po tom všem, co se stalo před šesti lety o Vánocích.
Všechno bylo v pořádku, tak Harry s Nevillem otevřeli svoje dárky.
Harry ale dostal jeden dárek, který byl mezi těmi jeho, který by rád nikdy nedostal. Byla to kniha o Dějinách Bradavic a k ní byl přiložený dopis. Bylo tam:,,Drahý Harry,
musíš vědět, že existuje proroctví, které bylo učiněno rok před tvým narozením a týkalo se Voldemorta, tebe a Nevilla Longbottoma. Avšak Voldemort se rozhodl zaútočit na tebe a tvoje rodiče jsi cílem proroctví ty. Tvojí rodiče si jsou toho vědomí. Požádej je, aby ti řekli daný detaily. Voldemort se zkrátka vrátí a ty jsi ten kdo ho musí nadobro porazit. Navíc tvůj pes nosí symbol útoku jízvu na zádech a než porazíš Voldemorta bude muset zemřít. Pokud máš dotazy nebo budeš potřebovat pomoct vždy tady pro tebe budu.
S pozdravem,
Albus Brumbál
zástupce ředitele Bradavic"
~
Harry byl v šoku a zděšený a zeptal se své mámy:,,Mami, že to není pravda?"
Sirius který se Lily podíval přes rameno a přečetl si dopis se totálně rozzuřil. ,,Brumbál!,"křikl. ,,Já ho zabiju!" Proměnil se poté v psa a rozběhl se pryč. Všichni kdo se za ním rozběhli se zastavili až ve vstupní hale, kde Siriuse už viděli v lidské podobě, kde se přemístil a Inu se chytil jeho kalhot mezi jeho nohy letaxovou sítí do Prasinek ke Třem košťatům.
,,Inu!,"křikl Harry a podrážděně zíral do krbu.