Potterova akademie programování a techniky 1

31 4 3
                                    

20.3. 1996:
Zatímco Harry a jeho přátelé trávili čas přípravou na NKÚ a Harry navíc svých lektvarů na OVCE, tak dospělí širší rodiny trávili svůj čas na nový přírůstek do Merlinovy akademie.
Potterova akademie programování a techniky se chystala otevřít své brány na začátku příštího roku.
Byla to akademie pro studenty, která byla pro studenty, kteří chtěli studovat mudlovské předměty společné s magickým mistrovstvím.
         ~
1.7. 1996:
Jak budeme s Inu řediteli Potterovy akademie programování a techniky, tak berete v úvahu, že musíme ještě dodělat svá roky na Merlinově akademií?",zeptal se Harry.
Minerva řekla:,,Harry s tím si nedělej starosti  Nemusíš nastupovat hned úplně na pozici ředitele Potterovy akademie, napřed ti já a tvůj táta pomůžeme na pozici jako ředitel a ředitelka na Merlinově akademií a plno nových studentů na Merlinově akademií. Ty školy  abych budou stejně k sobě patřit."
,,A navíc musíme probrat, které předměty bys chtěl v budoucnu studovat,"řekla jeho maminka.
,,Rádi bychom, abys jinak učil dvě třídy se studenty z Merlinově akademie, kteří tam půjdou,"řekl jeho táta. ,,Je několik studentů, kteří chtějí naučit jak se stát zvěromágem."
,,Jasně tati,"pravil Harry.
,,Ráda s tím pomohu,"řekla Mia. ,,Prosím,"podívala se pak na Harryho.
,,Jo,"řekl jí Harry. ,,V tom případě bych si měl vzít své OVCE v Přeměňování a Formulích."
,,A Alchymie,"štěkl Inu.
,,A možná Alchymie,"pravil Harry.
,,Co se všechno bude v Potterově akademií učit?",zeptala se Hermiona.
,,Tak různě,"pravila Minerva. ,,Regina bude zkoumat a také vyučovat magický přístup k mudlovské biologií, Ema bude učit mudlovskou medicinu, Dan mudlovskpu technologií jako 3D tisk, Severus bude zodpovědný za výzkum lektvarů, zatímco Lily převezme jeho hodiny na Merlinově akademií a bude zástupce na Potterově akademií, Brian bude pomáhat Harrymu s počítačovými studiemi a budeme mít kurzy skřítkovské a skřeti vědy. Také zvažujeme nabídnout Molly Prewettové, aby učila kouzelnickou domácnost."
,,A kdo bude učit skřítkovské a skřeti vědy?",zeptala se Christa.
,,Mluvili jste s náčelníkem skřetů od Gringottových a jeho manželkou Gwendolyn ti si vezmou skřeti a naše Melina jednoho ze starších domácích skřítků Barnsse, který žije na jedním z našich starších domu na ostrově severního Irska,"odpověděla Lily.
,,A kolik se přihlasilo absolventů?",zeptala se Mia.
,,Téměř 70 procent absolventů  Merlinovy  akademie se rozhodlo pokračovat na Potterově akademií,"odpověděl James.
,,V každém případě si užijeme spoustu legrace,"pomyslel si Harry.
,,A ještě jedna otázka,"pravila Hermiona. ,,Když Inu bude jeden z ředitelů, jak se s ním domluví, když někdo není psí zvěromág a Harry zrovna nebude moct, aby svého pomocníka nepřeložil?"
,,Je čas srslat kouzlo,"pravila Lily. ,,Tak aby Inu rozuměl lidskou řeči. Jsi připraven?"
Harry přeložil a Inu štěkl:,,Ano."
Lily mavla hůlkou a pes odpověděl lidskou řeči:,Děkuji mami."

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat