1.10. 1993:
Harry a Mia využívali neděle ve společenské místnosti, kde předtím trávili čas buď učením tance nebo tréninkem na Přeměnu zvěromágu na práci na mobilních telefonech.
Trvalo to několik týdnů přimět telefon, aby fungoval na magií s neocenitelnou pomocí jejich matky.
,,Nejsem jen tak milenka kouzel pro nic za nic,"řekla Lily.
,,Nechovej se mami prosím jako Petunie,"řekl jí Harry.
,,Buď vklidu Harry,"řekla mu Lily. ,,Mám do ní doopravdy daleko.
,,Jinak mami, Mia je skvělá jako ty,"řekl jí Harry. ,,Promiň, jestli se opakuji, ale musím to říct.
Lily se usmála a Harry se zeptal:,,Mami, získala si OVCE lektvarů a Formulí současné?",zeptal se pak.
,,Skoro,"řekla mu jeho maminka. ,,Už během našeho pobytu v Bradavicích jsem začela studovat magií Formulí. Ve skutečnosti to byl nápad profesora Kratiknota, ne můj."
,,Jinak o tom, že je Mia skvělá jako já mi profesor kratiknot říká pokaždé, když má s prvním ročníkem Formule,"dodala.
,,Co navrhuješ Harry?",zeptala se ho. ,,Můžeme to duplikovat a každému dát k Vánocům?"
,,Klidně,"odpověděl Harry.
,,Ale nedávejte nikomu mobil mladšímu jedenácti let,"řekla Lily.
,,To ani Charlus a Regulus?",zeptal se Mia. Charlus a Regulus byli o tři roky mladší než Mia.
Harry jí naprosto chápal, že se na to zeptala, když byla starší od nich tři roky. Pro něj a Nevilla a další z jejich třídy to byl však pětiletý rozdíl.
,,Ne,"odpověděla Lily pevným hlasem. ,,Stačí, když jim to dáme za tři roky k jedenáctým narozeninám."
,,Tak uděláme jednu věc...
,,především všichni nevyslovitelní a malí nevyslovitelní,"pravil Harry.
,,Je to trochu nefér, že také nemůžu být malá nevyslovitelná,"našpulila Mia rty.
,,Jako zvěromág had by se k nám hodila,"pomyslel si Harry. ,,Musím v soukromí promluvit s Arcturusem.
,,Takže můžeme to udělat jak s Merlinovým jahodovým počítačem,"pravil Harry. ,,Jen zkopírovat hardware."
,,I software tam dodat,"řekla Mia.
,,A nezapomeňte přidělit čísla,"řekla Lily. ,,Aby babička Minerva poznala, že voláte jí a ne tátovi."
,,Dobře,"souhlasila Mia. ,,Začneme od jedničky.
Nebylo to tak jednoduché, jak se zdálo, ale Harry s Miou si byli jistí, že se jim to do Vánoc podaří.
~
Mezitím v Azkabanu:
,,Winky!,"volal Skrk ve své cele. ,,Pán volal Winky?",zeptala se skřítka. ,,Chce, aby ho osvobodil?"
,,Ne, prosím přines mi lektvar, po kterém se už neprovádí,"žádal jí. ,,Je toho už tady na osm let na mě moc. Vím, že bylo těžký obětovat se pro mou ženu a vysvobodit syna." ,,A je si pán tím jistý?",zeptala se Winky.
,,Pamatuješ si na to jak jsem musel na přání své ženy osvobodit syna, kterého dosud nenašli?",zeptal se.
,,Ano, to Winky ví, jaké to bylo pro pána těžké osvobodit mladého pana pro paní,"řekla skřítka. ,,Ale co bude s Winky?"
,,Napíšu dopis a ty Winky jdi tam, kde tě to nejvíc potáhne,"řekl jí její pán. ,,Taky mu odkážu všechen svůj majetek. "
~
2.10. 1993:
Winky se druhý den po skonu svého pána objevila v Merlinově akademií věd a umění. ,,Winky nabízí své služby,"řekla skřítka. ,,A všechno je zde,"ukázala Lily dopis. ,,Winky prosím, bude dobrá skřítka." ,,Všechno bude náležet Harrymu,"pravila Lily. ,,A ty budeš k našemu synovi připoutána. Souhlasíš?"
,,Ano,"řekla skřítka.
Lily poslala Harrymu patrona a Harry taky neměl problém. Řekl:,,Já, Harry James Potter přijímám tě Winky za svou domácí skřítku. A jsem ochoten ti dát svobodu, kdykoliv mě o to požádáš."
,,To se nestane,"řekla pevně Winky a radovala se.
