23.12. 1982:
Další udalosti před Štědrým dnem, které se udály byly, že nastalo spojování dvaceti domácích skřítků, kteří by byli raději spojení k Lily a Jamesovi než ke škole.
Minerva to nechala na Jamesovi a Lily. James nakonec rozhodl, že je nechá připoutat k sobě jako hlavě rodiny než ke škole jako zástupce ředitele.
James doprovázený Harrym, Lily, Miou, Inu a uslzenou Melinou konečně provedl obřad spojení nových 22 domácích skřítků v jejich soukromých komnatách s pomocí Meliny. Harry, Neville a Draco provedli všech skřítkům objetí a Inu je olízl.
Později Lily a James provedli hru s Harrym, Nevillem, Inu a Dracem, aby zabavili příliš rozrušená dvouletá batolata a Miu měli Remus s Narcissou se před nimi objevili Melina a Dobby.
,,Mistře Jamesi, paní Lily, mistře Harry,"začela Melina. ,,Melina chce se zeptat na zasnoubení Meliny s Dobbym. Melina potřebuje svolení. A mít dítě."
,,Máš ho mít,"řekl James.
,,Dobby potřebuje souhlas i od mistra Draca,"řekl Dobby.
Draco se na Dobbyho nechápavě podíval. ,,Dobby by chtěl mít s Melinou dítě,"vysvetlila Lily Dracovi. ,,A ptá se na svolení."
,,Miminka jako Mia jsou příliš malá, aby rozhodovala,"řekl Draco.
,,Dobby byl původně připoután k mistrovi Luciusovi,"řekl. ,,Ale teď je jeho jediný pan mladý mistr Draco."
,,Můžeš teda Dobby,"řekl Draco.
Dobby radosti vyjekl a všechny začel objímat.
~
24.12. 1982:
Na Štědrý den na vánočním plese si Remus sedl s Narcissou ke stolu.
Sedli si k ním i Arcturus a Sirius.
,,Souhlasila jsem už se Siriusem dědo,"řekla blondýnka. ,,Chci anulovat manželství s Luciusem a používat jméno Blacková. Co se ale stane s Malfoyovým bohatstvím a dědictvím?",zeptala se.
,,Jednoduše to necháš vymřít a až Draco přijme své lordstvo bude Draco Malfoy-Black,"řekl jí děda.
,,A uděláš pro Andy, že jí začleníš zpět do rodiny, ikdyž říkala, že to nepotřebuje?,"zeptala se.
,,Můj dědic je Sirius jak víš a on též souhlasí,"usmál se Arcturus.
,,Děkuji Remusi a Siriusi,"usmála se Narcissa a Sirius pravil:,,Amélie na mě čeká,"a šel za svou partnerkou.
Arcturus si šel dát zase tanec s Minervou.
~
25.12. 1982:
Následně když bylo po plese druhý den, studenti, kteří na něm byli odjeli na Vánoce za svými rodinami.
Jinak od ledna k ním měla přijít nová profesorka mudlovských studií Charity Burbegeová. Též nakonec dala výpověď v Bradavicích.
Na Potter manoru Merlinově akademií zůstalo jen málo studentů.
Harry, Neville, Draco, Inu, dvojčata Weasleyovi a Dobby běhali do obýváku.
,,Tak si otevřete dárky,"řekla Minerva.
Harry otevřel jednu krabici a v něm bylo plno zvířat.
,,Pro bradavický expres,"řekl. ,,Teď jich máme víc místo jen pouhých králíků."
Sirius jim totiž vloni dal figurky králíků, které cestovali z Londýna do Bradavic a zpět. Děti z toho teď byli nadšené.
Sirius jim pak otevřel dárek a to knížku na hraní.
Lily dala dětem dvě minuty než si to prohlédli a pak se obrátili na další.
Pak se obrátila na další dárky pod stromečkem. Když se po jednom natáhla tak Inu jí odstrčil a když se jeho tlapa toho dotkla tak byl odmrštěn pryč.
,,Inu!,"vykřikli Harry, Neville a Draco.