Ginny utíkala chodbami bradavického hradu a nezastavila se než byla v sovinci. K jejímu štěstí tam byl na stole ještě pergamen. Popadla brko i pergamen a napsala:
,,Tati,
prosím přijď a vezmi mě k sobě. Čekám v sovinci v Bradavicích."
,,S pozdravem,
Tvoje dcera
Ginny",,Dej to prosím Arthurovi Weasleymu,"řekla sově. ,,Probuď ho prosím jak můžeš."
Sova houkla, když jí Ginny dala psaní a letěla do noci.
Ginny plakala. Mrzelo jí, že to chce udělat. Opustit matku a bratra, kterého doopravdy kdy znala. Věděla, že má několik dalších bratrů. Ale každý z nich matku opustil, když byla ještě dost malá.
Nedokázala ale už s matkou žít, když byla úplný idiot a tak hloupá, že se pokusila spálit Moudrý klobouk.
,,Za rok bych byla ve škole,"řekla tiše se slzy. ,,Byla bych sama. Byla bych Nebelvír." Poté usnula.
~
Když se probudila cítila jak jí zvedly něčí silné paže.
,,Tati?",zeptala se.
,,Ginny,"odpověděl jí tátův hlas, když si zrzka protřela oči a poznala ho. ,,Jsi si jistá, že to chceš udělat?",zeptal se jí. ,,Opustit Bradavice, matku a Ronalda?"
,,Jo,"řekla tiše. ,,Nemůžu už s ní být, když jsem si uvědomila, že je takový kretén. Teď se i pokusila spálit Moudrý klobouk kvůli Ronovýmu zařazení do Zmijozelu. Koneckonců byla to ona, kdo rozbil naší rodinu, ona s Brumbálem. Chci za tebou."
Arthur jí teda chytil kolem ramen a chytil přenášedlo, které tam bylo v podobě plyšového psa a byli pryč z Bradavic.
~
Jakmile byli pryč z Bradavic byli v Arthurově pokoji v Merlinově akademií.
Bill, kterého Arthur vzbudil jako prvního z rodiny a řekl mu o dopise od Ginny se se sestrou přivítal a zavolal pomocí patronů psů Charlieho, Percyho, Freda a George.
,,Tak proč se tady zavolala tátu?",zeptal se jí Bill.
,,Protože matka dělá jednu hloupost za druhou,"odpověděla. ,,Dneska ráno se pokusila spálit Moudrý klobouk kvůli Ronovýmu zařazení do Zmijozelu."
,,Slyšeli jsme,"řekl Fred. ,,Víme, že opustil Bradavice a přišel bydlet sem do Merlinovy akademie."
,,Nechápu jak dlouho dokázala zůstat tak dlouho ředitelka,"řekl Charlie.
,,Ona ve skutečnosti není,"odpověděla Ginny. ,,Je jí jen pro show. Brumbál ve skutečnosti dělá všechna rozhodnutí."
,,Zkrátka jen oficiální a úřadující je Brumbál,"řekl Bill s pochopením. Ginny kývla.
,,A to tě přimnělo ten incident s tím kloboukem opustit jí, Ronalda a Bradavice?",zeptal se Percy.
Ginny kývla a Bill řekl:,,Udělala si dobře, že si sem dorazila, když to tak říkáš, promluvím zítra s ředitelkou a představím tě ostatním dětem poslední třídy základní školy. Navrhuji ať se k ním hned zítra připojíš."
,,Pamatuješ si určitě Lenku Láskorádovou,"řekl jí Charlie. ,,Byla to naše sousedka, když jsme bydleli v Doupěti."
,,Jo,"řekla Ginny a vzpomněla si na rané dětství. ,,V té době to byla moje kamarádka. Ráda se k ní a k dalším dětem svého věku připojím."
Arthur jí na to hůlkou ustlal jednu z posteli po dvojčátech.
Bill obýval pokoj a komnaty po Nicholasovi Flamelovi.
~
3.9. 1991:
Ředitelka McGonnagálová byla k Ginnyně úlevě k ní laskavá a s plnou ochotou jí přijala. I Lily Potterová jako ředitelka základní školy. Bill jí představil všem dětem poslední její třídy a ona se přivítala s Lenkou.
,,Díky Merline, že tady mají základní školu,"řekla si v duchu, když ke své úlevě usedla k Lence do lavice.
~
Moudrý klobouk se mezitím hned ráno vrátil do pokoje tria a usedl Inuovi na hlavu byl tentokrát tak, že mu seděl. ,,To mě budeš sedět celý den na hlavě?",štěkl Inu. ,,Neboj zase,"odpověděl klobouk. ,,Pár momentů strávím s Fawkesem v pokoji vaších rodičů."Harry a Neville se zasmáli.
~
4.9. 1991:
V Bradavicích ředitelka Molly Prewettová celý den pátrala po Ginny. Její dcera zmizela jako pára nad hrncem.
Skřítci jí nenašli. ,,Možná Ronald něco ví,"navrhl drze Brumbál.
Molly šla ke zmijozelskému stolu a zeptala se:,,Nevíš něco o Ginny?"
,,Ne, mami,"řekl Ron a jedl vajíčka. ,,Možná odešla kvůli mému zařazení do Zmijozelu."
,,To ne,"pomyslela si Molly. ,,A ikdyby nebyla by to moje chyba." Pak si ale vzpomněla na předvčerejší noční hádku s kloboukem.
