Lucius Malfoy se pomalu vzpamatovával z tříletého utrpení z Azkabanu na to, aby opustil ten příšerný dům, který byl vybaven překyčovytým nábytkem, bílými věcmi a stěnami.
Věděl, že jeho synovi Dracovi už jsou čtyři a musí ho naučit, kde je jeho místo v kouzelnické společnosti.
Cítil ještě tu chvíli, aby s sebou vzal své nejbližší přátelé Crabba a Goyla na Malfoy manor.
Vstal a otevřel okno, protože poznal jejich rodinného orla Barnabáše.
Bylo tam:,,Lorde Malfoyi,
kde jsi? Čekám tě u tebe doma po útěku ze svého vězení od otce. Vezmi nejbližší a přijďte."
S pozdravem,
Bárty Skrk junior"
~
,,Crabbe, Goyle,"šeptl Lucius a pokynul rukou. Naštěstí měl tento příšerný dům v této místnosti letax a tak všichni tři po druhém hodili letax do krbu a přemístili se na Malfoy manor.
~
16.2. 1985
První výlet do Douseldu se konal dva dny po Valentinu. Studenty doprovázeli profesoři pro bezpečí.
,,Díky bohu,"oddechla si Lily. Měli samozřejmě s sebou Inu. Věděla, že by se ho smrtijedi báli.
Dokonce se i ho bál Brumbál podle Godrica.
~
25.6. 1985:
Jenže smrtijedi začeli útočit o šest měsíců později po útěku z Azkabanu na mudlovské rodiny a čaroděje.
Když se blížil konec roku konala se schůzka Starostolce.
,,Určitě Umbridgeová,"řekla Amélie už jistě. ,,Je už mi to jasný, jak si mi stěžovala, že jí ochrany nepustí do Bradavic."
,,Jak jí chytíme dostane mozkomorův polibek?",ptal se Sirius.
,,Možná nebo jednosměrnou letenku do Azkabanu,"řekla jeho žena. ,,Záleží na okolnostech."
~
1.7. 1985:
Stalo se pak na začátku prázdnin zlé neštěstí na blízké kamarádce Harryho, Nevilla a Draca a jejich širší rodiny a to Hermioně. Smrzijedi napadli její rodiče a skončili v mudlovské nemocnici."
,,Díky bohu, že zde Hermiona včera byla,"řekla Lily Jamesovi. ,,Ta Umbridgeová je vážně magor. Chci, aby jí brzy chytili."
,,Taky,"řekl James a objal Lily. ,,Teto Lily budou v pořádku?",zeptala se Hermiona. ,,Budou, neboj,"řekla rudovláska a hnědovlásku objala.
~
O pár dní později kdy byla další schůzka Starostolce se jim v ten den podařilo chytit Crabba a Goyla v Malfoy manoru.
Dali zablokovat krby domu smrtijedů jako je Malfoy manor nebo Lestrenge manor.
,,Budou někde se jistě skrývat v kobkách Malfoy manoru,"řekla Narcissa.
,,Dokázala bys vést bystrozory?",zeptal se Moody.
,,Možná,"řekla Narcissa. ,,Bude to ale složitý, když už nepatřím do rodiny Malfoyových."
Večer je Dobby vzal na Malfoy manor. Kobky se nedali najít.
,,Promiňte,"řekla Narcissa. ,,Kdybych nesouhlasila s Arcturusem, aby anuloval moje manželství s ním, tak se tohle nestane."
,,Není to tvoje vina,"řekl jí Moody. ,,Buď ráda, že ses od něj odloučila, není to dobrý člověk. S Remusem si na tom lépe."
Narcissa byla překvapená, že je její vztah s Remusem už tak viditelný.
Ujistili se ještě, že je letaxová síť zablokovaná a přemístili se s pomocí Dobbyho pryč.
~
5.7. 1985:
Hermiona bydlela v Merlinově akademií čar a umění a měla tam zůstat po celý pobyt rodičů v nemocnici.
Byla tak ráda za Harryho, Nevilla, Susan, Draca, dvojčata, Billa a Charlieho. Všichni jí dávali najevo, že jsou rádi, že je s nimi a že rodiče Budou jisté v pořádku.
Starala se i o svého orla a to jí pomáhalo. Když ho krmila pevně se k němu přivinula. Lily, Sirius a Minerva navštívili mezitím Reginu a Briana.
,,Musíte s Christou k nám,"řekla Lily. ,,Tady nejste v bezpečí, víte, co je s Hermioninými rodiči."
Regina a Brian hned souhlasili a sbalili své věci a s Christou se přemistili s přáteli do Merlinovy akademie.
~
5.8. 1985:
O měsíc později byl dům Reginy a Briana vypálen zložárem.
Grangerovi se plně zotavili, ale zůstali v Merlinově akademií čar a umění na doporučení Lily a pro jejich bezpečí. Byli i rádi, že Christa s rodiči jsou též u nich.
~
2.9. 1985:
Na začátku září proběhl soud Crabba a Goyla a podařilo se jim naštěstí pomocí veriteséra zjistit, že to byla Umbridgeová, kdo je osvobodil z Azkabanu. Lily byla ráda, že Vincentovi a Gregorymu chlapcům, kteří byli ve třídě rysů jako Harry, Neville a jejich přátelé nehrozí už zkažení od otců.
Zjistili i že někteří jsou u Umbridgeové doma. Byli nakonec poslání za závoj a několik z nich se z toho domu osvobodilo včetně Luciuse Malfoye, který spolu s Bártym Skrkem juniorem s nimi zrovna nebyli, když je chytili.
~
10.9. 1985:
,,Ach Merline mojí bratři jsou pryč,"řekla Regina, když se bystrozorům podařilo vniknout do domu Umbridgeové a všechny chytit.
Rudolphuse a Rabastana chytili při jednom z útoku.
Bellatrix se stihla ale přemístit. Pár jich ale taky ještě neměli ani Umbridgeovou. ,,Byli tak zlí,"řekla. ,,Ale mojí bratři stále."
Lily jí objala a řekla:,,To bude dobrý. ,,Něco me napadlo,"řekla Regina pak. ,,Mohli bychom s Christou a Brianem na Lestrenge manor a ukryt všechny zotavené mudlovské rodiny děti rodiny tam. Jako dítě, když jsem tam žila než mě rodiče poslali pryč si to tam pamatuji trochu. Pokojů je tam celkem dost."
,,To by šlo,"řekla Minerva. ,,Ale musíme se dohodnout se skřety.
,,Dobrý nápad teda,"řekla Lily. Brian s manželkou souhlasil.