Přípravy

64 5 0
                                    

28.5. 1982:
,,Budou se jistě bavit,"usmál se tiše James na Lily, když přišli na přijímací pohovor Ted s Andromedou a jejich devítiletou dcerou Nymfadorou, která byla metamorfomág.,,Pravda, je jasný kolik neplech ta holka dokáže,"řekla rudovláska. I Andromeda s Tedem se dali na stranu Lily a Jamese a přestali ctít Brumbála též. Potterovi s Moodym a Amélií vydali tisk do Denního věštce k Brumbálovým činům, když ho zbavili hlavy Starostolce. Nechtěli, aby se z toho jen tak dostal úplně totiž.
Jinak rozhodli se rozdělit základní školu do sedmi tříd.
Třída jednorožců pro děti čtyř let jako byli dvojčata Weasleyovi, pro pětileté děti třídu rysa a starší byli pojmenovaný po gryfovi, fěnixovi, hypogryfovi, baziliškovi a drakovi. ,,Doufám, že se s dvojčaty neseznámí,"pravil jí James než šel za nimi s Lily.
Na základní školu vedla přijímací pohovory Lily, protože ona byla jako ředitelka. Když v lednu otevřely školu tak řekla si v duchu:,,Tohle by bylo snadnější přátelství se Severusem."
Studenti se totiž chovali k sobě lépe než v Bradavicích, když neměli kolejní rivalitu. ,,Zajímalo by mě, jak se jim v Bradavicích daří,"vrátila Jamese do reality Minerva, když byl hotový s přijímacím pohovorem s Nymfadorou Tonksovou. ,,Proč se nezeptáš Godrica?",zeptal se jí.
~
,,Mají málo učitelů,"řekl jim Godric, když se ho ptali. ,,A v každé kolejí mají asi dvacet studentů." ,,Brumbál poslal žádost na ministerstvo pro omezení přístupu do vaší školy. Chce rozdělení do obou škol rovným dílem, ale nemá šanci, když byl zbaven funkce vedoucího Starostolce."
,,A kolik učitelů?",zeptala se Minerva.
,,Jak jsem říkal málo,"řekl Godric. ,,Zřejmě přesvědčil členy řádu, aby tam šli učit včetně Molly Weasleyové,"ušklíbl se. ,,A ještě něco,"dodal.
Všichni napjatě očekávali.

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat