Arthur Weasley

93 5 15
                                    

,,Byl to on,"řekl Sirius. ,,A byl se ženou se zrzavými vlasy." ,,Vypadala jako Molly Weasleyová."
,,Myslíš, že jí Brumbál poslal, aby špehovala naší školu?",zeptala se ho Lily.
,,Možný to je,"pravil Sirius. ,,Ale myslíte, že Brumbál klesl tak daleko, aby spolupracoval se smrtijedy?",zeptal se James.
,,To určitě ne,"pravila Lily. ,,Pamatujete si jak Inu nikdy neměla ráda Petera?",zeptal se Sirius.
,,Pravda,"dal James za pravdu. ,,Vždycky na něj vrčel."
,,Tak můžeme nechat zkontrolovat studenty vždycky na začátku roku,"navrhl.
,,No na tyhle je už pozdě,"poznamenal Severus.
,,Tak na začátku září už jo,"řekla Lily. ,,Jestli nemá někdo krysu u někoho."
      ~
10.1. 1982:
,,Co se děje Godricu?",zeptala se Minerva zakladatele.
,,Šel jsem si promluvit se svým portrétem v Bradavicích a zjistil jsem, že Brumbál pověřil Molly Weasleyovou, aby špehovala vaší školu. Byla na nádraží za stromem a teď ji Brumbál pověřil, aby přihlásila prvorozeného syna na září k vám, aby vás špehovala pro něj."
,,Její syn je Bill Weasley a brzy mu bude jedenáct,"řekla Minerva. ,,Měli bychom ho teda odmítnout."
,,To by nebylo správné,"pravila rudovláska. ,,Pozveme všechny studenty, od kterých nám přijde přihláška sem na přijímací pohovor a taky toho Weasleyova chlapce.  ,,A všechny děti na základní školu též."
,,Ale necháváme tu Weasleyovu děvku čekat ve vstupní hale,"řekl Sirius.
Všichni mu dali za pravdu.
           ~
A opravdu druhý den přišla přihláška Williema Weasleyho. ,,Přesto myslím, že bychom ho měli odmítnout,"řekla Minerva. ,,Nevíme ani jaký bude, ale je jasný, že ho jeho matka chce využít,"a napsala pozvánku na přijímací pohovor, který jim navrhla hned za týden.
         ~
A opravdu za týden tady byla Molly Weasleyová s nejstarším synem. ,,Tak pojď,"řekl mu James. ,,Ty počkej tady." ,,Zbláznili jste se?!,"začela hned Molly. ,,Nenechám své dítě samotné!" ,,Tak obávám se, že budeme muset jeho přijetí odmítnout,"řekla Minerva. ,,Každý student bude chodit do školy sám."
,,Tak dávej na sebe pozor,"řekla Molly synovi. ,,Samoochota děvko,"probodla jí vražedně Lily a s Remusem přepla obrazovku chodeb do křídla školy.
     ~
Minerva, James a Bill vešli spolu s Inu do Minerviny kanceláře a pokynuli Billovi, aby se posadil.
Inu si ho očuchal. Bylo to jak čekali, že ten chlapec nebyl zlý, akorát jeho matka ho využila.
,,Proč chceš navštěvovat Merlinovu akademií čar a umění místo Bradavic?",zeptala se Minerva.
,,Mama říká, že ředitelem ke stará lyska,"řekl Bill. ,,Chodí na návštěvu a máma ho má ráda." Chlapec působil nejistě.
,,A víš, co je označení stará lyska?",zeptal se James.
,,Slíbil mi, že mi zaplatí školné, když budu chodit sem,"řekl zrzek.
James a Minerva nakonec Billovi poradili, aby navštěvoval Bradavice, pokud je jeho máma s Brumbálem dobrá kamarádka.
Poté chlapce dobrovodili do vstupní haly a Remus s Lily rychle opět přepnuli obrazovku.
           ~
Druhý den obdrželi od Molly Weasleyové huláka.
,,Napíšu Arthurovi,"řekla Minerva. ,,Určitě není vědom činů své ženy."
,,Určitě,"řekl jí James. ,,Napiš, že nepříjmeme žádné z jeho děti pokud se chytne své ženy." Minerva teda napsala dopis a dala ať to dá Arthurovi. Napsala mi dopis za Jamese a on se podepsal jako lord Potter.
        ~
Arthur téhož dne večera dorazil. ,,Velmi se za svojí ženu omlouvám,"řekl. ,,Ujišťuji, že jsem neměl tušení."
,,Není to tvoje vina,"řekla Minerva. ,,Jenže chceme říct, že nebudeme moct přijmout kohokoliv z tvých děti, jestli toho tvoje žena bude zneužívat."
,,Přál bych si odloučit se od Molly,"řekl. ,,Je nesnesitelná a čím dál horší. Ale nemám dobře placenou práci."
,,Stále nám chybí hodně učitelů,"řekla Minerva. ,,Můžeš arytmetií, to byl tvůj nejlepší předmět."
,,Klidně rád,"pravil Arthur. ,,Můžu vzít sem i dvojčata? V létě jim budou čtyři a moje žena s nimi vůbec nevychází."
,,Jo, můžeš,"řekl mu James. ,,Budou rovnou chodit do školy."
       ~
Na začátku února se Arthur a tříletá dvojčata na Potter manor nastěhovali.
Minerva s Lily a Jamesem tiše pozorovala, jak Harrymu a Nevillovi nabízí jablka a podávají zmrzlinu a Inu pobíhal kolem nich.
,,Nechápu proč je tvoje žena nazývá výtržníky,"zakroutila hlavou Minerva. ,,No, jsou to trochu rošťaci, ale srdce mají na správném místě,"řekl.
Svojí ženě dál jasně najevo, že žádné z jejich děti nebude chodit na Merlinovu akademií čar a umění, kde má být učitelem.
           ~
1.7. 1982:
Měsíce uplynuly a byl tady začátek prázdnin. Od Molly Weasleyové přicházely den co den huláci, ale domácí skřítci je zahnali kouzlem. Arthur se s Molly nerozvedl, jenom se od ní odloučil.
Když přišla schůzka Starolstolce James řekl:,,Chci vám říct, že jsem se rozhodl z funkce vedoucího odstoupit." ,,Mám jako zástupce ředitele školy Merlinovy akademie čar a umění plno zaneprázdnění." ,,O dalších smrtijedech pořešíme už s mým nástupcem lordem Cygnusem Greengrassem."
Všichni zatleskali na Cygnuse. ,,Gratuluji lorde Greengrassi,"řekl James.
        ~
,,Jsem ráda, že si se té práce zbavil,"řekla Lily manželovi. ,,Jen ať máme dostatek času na školu."

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat