,,Je to dobrý nápad,"řekl Severus. ,,Nic méně v tuto chvíli to není možné, protože zaprvé na panství jsou jistě dána protimudlovská opatření a Bellatrix je stále součástí rodiny a mohla by tam kdykoliv vstoupit."
Všichni věděli, že má Severus pravdu. Regina teda řekla:,,Tak navštívíme Gringottovi, aby všechno bylo převedeno pode mě, všechno co je majetek a součást rodiny Lestrengeových, všechno po mých bratrech. A taky nechat anulovat manželství Bellatrix s Rudolphusem."
,,Tohle musíš udělat právě,"řekla Lily.
~
1.10.1985:
Schůzka Regině a Brianovi vyšla na začátku října.
V ten den se bystrozorům konečně podařilo chytit Dolores Umbridgeovou. Zjistili, že má po svém mudlovském otci zahrádku a když zjistila, že u ní doma chytili smrtijedy, tak se schovávala v domečku na ní.
Regina a Brian vzali i Christu. Skřet rodiny Lestrengeových je uvedl do kanceláře náčelnía. Lily s Jamesem šli spolu s nimi.
Věděli, že o děti bude postaráno.
,,Budou vám teda svěřeny všechny účty i trezor rodiny Lestrengeových,"řekl náčelník skřetů.
,,Jste ochotná paní Lestrengeová stát se lady Lestrengeovou?",zeptal se Reginy.
,,I přes svůj titul moták jistě,"odpověděla Regina.
,,Pane Briane chcete se stát lordem Lestrengem jako manžel paní Lestrengeové?",zeptal se Briana.
,,Ale já jsem mudla,"řekl v šoku Brian.
,,Záleží na tom?",zeptal se náčelník. ,,Ne,"řekl Brian. ,,Jen jsem v šoku."
Regina a Brian si navzájem nasadili prsteny a náčelník řekl:,,Gratuluji lorde Lestrengi a lady Lestrengeová. Vím, že už i máte dědice."
,,Ano,"řekla Regina. ,,Náš syn, který se má narodit až za tři měsíce."
,,Nevadí,"řekla Christa s úsměvem. ,,V budoucnu budu přece dědic v přivdané rodině."
,,Veštec jak Lenka moje druhá kmotřenka,"zasmála se Lily.
,,Teď můžete obývat Lestrenge manor,"vrátil se k věci náčelník. ,,Všechna protimudlovská opatření jsou v tento moment zrušená. Nevycházejte nikde, protože Bellatrix už není součást rodiny, bylo v tento moment anulováno její manželství s Rudolphusem. Arcturus jí nepřijme zpět do rodiny Blackových, nemá přijímání a bude z toho velice rozrušená."
,,Ale Regina a já máme práci na mudlovské univerzitě,"řekl Brian.
,,Nechoďte tam,"řekl náčelník. ,,Vzdejte se své práce a buďte když ještě všechny smrtijedy včetně Bellatrix nechytili buď na Lestrenge manoru, kde jsou teď dány pro vás i vaše nastávající obyvatelé ochraná kouzla nebo v Merlinově akademií."
,,Práci vám zařídíme,"ujišťovala je Lily. ,,Zkuste ještě seslat kouzlo,"podal náčelník Regině hůlku. Hůlka vaší zesnulé matky.
,,Lumos,"řekla Regina. Pamatovala si, že tohle byl její první kámen úrazu z dětství, jak se pokoušela dokázat rodičům, že hůlka bude zářít jako jejich.
,,Mám magií,"rozzářila se Regina. ,,Gratuluji mami,"usmála se Christa.
,,Nechte si jí, je teď vaše,"pravil náčelník též s úsměvem.
Poté se skupinka rozloučila a vrátili se do Merlinovy akademie.
~
10.10. 1985:
O deset dní později Reginu a Briana kontaktoval náčelník, že na Lestrenge manoru už jsou změny úplně dokončeny a můžou se tam nastěhovat.
Varoval je však, že panství je stále obýváno dvou desítek domácích skřítků, kteří jsou extrémně zaujatí na rozkaz bývalých majitelů.
,,Náčelník nám navrhuje, abychom osvobodili domácí skřítky a hledali další mladé domácí skřítky,"řekla Regina Lily.
,,Můžeme klidně ušetřit nějaké naše domácí skřítky,"řekla Lily. ,,Právě od té doby, co jsme se sem nastěhovali měli jedno dítě za druhým, zeptej se Meliny ještě, jestli může nějaké ušetřit, teď jich máme šedesát,"Lily skřítku zavolala a řekla jí to:,,Dej jim kdyžtak dvacet."
Melina teda luskla prsty a řekla:,,Tady Lisa je nejstarší z nich, mohla by být hlavní skřítka paní Reginy a pana Briana."
,,Mám stejný názor,"řekla Lily. ,,Jestli chceš, Lisa za tebe udělá pouto."
,,Tak ano,"řekla s úsměvem Regina. ,,Děkuji Lily. I tobě Melino."
~
21.12. 1985:
Krátce před Vánocemi se Regina, Brian a Christa přestěhovali na Lestrenge manor. Minerva a Lily promluvili s rodinami mudlovských děti, kteří se okamžitě začeli na místo evakuovat.
Regina a Brian se vzdali své práce na univerzitě.