~
Flashback:
,,Udělal jsem chybu!,"křičel jí klobouk do uší, když jí stál na hlavě. ,,Měl jsem tě zařadit do Zmijozelu už dávno." Fawkes stál mezitím na skříni a ťukal si o peří.
,,Jsem Nebelvír jako všichni Weasleyovi a Prewettovi!,"křičela Molly.
,,Žádný Nebelvír by nezradil svojí rodinu!,"křičel klobouk. ,,Tvůj syn je Zmijozel, protože zdědil tvé vlastnosti, že si jde jen a jen za svým!"
Molly jen vzteky zakřičela.
Konec flashbacku
~
Zrovna jim přicházela pošta. Pro ředitelku sova nesla červenou obálku.
,,Nemohou mě nechat napokoji se svými huláky,"řekla si v duchu otráveně. ,,Zvlášť přede všemi."
Neuvědomovala si jaké ti je, když opakovaně huláka posílá ona.
Za chvíli v síni byl slyšet křik její dcery:,,MAMI, PROČ SI TAK HLOUPÁ!? JAK SE OPOVAŽUJEŠ SESLAT KOUZLO INCENDIO NA MOUDRÝ KLOBOUK! KLOBOUK JE STARÝ ARTEFAKT A NELZE HO ZABÍT! TO VÍM I JÁ A TO JEŠTĚ ANI NEJSEM PRVÁK!"
JEN ABYS VĚDĚLA A NEBÁLA SE O MĚ, TAK TI CHCI ŘÍCT, ŽE TED ŽIJI V MERLINOVĚ AKADEMIÍ VĚD A UMĚNÍ SE ZBYTKEM RODINY WEASLEYOVÝCH A MÁM SE DOBŘE! DOKONCE TADY MAJÍ KURZY PRO DESETILETÉ DĚTI A JÁ JSEM TEĎ VE TŘÍDĚ SPOLU S LENKOU!
RADÍM TI STAREJ SE DOBŘE O RONA AŤ TADY TAKY NESKONČÍ, PROTOŽE JINAK I TY PŘÍJDEŠ SVOJÍ VINOU O VŠECHNY Z RODINY!"Když se hulák rozplynul tak všichni studenti se zasmáli. K její úlevě vstávali na hodiny. I kolegové jí ale sledovali se smíchem.
~
V Merlinově akademií všichni odpoledne sledovali od Roweny tu vzpomínku, jak Molly přišel hulák od Ginny.
,,Děkuji tati, že si mi ukázal jak se hulák posílá,"řekla Ginny.
,,Maličkost,"řekl jí táta. ,,Ikdyž já to taky předtím neuměl."
,,Jak se ti zatím tady žije Ginny?",zeptal se jí Harry.
,,Skvělé,"odpověděla zrzka. ,,Je to mnohem jasnější život než v Bradavicích, ale je akorát škoda, že všichni hned po vyučování odejdou."
,,Můžeš klidně povečeřet s prvňáčky,"řekla jí Lily.
,,Můžu taky mami?",zeptala se Mia. ,,Můžete obě,"řekl Neville. ,,Že mami?",zeptal se Lily. ,,Jo,"odpověděla rudovláska a Inu též zaštěkal.
,,Mojí bratři jsou nejlepší,"řekla Mia.
~
18.9. 1991:
Inu seděl vedle Fawkese jako zvěromág a Harry řekl:,,Když bude mít Hermiona teď narozeniny, můžeme mít další noc zvěromágů."
,,Jasně,"řekl Draco.
,,Naučíte mě taky, jak se stát zvěromágem?",zeptala se Ginny.
,,Jo,"odpověděl Harry. ,,V našem pokoji,"řekl Neville.
,,Mě taky?",zeptala se Mia.
,,Jo ségra,"pravili Harry s Nevillem naráz. Též obě v našem pokoji."
,,Ne,"řekla Daphne Greengrassová. ,,Sedm let jsme byli vaší spolužáci a neřekli jsme nám, že jste zveromágové, natož abyste nás zahrnují do školení. Budete s námi trénovat v naší společenské místnosti že?"
Harry s Nevillem a dalšími pěti nevyslovitelnými kývli a Daphne řekla Ginny a Mií:,,Vy se samozřejmě zúčastníte školení." Zrzky kývly.
~
19.9. 1991:
Harry, Inu a Neville s ostatními nevyslovitelnými ukázali spolužákům a Ginny s Miou noc zvěromágů.
Skřítci jim uspořádali o půlnoci na Hermioniny narozeniny párty.
Skřítci to přehnali se sladkostmi a museli si dávat pozor, aby je nikdo zevnitř neviděl. Připojili se k ním ale Bill a Charlie, aby jim kdyžtak pomohli.
Ti co nebyli zveromágové se za pár chvil vraceli do postelí a Fawkes lítal s Hermionou, dvojčaty Weasleyovými, Inu a Christou létali a Harry s Nevillem, Susan a Dracem běhali po zahradě.
Už jinak své spolužáky a Ginny s Miou učili.
~
1.10. 1991:
Molly Prewettové její dcera dost chyběla. Mrzelo jí, když se její synové k ní obrátili zády ve prospěch jejího bývalého manžela, ale zranilo jí, když jí opustila její dcera.
,,Zůstal mi jen Ronald,"řekla si v duchu s povzdechem. ,,Ginny měla pravdu, měla jsem dat před Albusen přednost své rodině, ale už nic změnit nemůžu. Zkrátka už mám jen Ronalda.
Poté otevřela dopis, co jí dnes ráno přišel.