Přátelé a nepřátelé 2

60 7 2
                                    

Harry když ho Dobby zavolal k Arthurovi se zeptal, co se děje.
,,Zanes to Gideonovi Prewettovi prosím,"řekl mu Arthur.
,,Jistě,"usmál se Harry a přemístil se, jak je to Ďábel naučil.
      ~
,,Gideone nám pro tebe dopis od Arthura Weasleyho,"řekl Harry staršímu kolegovi.
,,Děkuji Harry,"usmál se starší kouzelník zamyšleně a dal si ho do kapsy.
,,Stalo se něco?",zeptal se černovlásek.
,,Ale nic Harry,"odpověděl mu Arcturus, který byl zrovna v místnosti na Prewett manoru s ním. ,,Jen jsme ještě nenašli dva zbývající smrtijedy, kteří se nejspíš dobře schovávají."
,,Měl ses možná zeptat Malfoye než si to místo s Moodym vypálil,"zavtipkoval Harry.
,,Dík,"řekl též se smíchem Arcturus. ,,Dracovi bude brzy devět, tak by se mohl pokusit získat lorstvo,"pravil Harry též se smíchem. ,,Ale teta Cissy to nedovolí."
,,To je jasný,"řekl Gideon. ,,Ale myslím si též, že to není nejlepší nápad."
       ~
20.3. 1989:
Harry když vyskočil na postel ve svém, Nevillovém a Inuově pokoji si uvědomil, že všichni blízcí kamarádi tráví čas spíš na výcvik u nich v pokoji, když nejdou na ministerstvo.
Harry byl o krok napřed, když byl vrozený zvěromág.
Kromě Nevilla to ale nikdo nevěděl, tak při cvičení dokázal všechny čtyři nohy.
Ostatní dokázali jen dvě přední. Cvičili i spolu s Nevillem na podoby fénixů jako Christa a Neville i na psa dingo.
,,Výborně brácha,"řekl Neville.
,,Maličkost,"pravil Harry s úsměvem. ,,Taky to brzy dokážeš."
,,Pomalu též na orlici umím křídla,"řekla Hermiona a předvedla.
,,Paráda Hermi,"usmál se Harry. Poté ukázal Inu, že dokáže už přední drápy.
  Náhle ale vešla Lily. ,,Je čas, abyste šli spát,"řekla. Všichni věděli, že jí musí poslechnout, tak Draco, Susan, Hermiona a Christa odešli.
       ~
4.4. 1989:
Když nastaly Velikonoce a byla poslední hostina před prázdninami tak Inu náhle vyběhl od Harryho a Nevilla a jejich dalších přátel a začel útočit na Percyho Weasleyho. ,,Inu vrať se!,"volal Harry. Všiml si, že jeho mazlíček je zaměřený spíše na zrzkovu kapsu od hábitu než na samotného Percyho.
,,Inu vrať se! Co se děje?",volal. ,,Ta krysa je zlá,"odpověděl Inu.
Všichni viděli, jak Inu pronásleduje krysu po celém átriu.
,,Vrať se Inu!,"zavolal Harry.
Inu se vrátil k němu a Harry se zeptal:,,Co to s tou krysou znamenalo?"
,,Řekni prosím Percymu, že se omlouvám, ale ta krysa je zlá,"odpověděl mu Inu.
Harry když přeložil chlapci, co Inu řekl Percy se podrážděně zeptal:,,Proč by byla Prašivka zlá? Je to můj mazlíček."
,,Nevím,"odpověděl Harry. Pak když sedl zpátky na své místo si pomyslel:,,Doufám teda, že se bude ta krysa odsud držet dál."
       ~
10.4. 1989:
Velikonoce uběhly a Percyho krysa se stále nevrátila.
Harry slíbil Percymu, že přemluví svojí maminku, aby mu koupili nového mazlíčka. ,,Díky, Harry, ale pokud je to možné, chci Prašivku zpět,"namítl Percy. Inu náhle přiběhl a držel v tlamě kus krysího prstu.
,,Inu co je to?",zeptal se Harry.
,,Z krysy,"odpověděl mu mazlíček. ,,Je zlá." Harry to Percymu přeložil a ten se opět zeptal:,,Proč by byla Prašivka zlá?"
,,Percy nevím, ale Inu by právě na nikoho jen tak neútočil,"odpověděl Harry.
,,Pravda,"řekl Arthur. ,,Když to Inu říkal, musí to být pravda. Je to mírumilovný a inteligentní pes a jak říká Harry nikdy by na nikoho jen tak neútočil. Ikdyž já též nemám ponětí jak tvoje krysa může být zlá."
,,Inu,"vstoupil do debaty Remus. ,,Mohla by být ta krysa zvěromág?"
,,Ano,"řekl Inu a Harry přeložil.
,,Mohl by to být Červíček?",zeptal se Remus a otočil se k Jamesovi a Siriusovi.
,,Peter Pettigrew ve své krysí podobě zvěromága,"vysvětlil Sirius Arthurovi a Percymu a přitom zavrčel. ,,Panství není proti němu chráněno?,"zeptal se pak Jamese
,,Jak dlouho už tu krysu máš?",zeptala se Lily. ,,Je to sedm a půl roku?",zeptala se schválně na délku.
,,Ano,"řekl Arthur zděšeně.
James teda běžel k Minervě do kanceláře, aby upravil ochranné kryty školy.
           ~
Později téhož dne, kdy Lily vzala Percyhk, Harryho, Nevilla a Inu na Příčnou, aby Percymu koupili nového mazlíčka, Arthur obdržel dopis od Gideona. S obavami ho rozložil. Bylo tam:

,,Milý Arthure,
,,děkuji, že si mi napsal. Dovolím Molly zpět do rodiny Prewettových, ale pod jednou podmínkou....."

,,Podmínka?",pomyslel si Arthur zděšeně a rychle četl dál.
      

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat