Přátelé, nepřátelé a rodina

37 6 3
                                    

,,Prosím postarejte se o smrtijedy,"řekl Inu lidskou řeči a zneviditelnil se pro všechny kromě svých přátel a vytáhl z kapsy hábitu bezovou hůlku.
Voldemort kráčel po nádvoří v doprovodu deseti smrtijedů.
Až se nadál tak už všichni jeho následovníci leželi na zemi. Nebyli jen omráčení, ale i těžce zranění.
Když to Voldemort uviděl začel všude pálit kouzla, ale nebylo mu to nic platné. Štítové kouzlo nevyslovitelných vydrželo.
Harry vytáhl z klobouku, který Inu shodil z hlavy Nebelvíruv meč a usekl Nagini, která je chtěla všechny sežrat hlavu.
Inu na Voldemorta, který odporně zařval seslal bezovou hůlkou nějakou kletbu a Voldemorta ozářilo fialové světlo.
,,Ještě, že je viditelný jen pro nás,"pomyslel si Harry úlevně. ,,Udělal si z něj motáka?",zeptal se Harry.
,,Ne,"řekl Inu lidskou řeči. ,,Už je prostě neškodný."
Všichni se podívali na místo, kde stál Voldemort. Byl to králík.
,,Budeme mít pro děti zajíčka na hraní?",zeptala se Ginny. ,,Pro děti na základní škole,"dodala.
,,Mám lepší nápad, protože jednoho zajíčka už máme,"pravil Harry. ,,Brumbál bude mít v srpnu narozeniny, tak potřebuje kamaráda. Jdeme na Merlinovu akademií,"řekl pak všem.
         ~
15.8. 1998:
Brumbál od té doby, co se vrátil na své rodinné sídlo, neměl žádný kontakt s magickým světem. Jen studoval na mudlovské univerzitě v Oxfordu informatiku.
,,Tohle máte dárek pane,"přišel jeho Twiddle a podal mu balík.
Brumbál to rozbalil a uviděl králíka v kleci. Pak šel do kuchyně a dal se do jídla.
,,Tohle bylo ještě k tomu,"řekl skřítek. Harry to schválně nechal poslat po Fawkesovi a aby to Brumbálovi nechala za dveřmi.
Starý čaroděj četl:
,,Vážený pane Brumbále,
doufám, že budete mít společnost. Snad se nebudete bát, protože ten králík je Tom Raddle neboli lord Voldemort.
Divili jsme, že jste se nezúčastnil po turnaji Tří kouzelníků setkání čarodějů, tak jsme si řekli, že se o vás postaráme.
Všechno nejlepší k narozeninám."
,,S pozdravem,
Harry Potter"

