24.12. 1996:
Bylo to přesně na Štědrý den, kdy se Voldemort dostal do síně proroctví.
Harry a jeho přátelé, když se připravovali na vánoční ples byli celí v šoku.
Monitorovací zařízení ukázalo jak Voldemort celý zuřil, když zjistil, že koule je prázdná a zapálil celou místnost a poté se přemístil a mucil své tři společníky.
Nikomu se nic nestalo, protože v místnosti nikdo nebyl, shořela jen místnost.
,,Zaplať pánbůh, že to Inu zničil před několika týdny,"pomyslel si Harry. ,,Škoda, že nemohli Voldemorta chytit. Je ale jasný, že kdyby ho poslali do Azkabanu, tak by byl do minuty venku, musí ho zkrátka zastavit Inu jak říká to proroctví."
~
1.9. 1997:
K úlevě všech zůstal Voldemort neviditelný celých osm měsíců do té doby než začel sedmý ročník Harryho a jeho přátel.
Voldemort začel pak útočit na mudlovské rodiny.
,,Je už jasný, že nabírá nové následovníky,"řekl Arcturus. ,,Stihl na tři rodiny najednou."
,,Prosím o pozornost,"postavila se Regina. ,,Víte dobře jaká je teď situace. Někteří z vás si pamatuji pobyt na Lestrenge manoru, když byla podobná situace. Všechny mudlovské rodiny se dnes večer opět přesunou tam. Výročí buď mě na čísle 0013 nebo mého manžela Briana na čísle 003."
O pouhých deset hodin byl Lestrenge manor opět plné uprchlíků veškerých mudlovských rodin. Hlavně rodiny děti z mudlovských rodin děti z Merlinovy akademie.
,,Kdyby situace nebyla tak strašná, skoro bych řekla, že je hezké byt zpátky,"řekla máma Deana Thomase Regině a Brianovi, když po vybalení za nimi přišla.
~
2.5. 1998:
Během celého školního roku Voldemort nejen útočil na mudlovské rodiny, ale i na různé vesnice zprava i zleva.
Harry a jeho přátelé spolu se všemi Nevyslovitelnými diskutovali o tom, jak udržet Merlinovu akademií a Potterovu akademií v bezpečí.
Většina studentů na Potterově akademií byla dospělá, tak se o ně bát nemuseli a starší studenti směli do Prasinek kdykoliv chtěli.
Jednoho květnového odpoledne, když Harry připravoval domovské stránky pro ministerstvo a královnu v Bughimhemském paláci, zjistili, že kralovna je čarodějnice, takže neporušovali nic o mlčenlivosti, tak přiběhl za ním Inu a Lucy.
,,Zrovna jsme si hráli v parku, když Inu běžel za tebou,"štěkla Lucy.
,,Voldemort právě zaútočil na Potterovu akademií,"štěkl Inu. ,,Teď vykročil k branam." Harry rychle volal Arcturusovi a ten přivolal všechny kolegy.
,,Udělám to jinak než zabitím,"řekl Inu. ,,Ale poraženim. Dejte má sebe stínové kouzlo než se premostíme řekl cestou za pozemek Merlinovy akademie.
Nechtěli se přemísťovat přímo z kanceláře nevyslovitelných, ale tak aby to bylo za ochrannými kouzli školy.