Harry uposlechl Arcturusovu radu a pozoroval v psí podobě dál situaci na hřbitově.
,,Chtějí ho vrátit do kompletního těla,"pomyslel si. ,,Chtěl mojí krev."
,,Jste úplní idioti!,"slyšel křik, když mužík řekl ,,Krev nepřítele uzmutá násilím a zarazil se, když ho neviděl.
Křičel to malý tvor, kterého předtím držel Skrk než ho hodil do kotle. Bylo to něco, co vypadalo jako dítě.
,,Vezmi si mou krev,"řekl Červíček. Pořezal se nožem a nechal odtéct z rány svou vlastní krev.
,,Škoda, že tady není Inu,"pomyslel si dál Harry. ,,Ten by dokázal toho Voldemorta a ten kotel zničit.
Udělala si mlha. Harry tiše doufal, že, se něco pokazilo, ale když se vyjasnilo stál tam Voldemort v plné síle. Jenže k jeho údivu vypadal něco jako Červíček.
,,Proč jste pane tady chtěl mít Pottera?",zeptal se Červíček.
,,Měla to být krev nepřítele,"řekl Voldemort. ,,Ne tvoje Červíčku."
,,Proč?",zeptal se mužík.
,,Ruku Červíčku!,"poručil mu jeho pán. Červíček ukázal krvácející pahýl, ale jeho pán řekl:,,Tu druhou."
Červíček teda mu podal levou a on se dotkl jeho znamení zla.
Přiletěli další dva snrtijedi a Voldemort zahřměl:,,To je jako všechno?! Kde jsou moji další?!"
,,Mrtví pane,"odpověděl Skrk. ,,Ministerstvo je poslalo přes závoj."
,,Malfoyi, Yaxleyi,"oslovil dvojici, která přiletěla. ,,Vítejte zpět. Jen jsem zklamán, že mě nikdo z vás nehledal." Dva smrtijedi prosili o odpuštění a polibili mu hábit. Harrymu to přišlo nechutné.
,,Já se vrátil,"řekl Červíček.
,,Ze strachu ne z věrnosti,"řekl Voldemort. ,,Protože jsem díky tobě kompletní, tak ti dám novou ruku,"a přičaroval stříbrnou ruku.
,,A proč jste tady chtěl mít Pottera?",zeptal se Červíček?"
,,Je to můj nepřítel hlupáku,"řekl jeho pán. ,,On za to mohl, že jsem padl před třinácti lety."
,,Ne, Harry za to nemohl,"řekl Červíček. ,,Byl to Inu. Potterových pes."
,,Chceš říct, že můj nepřítel je pes?!,"zahřměl jeho pán.
,,Ještě neviděl své vlastní uši,"zasmál se Harry. Voldemortovy uši
Když Voldemort začel trestat svého smrtijeda, tak za zdí hřbitova uviděl další pět psů, dvě sovy a tři fénixe.
Harry poznal jednoho z nich jako Lucy. Tak rychle běžel k plotové zdi, protáhl se k ním a ocitl se v kanceláři Nevyslovitelných.
,,Co se stalo Harry, když po tobě hodil Červíček přenášedlo?",zeptal se Arcturus.
Harry všechno řekl.
~
26.6. 1995:
Druhý den vyšly noviny o návratu Voldemorta, který ministryně oznámila. ,,Díky bohu Amélie nezmínila taky moje jméno."
Bylo tam taky, že Cedric Diggory vyhrál turnaj Tří kouzelníků a Bradavice se navždy uzavřely, což byl také první den letních prázdnin a Harry se s rodiči vydali do bradavického hradu.
,,Chceš, aby se bradavičtí domácí skřítkové k tobě připojili?",zeptala se Lily, když procházeli hradem.
,,Proč ne k vám?",zeptal se Harry.
,,Ty jsi dědic všech zakladatelů Bradavic,"řekl James. ,,Takže jsi vlastníkem hradu,"pravil James. ,,Jsme tady s maminkou jen proto, abychom ti pomohli."
,,Jsem si jistý, že to zvládneš,"řekl Moudrý klobouk, který se usadil Inuovi na hlavě. ,,Slez ze mě,"štěkl Inu, ale bezvýsledně.
,,Budu tady sedět během obřadu spojování,"řekl klobouk.
,,Barney,"luskla Lily prsty. Barney byl podle Bradavic hlavní domácí skřítek.
,,Mistře Jamesi, paní Lily,"objevil se skřítek. ,,Mistře Harry, mistře Inu."
,,Kolik vás je?",zeptala se Lily.
,,397,"odpověděl skřítek.
,,Spojili bysme se s Harrym jako vlastníkem Bradavic?",zeptala se Lily.
,,Jistě paní Lily,"řekl skřítek. ,,Zavolám všechny."
Klobouk který stále seděl Inuovi na hlavě řekl:,,Od tohoto dne nebudu řadit studenty, ale bude na mě, abych si vybral ředitele. Dohodl jsem se na postupu s Godricem a vybírám si jako ředitele Harryho a s ním Inu."
,,Ředitel?",byl celý překvapený Harry. ,,Vždyť mě a Inu je teprve čtrnáct a teď jsme dokončili čtvrtý ročník. A Bradavice jsou zavřené."
,,Pod vámi už samozřejmě Potterova akademie programování a techniky,"řekl klobouk. ,,Otevře se až za rok, poté co si s Inu uděláte svoje NKÚ. Tou dobou vám bude šestnáct."
