Třída jednorožců 2

57 3 7
                                    

Každou neděli Potterovi chodili do Bradavic navštěvovat Amarasu.
A to Lily, James, Harry, Neville, Mia a Severus. Jak zjistili Mia vážně též umělá hadí jazyk. Dvouletá dívenka baziliška milovala stejně jako Harry.
Harry miloval stejně tak Inu, Sašu i Fawkese. Neville měl zase svého Trevora.
       ~
1.10. 1984:
,,Nevím, jakože je Bárty Skrk na plánku dvakrát,"řekl James.
Každou neděli totiž kontrovali plánek, jestli je všechno v pořádku a nikdo kolem blízkého místa.
Ikdyž ochrany mohly Lily, James a Severus na pozemky zesílat zcela v pořádku, nechtěli, aby je tam Molly nebo Brumbál či někdo jiný nechytali.
,,Právě je jednou ve Velké síni a jednou zase ve svém soukromém pokoji,"řekl James ženě. ,,Třeba se s tím plánkem něco stalo a ukazuje ho dvakrát,"řekla Lily. ,,A jeho soukromý pokoj? Jak se ti to podařilo najít v soukromém pokoji učitele?"
,,Pamatuješ si na Malconovou?",zeptal se James manželky. ,,Tu strašnou děvku?"
,,Jo,"řekla rudovláska. ,,Byla naše profesorka Obrany proti černé magií." To byla pro Lily nejotravnější profesorka za jejich bradavických let.
,,Červíček se tam jednou tajně dostal a očaroval její pokoj, tak jsme jí pak tam viděli,"vysvětloval. ,,Soukromý pokoj profesora Obrany proti černé magii je jediný, který máme, do Minerviných pokojů se Červíček neodvážil vstoupit. Není poškozený, je divné, že je tam Bárty Skrk dvakrát."
Podíval se na tečky dvou Bártyů. Jedna šla směrem ke svému kabinetu a druhá byla stále ve svém pokoji.
,,Proč teda nejdeme do Bradavic se podívat, jestli jsou tam dva Bárty Skrkové?",zeptala se Lily.
,,Můžeme už jít?",slyšela se ptát děti. ,,Amarasu na nás čeká."
            ~
2.10. 1984:
Lily byla stále rozptýlená, že se starali o nová zvířata a Harryho kamaráda, proto si ani nevšimla Jamese a Siriuse.
,,Co to nesete?",zeptala se.
,,Dětská kukla,"řekl Sirius. ,,Náměsíčník chtěl koupit další ze zvláštních druhů zvířat."
,,A co je to?",zeptala se rudovláska.
,,Niffer,"řekl jí James.
,,A máte nápad jak se o to starat?",zeptala se ho manželka.
,,Všechny detaily mám já v živé paměti,"ušklíbl se Sirius. ,,Vezmeme na exkurzi Harryho a Nevillovu třídu čili třídu jednorožců do zahrady."
,,Ach Merline,"řekla Lily. ,,Poberti,"dodala pak v duchu.
,,Mě Hermiona pomáhá se starat o toho nového orla,"řekl Remus.
,,Já chci taky jít,"řekla úpěnlivě Mia.
,,Vezmu tě na speciální prohlídku maličká,"uklidňoval jí Remus kmotr černovlasé dívenky.
         ~
V tu dobu když se Amélie na ministerstvu u sebe v kanceláři chystala na schůzku s Moodym, který převzal její staré místo přišla k ní sekretářka Miranda Millerová.
,,Co se děje Mirando?",zeptala se Amélie. ,,Je tady Dolores Umbridgeová,"řekla jí sekretářka. ,,Chce s tebou mluvit."
,,Teď nemůžu,"řekla Amélie. ,,Musím se připravovat na schůzku s Moodym."
,,Říkala jsem jí to, ale nedá se odbýt,"řekla Miranda. ,,Prý je to naléhavé."
,,Tak jí pusť dál,"řekla Amélie s povzdechem. ,,Jestli tady ale bude přes deset minut, tak mi řekněte o schůzce s Moodym." ,,Dobře,"řekla Miranda a pustila Dolores dovnitř.
,,Amélie musíš mi pomoct!,"křičela bývalá náměstkyně.
,,Co se děje Dolores?",zeptala se blonďatá čarodějka.
,,Mám problém,"řekla Umbridgeová. ,,Před měsícem jsem provázela studenty po Bradavicích a najednou mě ochrany nepustily do hradu, ikdyž jsem ředitelka základní školy. Zkoušela jsem to i od Tří košťat, ale nejde to, ochrany mě dovnitř nepustí."
,,A co s tím já mám společného?",zeptala se Amélie.
,,Jsi ministryně kouzel,"řekla Umbridgeová. ,,Musíš zařídit, aby mě pustily do oddělení. Jsem přece ředitelka základní školy."
,,Obávám se Dolores, že ti nemohu pomoci,"řekla chladně Amélie. ,,Je mi to líto,"dodala se zalháním.
,,Paní ministryně máte za čtvrt hodiny schůzku s Moodym,"vešla dovnitř Miranda. ,,Teď musíš odejít,"řekla jí Amélie. ,,Slyšela si, že mám schůzku s Moodym."
Dolores se teda neochotně zvedla z křesla a z něj nenápadně vzala černý chloupek, kterého si tam všimla.
Poté odešla.

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat