Molly nebude moct převzít panství rodiny Prewettových,"vysvětlil Arcturus. ,,Ani usednout na Starostolec, protože stále existuje úřadující lord Prewett."
,,Kdo je to?",zeptala se Lily. ,,Vždyť poslední žijící členové byli zabití."
,,Pravda vždyť Gideona a Fabiana zabil smrtijed Dolohov,"řekl James. ,,Je tam jako někdo další?"
,,Slíbil jsem, že neprozradím jeho identitu,"řekl Arcturus.
,,Dědečku my o tom pomlčíme,"pravil Sirius. ,,Zítra se to dozvíte,"řekl mu nakonec dědeček. ,,Jak vezmu Harryho, Inu, Nevilla, Draca, Susan, Hermionu, Christu, dvojčata, Billa a Charlieho do té své organizace."
,,Já budu jasně pes,"řekl Harry. ,,Ikdyž už jsem, chci využít svoje schopnosti."
,,Já budu žába,"řekl Neville.
,,Já samozřejmě orel,"řekla Hermiona. ,,Stanu se fénixem,"pravila Christa.
,,My papoušky,"řekli Fred a George současně.
~
Druhý den když byla sobota všechny Arcturus shromáždil kolem Harryho tak jim řekl:,,Nezapomeňte, že jsem nevyslovitelný Ra, to je moje krycí jméno. Neříkejte mi tam v žádném případě Arcturus, jen Ra nebo nevyslovitelný Ra."
Všichni kývli. Lily, James, Sirius, Narcissa, Arthur a Remus tam šli také, protože chtěli vědět, kdo je ten lord Prewett.
~
Když dorazili na místo tak Arcturus poslal patrona a objevili se dva, které dospělí dobře znali.
Byl to Siriusův bratr Regulus a Gideon Prewett.
,,Regulusi!,"zvolal Sirius celý v šoku. ,,Zdravím bratře,"řekl Regulus. ,,Ty řekneš zdravím a já myslím, že jsi mrtvý!,"křikl celý rozčílený Sirius.
,,Musel jsem,"řekl mu mladší bratr. ,,Voldemort by mě jinak zabil. Však od dědy víš, že jsem ho zradil, nedokázal jsem být tak silný jako ty nebo Andy. Jsem jinak hrdý, že můj synovec má jméno po mě."
Sirius k němu celý se slzami přiběhl a objal ho.
,,Gideone,"oslovil Arthur toho druhého. ,,Vždyť vás s Fabianem zabil Dolohov."
,,Též byla moje povinnost se skrývat,"vysvětlil mu švagr. ,,Kvůli mému bratrovi."
,,Strýčku Gideone,"běželi ho obejmout dvojčata.
~
Když přišel jejich trenér pod jménem Ďábel, tak se mu představili a on se zeptal:,,Máte hůlky?"
,,Jen jejich pejsek má pořádnou hůlku,"řekl Ra. ,,A dál jen Bill a Charlie. Ostatní mají jen dětské hůlky, které používají na základní škole."
,,Jak to?",divil se trenér na Inu.
,,Porazil Brumbála v souboji,"řekl Harry.
,,Respekt pejsku,"pohladil trenér Inu.
~
Poté byli představení vedoucímu Crokearovi, kterému přísahal, že všechno, co se naučí uchovají v tajnosti.
Poté Ďábel vyzval Inu k souboji. Když mu namířil na špičák hůlku, tak byl odmrštěn. ,,Výborně Inu,"usmál se Ďábel. ,,Málokdo mě dokázal porazit za ta léta."
Poté děti ztratily hůlky, když se prostředí změnilo v pláž a děti musely hledat hůlky. To se jim ikdyž většině bylo teprve sedm podařilo.
~
Pak řekli své zvěromágy a Harry řekl, že je sice vrozený, ale chce to vylepšit.
Susan řekla:,,Já jestli bych mohla být kočka." ,,Draco co takhle jednorožec?",zeptala se ho Hermiona.
,,Budu hrabák,"řekl Draco.
,,Byl bych pes dingo,"řekl Bill. ,,Já teda drak,"pravil Charlie.
,,Já fénix jako Fawkes,"řekl Inu s přeložením Harryho.
,,Zkusíme zda to na vás sedí,"řekl Ďábel a mávl hůlkou. Ano, sedělo na všechny jejich zvíře.
~
,,Požádáme i Siriuse ať nás to taky naučí,"řekli Fred a George. ,,Ať i on pomůže."
Byla zrovna neděle ráno. Šli k Siriusovi do ložnice.
Amélie musela na ministerstvo. ,,Siriusi,"zavrtěl s Pobertou Fred. ,,Siriusi."
,,Co?",zeptal se rozespale Sirius.
,,Že nás i ty na ty zvěromágy naučíš?",zeptal se George šeptem, aby nevzbudili Reguluse ve vedlejším pokoji.
,,Jo,"odpověděl Sirius. ,,A nechte mě teď spát." Dvojčata řekla naráz:,,Děkujeme,"a s tichým smíchem odešli z místnosti.
~
24.12. 1987:
Za ty měsíce se nic zvláštního nestalo. Až na Štědrý den ráno Arthurovi přišel dopis od Percyho.
,,Percy se ptá, jestli by nemohl hned v lednu nastoupit sem do Merlinovy akademie věd a umění,"řekl Arthur Minervě, Jamesovi a Lily, které byli mezi prvními na snídani.
,,V Bradavicích už není šťastný,"řekl dál. ,,Molly to dává za vinu jemu, že byla vyloučená z rodiny."
Lily se zatvářila znechuceně. Řekla:,,Jestli Minerva s Jamesem souhlasí, já ho rozhodně beru." James jí přikývl za pravdu a řekl:,,Samozřejmě, že může přijít,"a kroutil hlavou nad Molly.
,,Napiš, že může nastoupit hned 3.ledna do expresu Merlinovy akademie čili k nám,"řekla nakonec Minerva. ,,Inu ho bude muset ještě vyhodnotit."
,,Opravdu?",zeptal se James. ,,Vzhledem k tomu, že mu zachránili s Lily život v Tajemné komnatě?"
,,Neměl by s ním být problém,"řekla Lily. ,,Tak teda jo,"řekla Minerva. ,,Napiš mu Arthure, ať nastoupí k nám do expresu."
Netušili, že Inu to s jistým chlapcem a jeho krysou nebude mít lehké.