,,S tím si teď nedělej starosti,"řekla Lily. ,,Máme spoustu času prodiskutovat všechny záležitosti s Bradavicemi spolu s jejich zakladateli."
Pak se obrátila na Barneyho, který si vklidu celý rozhovor vyslechl a řekla:,,Barney dohlédli byste se všemi domácími skřítky na to, aby všichni to jako všichni včetně bývalé ředitelky a jejího zástupce opustili hrad?"
,,Jistě paní Lily,"řekl skřítek.
,,Můžu teda s nimi všemi mluvit?",zeptal se Harry.
,,Jistě mistře Harry,"řekl Barney. Zamířili do naštěstí prázdné velké síně.
Poté co mávnutím hůlky dál pryč všechny čtyři stoly kolejí, Barney zavolal všechny skřítky.
Harry řekl:,,Drazí bradavičtí skřítkové. Rad bych vám poděkoval za práci pro mě a Inu, včetně mých rodičů Lily a Jamese Potterových. Prosím taky zařiďte, aby všichni lidé zde nebo zvěromágové a všichni jejich mazlíčci opustili nejpozději do čtyř dnů hrad. A upravte ochrany tak, aby jsme už je nemohli pustit dovnitř nebo jen na nasi žádost."
,,Rozumíme mistře Harry,"řekli skřítci sborově.
,,Hotovo,"ozval se hlas Bradavic.
,,A rád bych si s vámi všemi promluvil,"řekl dál.
A s každým z nich si promluvil. Všichni byli k němu vstřícní a u některých si jména zapamatoval hned.
Třeba Janne jemu, rodičům a Inu nabídla tvarohový koláč, pro něj a rodiče kakao a pro Inu vodu.
Pak Harry rodiče a Inu informoval, že se mohou vrátit do Merlinovy akademie.
~
20.7. 1995:
Během letních prázdnin Harry s rodiči diskutovali o renovaci starého hradu, který nikdy nebyl tak prázdný jako teď několik dní. Tři dny poté, co se vrátili z dovolené se vydali na hrad.
,,Prosím položte svou ruku nebo tlapu na mou zeď,"řekla Bradavice, když přišli do salónu. Harry tak udělal s ním i Lily s Jamesem a Inu. Uslyšeli nějaký zvuk než žena řekla:,,Hotovo." Zeď která předtím byla chladná a studená, byla nyní teplá a příjemná.
,,Co se stalo?",zeptal se Harry.
,,Myslím, že se modernizují,"odpověděla Lily. ,,Jak se to povedlo?",zeptala se pak Bradavice.
,,Výborně Bradavice,"řekl Harry.
~
1.10. 1995:
Léto bylo stejně rušné jako začátek pátého ročníku.
Než se Harry nadál byl tady říjen. Protože měli mít letos NKÚ, tak učitele toho chtěli víc než předtím.
A měli se už účastnit vánočního plesu. ,,Díky bohu, už umíme tančit,"pomyslel si Harry potěšeně.
,,Jsem zvědavá, jak se klukům podaří pozvat nás jako partnerky,"řekla Daphne a ušklíbla se na Freda.
Harry věděl, že nikdo kromě rodiny a přátel neví, že už měli třikrát neoficiální ples. ,,Christa se už s Percym účastnila oficiálního plesu třikrát,"pomyslel si. Mia se mu pochlubila, že jí Bill jako profesor, když už byla třetí ročník pozval na oficiální. Hermiona zase, že jí pozval Draco. ,,Pozvu zase i na oficiální Ginny jako vždy na ten neoficiální."
~
7.10. 1995:
Jednou v sobotu po tréninku Nevyslovitelných Harry Ginny oslovil.
,,Můžu s tebou mluvit Ginny?",zeptal se zrzky. ,,Jistě,"řekla.
Přemístil je přímo do komnaty zakladatelů v Bradavicích a zeptal se jí:,,Doprovodíš mě tentokrát na oficiální vánoční ples?"
,,Zúčastním se s tebou mnoha vánočních plesů,"řekla zrzka.
Zakladatelé je s potleskem přivítali a Harry si pomyslel:,,Vždyť nás znají z portrétů z Merlinovy akademie, tak nevím proč dělají takový povyk."
~
19.12. 1995:
O obleky se Harry naštěstí starat nemuseli. Lily jeho a Nevilla, který pozval Lenku. S Nevillem jim koupila černé kvádra a Lily koupila pro Inu a Lucy též kabátky. Pro Inu modrý a pro Lucy oranžový.
~
20.12. 1995:
Čtyři dny před plesem byla jakovždy rozlučková oslava před Vánocemi, protože se měli mladší spolužáci i někteří starší vrátit na Vánoce domů expresem Merlinovy akademie. James zvedl ruku a řekl:,,Chci vám něco oznámit. Jak všichni víte bradavická škola se před půl rokem uzavřela a novým majitelem hradu se stal Harry. Přemýšleli jsme dlouho, co s hradem po uzavření udělat."
,,Chtěl bych něco říct,"řekl Moudrý klobouk, když se opět objevil na Inuově hlavě.
,,Drž hubu klobouku a nech tatínka mluvit,"zavrčel Inu, ale bezvýsledně.
,,Musím to přesto říct,"řekl klobouk.