4.11. 1988:
V sobotu Minerva a Sirius šli do sborovny, aby se zeptali zakladatelů, zda vědí, co se vlastně stalo Albusovi Brumbálovi, zatímco zbytek Pobertů vzali malé nevyslovitelné na celodenní výlet na pobřeží.
Ve stejnou dobu šly sestry Blackovy Narcissa a Andromeda ke Gringottovým.
,,Zajímalo by mě, co náčelník skřetů chce,"pomyslela si Narcissa, když došly k bílé budově. ,,Aspoň je milý,"řekla si dál v duchu a cítila vděčnost vůči Lily, když jí Arcturus spolu s Dracem přijal zpět do rodiny Blackových potom, co vrchní skřet nechal anulovat na jeho žádost její manželství s Luciusem. Ikdyž Draco měl stále přijímání Malfoy.
,,Zdravím paní Blacková a paní Tonksová-Blacková,"pozdravil je náčelník, když je uvedl do kanceláře.
,,Jsem tady, protože jste mi napsal,"řekla blondýnka a cítila se jistější Andromedinou přítomnosti, když se posadili.
,,Moc vám děkuji, že jsme přišly"řekl. ,,Vlastně s vámi musím něco probrat jako s opatrovníkem Draca Malfoye dědicem Malfoyovy rodiny."
,,A v čem je problém?",zeptala se Narcissa.
,,Dostali jsme dopis od jistého Ambrosia Malfoye,"řekl náčelník. ,,A trvá na tom, že jeho děda Septimus Malfoy byl mladším bratrem Nicholase Malfoye, který emigroval do Austrálie ve 30. letech a prohlašuje se právoplatným Malfoyovým dědicem."
,,A je to vůbec možné?",zeptala se nevěřícně Narcissa. ,,Když můj bývalý manžel byl lord Malfoy."
,,A existoval vůbec tento Septimus Malfoy?",zeptala se Andromeda a věnovala vrchnímu skřetovi pohled plných pochybů. Vrchní skřet si zhluboka povzdechl.