25.12. 1993:
Nakonec se Harrymu a Mie vytvořit mobilní telefony do těchto Vánoc.
Všichni byli z dárků od těch dvou dohromady doopravdy potěšení.
Charlus, Regulus a Jonathan to měli slíbené jako dárek na jedenácté narozeniny za pár let. Obaly Mia s Harrym dali jako tvar školního maskota.
~
3.7. 1994:
Dny plynuly a Lily ráno řekla Jamesovi celá šťastná v druhý prázdninový den.
,,Už je to patnáct let,"řekla rudovláska. ,,A co?",zeptal se Harry.
,,Výročí naší svatby,"řekla.
,,Pojď, snídaně začne,"řekl jí na to James.
~
Když Lily a James došli na snídaně čekali je tam Harry, Neville, Inu, Lucy, Mia a Charlus.
,,Maminko a tatínku to je pro vás poukaz na dovolenou do Portugalska,"řekla Mia.
,,Kde jste to vzali?",zeptala se Lily plná radostí.
,,Pomohli jsme,"řekl Sirius, který vešel do jídelny spolu s Amélií, Reginou, Brianem, Emou, Danem, Frankem, Alici, Remusem, Narcissou a Arthurem.
,,Děkujeme,"řekla rudovláska. Přitáhla si Harryho a Miu, kteří byli nejblíž k sobě a objala je.
James zase Charluse a Nevilla. Inu a Lucy je na střídačku olizovali.
Měli to mít ještě před mistrovstvím světa ve famrfálu, které mělo v srpnu být.
~
31.8. 1994:
Poslední den prázdnin měla Mia dvanácté narozeniny.
Na mistrovství světa zažili neobvyklou věc a to vyčarování znamení zla na oblohu.
Harry přemýšlel tu noc, co to je. Jestli to znamená, že se Voldemort vrací.
Doufal v to, že ne.
Dnes na to, ale nemyslel, když Mia měla narozeniny.
Rozhodli se na návrat do Portugalska a většina širší rodiny tam byla s Potterovými. Největší dohled na všechny děti měli dohled tři Poberti.
,,Mio Arcturus má pro tebe dárek!,"volal Bill na ni.
,,Běž,"povzbuzoval jí Harry, který předtím blbnul s Nevillem, Inu, Lucy a Siriusem v podobě psa a šel s ní.
Byli v rodinné vile, takže nemuseli platit za hotel.
Když měli Lily a James výročí, tak jim samozřejmě za hotel širší rodina zaplatila. Arcturus otevřel krabičku, kde byl papír a jméno:,,Enys"
,,To je tvoje jméno jako nevyslovitelné,"řekl jí Harry s úsměvem.
,,Děkuji vám,"řekl Mia Harrymu a Arcturusovi potěšeně.
~
1.9. 1994:
Večer před následujícím dnem se širší rodina vrátila do Merlinovy akademie.
Zacela totiž zase škola. ,,Čtvrté ročníky jsme už jsme,"pomyslel si Harry a cítil se velmi už skoro dospělý. On a jeho šest nejlepších přátel si vybrali ve třetím ročníku jako volitelný předmět Starodávné runy a Aritmií.
Nyní si mohli vybrat Zákon nebo Alchymií. Susan, Draco a Hermiona si vybrali Zákon, který učila Andromeda a Harry, Neville, Inu a Christa si vybrali Alchymií, kterou učil Bill. ,,Bill je opravdu milý,"rekl si v duchu Harry. ,,Ikdyž teta Andy taky, tak Alchymie je víc zajímavá."
Novým prvňáčkům se ujali pomáhat druháci, které nyní Merlinova akademie jako nové studenty, kteří základní školu nenavštěvovali získala. Opět to byl jakovždy pouhý tucet, kteří měli navštěvovat svůj první rok v Bradavicích.
Hlavně Mia to byla, kdo pomáhal novým prvňáčkům spolu taky s Ginny, která nyní byla ve třetím ročníku.
Lucy chodila do třídy s Miou. Byla šikovná, ale ještě úplně ne jako Inu.
,,Všechno zvládne,"uklidňoval Harryho Inu. ,,Byl jsem na stejné úrovni jako ona, když mi bylo pouhých patnáct měsíců.
,,To věřím,"řekl Harry a pohladil svého mazlíčka.
~
31.10. 1994:
O několik týdnů byla v Merlinově akademií halloweenská hostina.
Lily náhle ucítila tlak v hlavě. ,,Lily,"volala Bradavice. ,,Musím s tebou mluvit. S vámi spolu s Jamesem a Harrym.