Když dopis otevřela, tak stálo tam:
,,Vážená paní ředitelko Prewettová,
doslechl jsem se, že na příští rok sháníte profesora Obrany proti černé magií. Tímto se ucházím o toto místo.",,Moje vzdálená rodina bylo rodinou Mrzimorových, která se přestěhovala do Německa koncem 16. století. Ve svém vlastnictví mám pletací jehlice Helgy z Mrzimoru, které by podle mého názoru měly patřit do vlastnictví Bradavic jako centrum její práce. Rád bych využil zkušenosti s ročním působením na Vaši škole. Patřím k německému týmu bystrozorů a můj zaměstnavatel mi poskytl jeden rok osobního volna, pokud bych b tu dobu pracoval v Bradavicích.
Pokud souhlasíte s mým působením na Vaši škole na rok daruji jehly do Bradavic.
S pozdravem,
Daniel Maier"Mollyiny oči se rozšířily štěstím. ,,Musím jen přesvědčit Albuse, aby toho člověka najal." Jehly Helgy z Mrzimoru,"dodala pak s potěšením.
Nemohla se dočkat až se svým zástupcem promluví a přečte dopis svým kolegům na poradě, která se konala odpoledne po vyučování.
~
,,Nejsem si jistý, zda jsou to jehly, které pan Maier slíbil, ale jeho životopis a reference vypadají dost dobře, když vezmeme v úvahu jak je vždy těžké najít kvalitního profesora Obrany proti černé magií,"řekl Brumbál na poradě.
Molly byla šťastná, že pošle taky svým dětem o Vánocích ručně pletené svetry.
~
Bradavice zasténala nad hlouposti její ředitelky. ,,Jak může něco takového říct před svými kolegy, především těmi pochybnými lidmi jako je Quirinus Quirell nebo Mundungus Fletcher."
,,Mohly by to být opravdu jehly Helgy z Mrzimoru,"pomyslela si pak. ,,Pamatuji si, že známá členka její rodiny si je vzala s sebou, když opustila Bradavice, později opustila i zem.