Brian trávil celý den s prací svého výzkumu v pracovně Reginina otce na panství a Regina mu buď pomáhala nebo trávila čas studiem magie v Merlinově akademií.
Z bezpečnostních důvodů nebylo panství připojeno k veřejné letaxové sítí. Krb byl pouze připojen v pracovně Reginina otce teď už Briana, kterým bylo možné pouze cestovat do Merlinovy akademie a zpět.
Používali ho buď všichni tři Lestrengeovi a mudlovské děti Merlinovy akademie.
~
31.1. 1986 se hned po roce Charluse Pottera narodil Jonathan Lestrenge. S černými vlasy a modrýma očima se podobal svému zesnulému strýci Rudolphusovi.
Akorát bylo to šťastné a usmívající se miminko.
Hermiona, Mia a Christa se učili jak přebalovat plenky Charlusovi a Jonathanovi tak Harry, Neville a Draco říkali:,,S holkama je nuda, nemůžeme si s nimi hrát."
James řekl:,,Víte co, pojďme létat."
Harry, Neville a Draco hned souhlasili. Když to Mia slyšela hned se k trojici přidala. Jen Inu smutně zakňučel.
Sirius se proměnil do psí podoby a řekl:,,Pojďme se proběhnout."
Inu hned radostí zapanáčkoval a běžel závodit se Siriusem v psí podobě po zahradě.
~
2.2. 1986:
Konečně nastal den soudu s Umbridgeovou. Smrtijedi byli poslání za závoj. Vycházel věštec:
,,Umbridgeová zatčena a dvacet smrtijedů posláno za závoj"
~
Regina seděla poprvé na Lestrengeove židli. Když přivedli Umbridgeovou dívala se na ni znechuceně.
,,Byla to ona, kdo osvobodil mé bratry, díky ní jsou pryč, kvůli ní byli Hermioniny rodiče v nemocnici a kvůli ní je teď naše rodinné panství plně uprchlíků,"řekla v duchu znechuceně.
Když Umbridgeovou posadili do křesla, tak jí Moody nalil veritesérum a zeptal se:,,Celé tvoje jméno?"
,,Dolores Jane Umbridgeová,"řekla žena. ,,Vydávala ses za Kingsleyho a osvobodila si smrtijedy z Azkabanu?",zeptal se dál.
,,Ano,"odpověděla.
,,Proč?",zeptal se jich.
,,Chtěla jsem dat těm mudlovským a polokrevním spodinám to, co si zaslouží,"řekla.
,,Přesto, že si sama polokrevná?",zeptal se dál Moody znechuceně.
,,Ano,"řekla jen tak pro nic za nic.
,,Použila si v Bradavicích na děti krevní brko?",zeptala se Amélie a ukázala dvě brka, které jí přinesl Brumbál.
,,Ne, protože jsem měla jen jednoho studenta a ten byl čistokrevný,"odpověděla.
,,Díky bohu,"oddechla si Amélie.
Všichni na to též znechuceně zaprskali. Byla dlouhá diskuze až Amélie pronesla rozsudek:,,Dolores Jane Umbridgeová se odsuzuje k polibku mozkomora."
~
10.2. 1986:
Naneštěstí Umbridgeová nedokázala říct bystrozorům jak najít zbývající smrtijedy ještě před jejím mozkomorovým polibkem. Tak všechny mudlovské děti a jejich rodiny zůstali na Lestrenge manoru.
,,Nechceme být nevděční,"přišla jednou za všechny do pracovny Briana matka Deana Thomase, chlapce, který byl spolu s Harrym, Nevillem, Dracem, Hermionou a Christpu ve třídě rysů. ,,Všechno máme jen nám chybí naše domovy."
,,Chápeme vás,"řekla vlídně Regina. ,,Jen nenašli ještě zbývající smrtijedy, proto tady ještě nějákou dobu musíte zůstat."
~
1.7. 1986:
Několik měsíců nedošlo k žádnému útoku na mudlovské rodiny od smrtijedů.
Jediný pokus o útok byl na Lestrenge manor. Všechna okolí pole byla spálená zložárem. Naštěstí panství se nic nestalo, protože zložár zablokovaly ochranná kouzla.
Moody a bystrozoři našli jedinou spálenou osobu v poli v okolí.
Nehybně tam ležela a plálo jí na levé paží slabě znamení zla.
,,Bellatrix,"zavrčel Moody.
~
1.9. 1986:
V den kdy začela škola a šestiletí Harry, Neville, Draco, Hermiona a Christa měli první den ve třídě hrabáků s Lindou O'Brianovou. Inu náhle zavrčel na Thea Notta.
,,Co se děje Inu?",zeptal se Harry.
,,Je zlý,"řekl Inu.
Harry vstal, omluvil se učitelce, že jde na záchod a na chodbě, když byl dál od třídy zavolal Dobbyho a řekl všechno o Theovi. ,,Informuj babičku Minu,"řekl skřítkovi, který přikývl a zmizel do ředitelny a Harry se vrátil do třídy.
~
Minerva s hrůzou vyslechla Dobbyho sdělení a okamžitě kontaktovala Arcturuse.
,,Myslíš, že Nott senior je se svou ženou a synem na Nott manoru a nikdo si to neuvědomil?",zeptala se ho.
,,Je to možné,"odpověděl Arcturus a slíbil, že vezme okamžitě svůj tým bystrozorů a půjdou na Nott manor.