Zápletka Umbridgeová

62 6 4
                                    

24.12. 1984:
Dolores Umbridgeová si udělala pohodlí ve svém bytě Hastingu a přemýšlela o situaci. Nemohla se dostat do Bradavic, ikdyž byla ředitelka základní školy. A v Bradavicích nechala veškeré své věci včetně dvou krevních brk.
Byla si teď jistá, že na ministerstvu nebude už vítaná, protože ministryni byla ta děvka Amélie, která jí už jako prozatímní propustila. Měla ale něco jako vlas. Nebyl bohužel Ameliín, protože ta měla blonďaté vlasy a byl černý.
Rozhodla se, že zkusí mnoholiční lektvar. Šla do laboratoře a uvařila ho a hodila ho do něj. Doufala, že je bystrozora. Vypila ho a podívala se do zrcadla.
Vypadala jako Kingsley Pastorek. To jí vyhovalo a přemístila se na ministerstvo. Z odboru pro kouzelnické zákony vzala přenášedlo do Azkabanu a přemístila se a vytvořila několik kopií.
Přenesla se ke vchodu a nečekaně omráčila všechny bystrozory.
Prvního jako u vchodu. Šla dál k pavilonu smrtijedů. Vlastně jen dva Strážné, protože většina byla doma u rodiny.
Mávnutím hůlky otevřela cely všech vězňů a řekla:,,Tohle vemte do ruky a budete pryč odtud,"a mávnutím hůlky jim to předala, protože věděla, že má hodinu než mnoholičný lektvar vyprchá.
Když se přenesli k ní domů, tak je dala všechny do dvou volných místnosti a řekla:,,Tady jste v bezpečí."
        ~
Mezitím Kingsley, Moody a Amélie měli další schůzku než Měla Amélie jít na Vánoce se svojí širší rodinou.
Rozhodla tak, že samozřejmě bude s dítětem na mateřské, ale zůstane dál ministryně a na ministerstvu bude, když to bude nezbytné. Hlídání by si zařídila.
,,Ochrana v Azkabanu selhává,"řekl Moody, když mu začela vyprovat hůlka.
Přišel náhle nějaký bystrozor a řekl to, že poslal patrona jeden ze strážných, že ho Kingsley omráčil a vysvobodil  smrtijedy. ,,Neboj Kingsley,"uklidňoval ho Moody. ,,My s Amelií víme, že si byl celou dobu s námi."
,,Máte podezření, kdo se za Kingsleyho mohl vydávat?",zeptal se pak Moody Amélie a bystrozora.
,,Nevím to jistě,"řekla Amélie. ,,Ale Dolores Umbridgeová. Před několika týdny byla za mnou, že se nemůže dostat do Bradavic. I Albus Brumbál říkal, že jí několik týdnů neviděl a našel u ní v kabinetu dvě krevní brka."
,,Takže až jí chytíme dostane jednosměrnou letenku do Azkabanu,"řekl bystrozor.
,,Určitě,"řekla Amélie. ,,Protože zaprvé pustila smrtijedy a zadruhé používala krevní brko na děti."
      ~
25.12. 1984:
Na Boží hod bylo místo přání Vánoc zpráva o uprchnutí smrtijedů a za pomocí člověka vydávající se za Kingsleyho Pastorka. ,,Strašné,"řekla Lily. ,,Máme tady i jejich děti a smrtijedi je budou chtít zkazit." ,,Necháme od ledna Inu kontrolovat studenty včetně těch denních základní školy,"řekl James.
,,A to je pošleme zpět smrtijedským rodičům?",zeptala se Lily.
,,Domluvíme jim, že jsou to nesmysly,"řekla Narcissa.
,,Dobře tedy,"řekla Lily. ,,Tak to musíme udělat,"řekla Minerva.
        ~
30.1. 1985 se narodil Regulus Jason Black a jen o šest hodin ho dělil Charlus Jake Potter. Lily a James novorozeného syna pojmenovali tentokrát po Jamesově strýci bratranci jeho otce Fleamonta.
,,Jsou příliš malá,"řekli Harry a Neville. ,,Nemůžeme si s nimi hrát." Úplně stejně jako před třemi lety, když se narodila Mia.
,,Jsou ale roztomilá,"namitla tříletá Euphemie.
Všichni se zasmáli.
           ~
20.2. 1985:
,,Musíme to zjistit,"pravila Lily, když James zase probíral druhého Bártyho Skrka. Lily, Harry, Neville a Mia chodili do Bradavic jakovždy každou neděli navštěvovat Amarasu. James zůstával u Charluse. ,,Pošlu tam Moodyho a Kingsleyho,"řekla Amélie a poslala patrona.
         ~
Moody a Kingsley se objevili v kanceláři ředitelky v Bradavicích.
,,Bystrozoři Moody a Kingsley,"řekla Molly. ,,Co vás přivádí?"
,,Chceme mluvit s Bártym Skrkem,"řekl Moody.
,,A proč?",zeptal se Brumbál.
,,Chceme se ho na něco zeptat,"řekl Moody. ,,,Můžete tady zůstat a poslouchat. Jestli nám to neumožníte, dostanete jednosměrnou letenku do Azkabanu."
Brumbál teda poslal patrona fénixe a Skrk se za chvili objevil.
,,Kingsley veritesérum,"poručil Moody. ,,Proč?",ptal se Skrk.
,,Abychom měli jistotu, že mluvíš pravdu,"řekl Moody.
Kingsley podal Bártymu veritesérum a ten se neochotně napil.
,,Celé tvoje jméno,"poručil Moody.
,,Bartémius John Skrk,"řekl.
,,Držíš tady někoho?",zeptal se starý bystrozor.
,,Svého syna Bártyho juniora,"odpověděl. ,,Neumřel v Azkabanu před čtyřmi lety náhodou?",zeptal se Kingsley. ,,Ne, to byla moje žena, dala si mnoholiční lektvar a syna jsem osvobodil pomocí skřítky Winky, ona se o něj stará."
,,Fajn, to stačí,"řekl Moody a pokynul Kingsleymu protijed.
,,Za pomáhaní uprchnutí vězně dostaneš letenku na pár let do Azkabanu,"dodal a Kingsley Skrka spoutal.
Rozloučili jen tak ze zdvořilostí s Brumbálem a Molly a odvedli letaxem Skrka na ministerstvo do zadržovací cely.
            ~
,,Chápu ho na jednu stranu,"řekla Amélie, když Kingsley poslal patrona. Zrovna nakrmila Reguluse.
,,Chtěl své ženě dopřát štěstí,"řekla. ,,I pro syna."
,,Přesto pomohl uprchnout smrtijedovi,"řekl jí Sirius. ,,Musí za to na pár let do Azkabanu. Když si máma Amy, tak si změkla. Věř mi,"a pevně jí objal.
V tu dobu cestoval orel z Malfoy manoru do Hastingu.

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat