Pozdě toho večera vyšly noviny. Na titulní straně byla fotka Christy a Percyho Weasleyho.
,,Percy?",byl celý v šoku Neville.
,,Vidíte už to vyplulo na povrch,"řekla Christa. ,,To jsem překvapený,"pravil Harry. ,,Je k mému údivu vidět, že jí má Percy rád,"řekla Ginny.
~
Jinak Creweyovi byli ubytování v Merlinově akademií v jižním křídle, kde to měli ke štěstí skoro pro sebe. Obývali to jinak jen Remus, Narcissa, Draco a jejich čtyřletý Salazar.
,,A byl to jediný případ?",zeptala se Lily Arcturuse.
,,Zatím ano,"řekl Arcturus.
,,Kdyby to pokračovalo, můžeme zase otevřít obývání na Lestrenge manoru,"řekla Regina. ,,Ikdyž doufám, že to teda nebude nutné."
,,Myslím, že ne,"řekl Arcturus.
,,To doufám taky,"řekla Lily. ,,Děkuji Merlinovi, že máme v Merlinově akademií tolik místa,"pomyslela si pak.
~
1.7. 1993:
V prvních den letních prázdnin oslovili Ginny spolu s Lenkou, která zůstala na pár dní se svým otcem s Harrym a Nevillem Acrturuse. ,,Myslíme, že by byli dobré Nevyslovitelné,"řekli Harry s Nevillem.
,,Ikdyž víme, co jste říkal, když jste přijímal do týmu Tonksovou,"řekla Ginny.
,,Ginny i Lenka jsou fénixoví zvěromágové,"pravil Harry.
,,Je pravda,že by byli spolu s vámi všemi užitečné,"uznal Arcturus. ,,Ode dneška patří k nám."
Čtveřice jásala. Lenka objala Nevilla a Ginny Harryho.
~
15.7. 1993:
Na Harryho toho bylo hodně. Stále trávili s Miou hodně času na výzkumu počítačů. Sice už měli výzkum Merlinova jahodového počítače téměř hotový, ale chtěli to rozšířit. Do toho měl tréninky s Ďáblem a vařili spolu s dvojčaty
,,Tohle léto jsi příliš zaneprázdněný,"řekl mu jednou Inu. ,,Chci si s tebou někdy o víkendech a hlavně večerech zaběhat."
,,Udělám pro to všechno,"uklidňoval ho Harry.
~
Ginny která to slyšela šla za Siriusem a řekla mu:,,Myslím, že Inu potřebuje psí kamarádku na hraní."
,,Taky si to myslím,"pravil Sirius. ,,Musím si též dělat všechen čas a pomoct Harrymu ho zabavit."
,,Bude to Lucy,"pomyslela v duchu Ginny.
~
25.7. 1993:
,,Už tě Nevyslovitelní naučili přemísťovat se?",zeptal se Sirius Harryho krátce pár dní před jeho třináctými narozeninami.
,,Naučili,"pravil jeho kmotřenec. ,,Ale jsem přece fénixový zvěromág, tak to bude lepší se tímto způsobem vypravit."
,,Dobře,"pravil jeho kmotr. ,,Do Mnichova do Německa ulice Liebenstraße."
Harry se proměnil v fénixe a Sirius v psa a chytil se jeho peří a vzal je na místo, kde jeho kmotr řekl.
Lucy byla stejně velká jako Inu jen jí bylo teprve šest týdnů.
Sirius jí na těch šest dní schoval ve své a Améliíné ložnici.
~
31.7. 1993:
Ačkoliv měl Neville narozeniny den předem, tak slavil je v den Harryho a Inu.
Nikdo s tím problém neměl ani jeho biologičtí rodiče.
Inu očichal jakovždy všechny dárky, aby se ujistil, že jsou v pořádku a poté Harry s Nevillem začeli otevírat.
Oba toho dostali stejně a měli samozřejmě dort dohromady.
První ale šel Harry s tím nejdůležitějším. Odkryl plachtu a rozvázal stuhu a vypustil malou yorkšírku z přepravky ven.
,,Tohle je Lucy,"představil Harry fenku. ,,Náš nejmladší a nejnovější člen rodiny."
Inu a Lucy se navzájem očichali a vypadalo to, že budou kamarádi a nebudou mít spolu žádné problémy.
Pak s Nevillem začeli otvírat pro sebe a Inu další dárky.
Všichni byli z Lucy překvapení.
,,Co je tohle?",zeptal se Harry, když pro sebe otevřel jeden z dárků a byla v ní midlovská věc.
,,To je mobilní telefon,"řekl Brian. ,,Mudlové to používají jako když my posíláme patrona,"vysvětlila Regina.
,,Děláme na tom výzkum Harry,"řekla Mia.
~
13.8. 1993:
Prázdniny plynuly dál a dál. Harry když v laboratoři s dvojčaty Weasleyovými vařili lektvar pro své učení na OVCE, které měli dělat po letošních Vánocích, tak přišla jeho maminka a zavolala si ho stranou.
,,Jsi hrozně pilný Harry,"řekla mu. ,,Ale neudři se."
,,Dělám všechno pro to,"pravil jí syn. ,,Abych taky mohl strávit čas, když mám trénink a výzkumy kouzelnického internetu, počítačů a mobilních telefonů s Miou a teď přípravou s Fredem a Georgem na OVCE."
,,Vím,"řekla mu Lily. ,,Ale když budeš brzy třetím ročníkem. Jsem na vás s Miou dost pyšná."
,,A Mia?",zeptal se Harry. ,,Myslím, že je celá charakterově pylná po tobě mami. Nejen vzhledem, ale i charakterově."
,,Brzy bude prvním ročníkem a bude muset být víc vklidu,"řekla Lily. ,,Máš v tom ale pravdu."
~
3.9. 1993:
Když začela škola Mia nastupovala do třetího ročníku.
Harry požádal Minervu, jestli by si mohla brát Lucy do třídy jako on Inu, aby jí to nebylo líto.
Minerva s tím problém neměla. ,,Pojď Lulu,"řekla jí Mia ráno u snídaně. Yorkšírka byla celá překvapená.
,,Naučím jí taky brzy na proměnu,"štěkl Inu. Harry ho pohladil.
Pomáhali spolu s přáteli Nevillem, Dracem, Hermionou, Susan a Christou novým prvňáčkům.
Zvlášť když byla mezi nimi Harryho mapa sestra Mia.
Ginny s Lenkou jim též pomáhaly.