Brumbál vstal od stolu a utíkal do koupelny. ,,Twiddle,"zavolal.
,,Ano, pane Albusi?",zeptal se skřítek.
,,Potřebuji trochu ovoce a citrónových kapek,"řekl.
       ~
31.7. 1998:
Předtím ještě na osmnácté narozeniny tria, kdy dostali Potterovi Merlinův řád první třídy za porážku Voldemorta se stala mimořádná věc.
,,Ginny pojď se mnou na zahradu,"řekl zrzce. ,,A s námi vy Inu a Lucy."
Ginny ho následovala a Inu s Lucy jim byly v patách.
Harry si říkal, jak je Ginny nádherná. Nedokázal z ní spustit oči.
U keře růží si klekl a zeptal se:,,Ginny vezmeš si mě?",a u toho vytáhl z kapsy černou krabičku a otevřel jí se stříbrným prstýnkem s bílým kamínkem.
,,To víš, že jo,"řekl zrzka celá šťastná a vášnivě ho políbila, když jí navlékl prsten.
,,Gratuluji Harry,"štěkl Inu.
,,Jsi skvělý,"štěkla Lucy.
Oba štěkli, protože Ginny jim taky rozuměla, když si udělala druhou podobu zvěromága a to psa.
         ~
3.9. 1998:
Se začátkem školního roku se Harry, Inu a Lucy přestěhovali do komnaty zakladatelů v Bradavicích.
Ginny ještě studovala sedmý ročník a stala se primuskou. Dohodla se s Minervou, Lily a Jamesem, že zůstane ve škole a stane se výchovnou poradkyni pro všechny studenty Merlinovy akademie a Potterovy akademie. Proto bylo pro ni důležité pokračovat pro všechny předměty k OVCE.
Přestěhovala se k Harrymu, Inu a Lucy, ikdyž ještě s Harrym byli snoubenci.
Lily a Jamesovi to nevadilo. Ani Arthur s tím neměl problém. Oba s Harrym byli velmi a doopravdy šťastní.
      ~
24.12. 1998:
Dvojice byla na Štědrý den v šoku, když jim Inu oznámil, že s Lucy čekají štěňata a brzy se narodí.
,,Štěňata?",zeptal se v šoku Harry. ,,Nevěděl jsem, že si pořizuješ štěňata."
,,To víš muži,"řekla Ginny. ,,Navíc Lenka říkala, že Lucy už je nějakou dobu těhotná."
,,I psi si dovedou vybojovat své štěstí,"pravil Inu.
Když se připravovali na ples, Lucy porodila sedm nahých štěňat.
,,Merline ty jsou roztomilí,"řekla Ginny. ,,Ale co s nimi?"
,,Můžete každému dát ke svatbě,"navrhl Inu. Neville už požádal Lenku o ruku, Percy Christu, George Susan a Draco Hermionu a každá z dívek to přijala. Takže rovnou Harry naplánoval pětinásobnou svatbu. Bill taky Miu požádal o ruku, ale zůstali jen snoubenci, protože Mia měla ještě rok k dokončení školy. ,,Jedno si necháme pro sebe,"pravila Ginny.
,,A jedno dejte tatínkovi,"řekl Inu. ,,Ještě nemají mazlíčka."
,,A to další bude pro Billa a Miu,"pravil Harry.
              ~
3.7. 1999:
Všechno bylo na spadnutí. James byl z nového štěněte šťastný a s Lily jim poděkovali.  Harry den po jeho a Ginnyné svatbě vešel do kanceláře a Merlinův jahodový počítač neukazoval nic jiného než:
,,Albus Brumbál přeje k Vaší svatbě."
,,Mobilní telefon aspoň funguje,"pravil Harry a zavolal Briana a Miu.
,,Nainstalujeme nový počítačový systém WOS 3.0,"pravil Brian.
,,Nemyslíte si, že by to byl magický útok?",zeptal se Harry. ,,Alespoň, že počítače v Merlinově akademií nejsou ovlivněny."
,,Můžu k tvému počítači Harry?",zeptala se Mia.
Její bratr kývl a Brian řekl:,,Nevěděl jsem, že Albus Brumbál je počítačový génius."
,,Taky ne,"řekl Harry.
,,Hotovo,"řekla Mia.
,,Co jsi udělala?",zeptala se.
,,Vrátila jsem mu to,"řekla. ,,Dala jsem mu tam, aby nás nechal napokoji i s mudlovskými metodami."
,,Kontaktuji královnu, aby to zabezpečila na paláci, zde v Potterově akademií, Merlinově akademií, na ministerstvu a v kanceláři Nevyslovitelných,"řekl Brian.
Harry a Mia souhlasili.
,,Ještě, že Regulus a Charlus se taky zajímají o počítače,"řekl Harry a ukázal na bratra jak hrají s Regulusem hru proti sobě.
        ~
O pět let později:
1.9. 2004:
Harry a Ginny seděli s ostatními profesory v átriu Merlinovy akademie, kde jakovždy se konaly uvítací a závěrečné hostiny studentů Merlinovy akademie a Potterovy akademie.
,,Mami proč Inu sedí na židli s ostatními učiteli?",zeptala se čtyřletá Anabeth Ginevra Potterová.
,,Protože je ředitelem Potterovy akademie,"řekla Ginny.
,,Právě Annie, Astra a Sam sedí s mámou Lucy na zemi,"řekl její bratr dvojče Jacob Fleamont Potter. ,,A mysleli jsme, že si to ty tati,"řekl Harrymu.
,,Je ředitelem se mnou,"řekl Harry a do átria vcházeli studenti připraveni na letošní školní rok jako dvojčata Potterovy připravená na třídu jednorožců.










A to je konec příběhu. Doufám, že se vám líbil. Na mém profilu už je nový příběh ,,Jménem Dursley srdcem Potter"

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat