1.4. 1984:
Harry se s trhnutím probudil. Vzbudilo ho Inuino štěkání.
Uvědomil si, že má místo nohou a rukou tlapky.
Saša spala vedle něj.
Harry se rychle proměnil a ujistil se, že nevzbudil Nevilla a šel za maminkou.
,,Promiň mami, že tě ruším,"řekl. ,,Jsem ale občas jako Inu."
,,Vím,"řekla. Saša se přihlásila a ovinula se kolem Harryho krku a Inu přišel k ním. ,,Bývá to nejvíc v nouzi Inu,"řekla rudovláska. ,,Protože si taky přirozený zvěromág, tatínek, strýc Siri a babička Minerva musely cvičit, ale ty jsi vrozený zvěromág."
Harry se hrdě usmál. ,,Jsme pyšní synu,"pohladil ho James.
,,Půjdeme zase do Bradavic za Amarasu?",zeptal se černovlásek.
,,Až bude příležitost synu,"řekl James. Harry to opět zkusil a pokynul Saši, aby slezla. ,,Chci vypadat jako Inu,"řekl si v duchu a poznal, že proměna nastala.
~
,,Děti a psi,"řekla Lily se smíchem, když se vratila z pokoje Mií a přišla s ní v náruči. Harry v psí podobě a Inu spolu lítali po ložnici.
Po chvíli přišel do pokoje Neville a když se Harry proměnil zpět v člověka řekl v šoku:,,Harry."
,,Chci se taky stát psem,"řekl. Lily mu věnovala smutný pohled a řekla:,,To není tak jednoduché Neville. Harry může, protože je přirozený zvěromág a každý kdo se jim chce stát musí cvičit."
,,Naučím tě to,"řekl Harry s úsměvem povzbuzení.
,,Chci jít do Bradavic a promluvit s Amarasu,"řekl pak.
,,Dneska ne,"řekla Lily. ,,Za týden v neděli tam půjdeme a navštívíme Amarasu."
,,Dnes budete jezdit se strýčkem Remusem na jednorožci?"
,,Ano!,"řekli kluci naráz.
~
Když Remus vzal kluky na jednorožce, tak Inu zůstal na zemi, protože mu to nedělalo dobře. Sirius se přeměnil v psa a zeptal se:,,Inu víš proč mluvíš s hady?"
,,Nevím,"řekl pes. ,,Jestli v té mojí jizvě na krku."
Ano, Inu měl jízvu na krku, od porážky Voldemorta.
,,Měli bychom tě vzít ke Gringottovým, aby skřeti prozkoumali tvojí jizvu,"řekl mu Sirius. ,,Souhlasíš?"
,,Když je tomu tak tak jo,"řekl pes. ,,Ale nezabijí mě?" ,,Ne, neboj,"uklidňoval ho Sirius.
~
Když Sirius přišel do pracovny Amélie tak jeho žena tam seděla za stolem. ,,Co je miláčku?",zeptal se.
,,Proč jsem souhlasila, že se stanu tím prozatímním ministrem?",zeptala se.
,,A co je miláčku?",zeptal se Sirius své ženy. ,,Brumbál je kromě mě jediným kandidátem,"pravila.
,,Nebude mít oproti tobě šanci,"namítl Sirius. ,,Ale ano,"pravila Amélie. ,,Zůstalo mu mnoho přátel."
,,Viděla si dnešního Denního věštce?",zeptal se.
,,Neměla jsem čas,"řekla.
,,Koukej,"řekla Narcissa, která přišla se Susan a ukázala.
,,Nevím se kdo je autorem,"pravila. ,,Ale jsou tam informace o jeho vměšování a neřešení jakéhokoliv typu šikany a jeho manipulací. Vsadím se ale, že je to Rita Holoubková. Z rozhovoru tenkrát s Moodym bylo vidět její zaujetí vůči Brumbálovi."
~
15.4. 1984:
Sirius, Remus a Narcissa se starali o starší trio spolu s Inu, James o Miu a Lily se Severusem dodělali v laboratoři.
Po dvou hodinách povolali Remuse spolu s Jamesem k ním.
,,Projistotu zůstanu, ale v té své místnosti ve sklepě,"řekl.
,,Můžeš, ale je bude to jistě fungovat,"řekl Severus.
,,Strýček Náměsíčník smutný?",zeptala se Mia v Jamesově náruči.
,,Ne, ale šťastný,"řekl své čestné neteři Remus.
~
31.5. 1984:
Po měsíci byla další oslava. Lektvar Lily a Severuse na lykantropií zabral a Remus byl zcela zdravý.
Amélie jinak byla svolená definitivně na pozici ministryně kouzel. Měla 85 procent proti Brumbálovi.
,,Teď jsi ženatý s ministrem kouzel Tichošlápku,"řekl James Siriusovi. ,,Musíš se chovat slušně."
,,Už nebudou žerty strýčku Siri?",zeptal se Harry.
,,Ale budou Harry,"zasmál se Sirius. ,,Jednou Poberta navždy Poberta."
,,Proč sem si jen vzala Pobertu?",zeptala se s předstíraným nešťastným úsměvem Amélie a chytla se za břicho.
,,Lásko nechceš ještě něco říct?",zeptal se jí Sirius.
,,Budeme rodina,"řekla mu žena. ,,S Pobertou budu mít rodinu."
,,Slyšíš Lily?",zeptal se James. ,,Musíme pro samotnou Miu i malého Pobertu od Siriho a Amy udělat dalšího sourozence a kamaráda." ,,Ach, proč sem si vzala Pobertu?",zeptala se už s opravdovým smíchem Amélie.