2.7. 1992:
,,Viděli jste včera toho medvěda z okna?",ptal se Harry Ginny a Mií.
,,Jo,"řekla Ginny. ,,Těším se, co výjde u mě."
,,Říká se, že cirkus Bezhlavého lva bývá často v Douseldu a teď tam též je,"řekla Mia.
,,Byli dva,"řekl Inu a Harry přeložil jakovždy. ,,Ten jeden nebyl člověk."
,,Pojďme ho hledat,"řekla Susan. ,,Ten co byl pořád aktivní, byl dost přátelský a dokonce s námi i tančil."
,,Mohu vás doprovodit,"řekl Charlie. ,,Ten jeden z nich jsem byl já a moje druhá podoba je medvědí zvěromág."
Harry a jeho přátelé souhlasili. James řekl, že půjde s nimi.
~
Jelen, psi, kočka, hrabák, fénixové, orel a medvěd se vydali na pozemky hledat medvěda.
Charlie s ním když se jim ho podařilo najít mluvil a on jim řekl, že je zaběhnutý z cirkusu , který je teď v Douseldu.
~
Když tam došli a všechno řekli, tak ředitel jim poděkoval, že medvěda přivedli zpět.
,,Jmenuje se Anton a je ještě mladý,"řekl.
,,Hlavní zásluhu má Charlie,"pravil Bill. Charlie se proměnil napřed v medvěda a pak zpátky.
,,Jste zvěromág?",zeptal se v šoku ředitel Charlieho.
Zrzek kývl.
Ředitel opět poděkoval a dal Jamesovi několik volných vstupenek.
~
,,To je dost lístků na představení pro třídu prvního ročníku teda budoucího druhého,"řekl James. ,,Samozřejmě pozveme i Charlieho, Ginny a Miu. A taky dvojčata Weasleyovi."
,,A všem to pošleme jako prázdninový dárek,"pravila Lily. ,,Jako profesoři tam budeš ty Jamesi, Arthur a Bill."
,,Přesně,"řekla Minerva.
~
15.7. 1992:
,,A teď chci poděkovat všem přátelům zvěromágům z Merlinovy akademie věd a umění, kteří zachránili našeho mladého Antona,"řekl ředitel, když uváděl představení. Všichni diváci zatleskali.
Byly tam koně, provazolezkyně a taky plno dalších zvířat a různých atrakcí.
Byla to zkrátka pěkná podívaná.
~
,,Rád bych to přijal pane řediteli,"řekl Charlie, když skončilo představení.
Ředitel totiž, když je viděl přicházet mu nabídl místo.
Charlie si tam zavolal rodinu a blízké. ,,Řekl bych brácho, že ta práce ti sedí,"pravil Charliemu Bill.
,,Budeš jistě šťastný,"řekl mu Arthur a pevně ho objal.
,,Nezapomeň až sem dorazíte musíme mít volné vstupenky,"řekla mu Ginny.
,,Budou,"řekl Charlie. ,,Hned zítra ráno se můžu nastěhovat sem."
Všichni byli za Charlieho šťastní.
Jinak Ginny zvládla už svou proměnu zvěromága na bílého fénixe. Taky spolu s Lenkou.
Harry a Neville z toho byli v šoku. Mia ta ještě na tom pracovala.
~
18.7. 1992:
Lily a James hned dva dny po představení vzali Harryho, Nevilla, Inu Miu a Charluse na dovolenou do Řecka.
Když děti plavali Lily řekla tiše:,,Harry, Neville a Inu už jsou tak dospělí."
,,Jsou velcí dost,"řekl James. ,,I Mia už je velká."
~
Mezitím v Bradavicích se Brumbálovi a Molly ulevilo, že jistý profesor Obrany proti černé magií Daniel Maier, který už začel učit v lednu byl dobrý a bylo vidět, že možná zůstane i na další roky. Quirell sice přežil, ale druhý den umřel na vyčerpání magie, protože když ho Voldemort posedl tak měl magické jádro vyčerpané.
Brumbál seděl ve své kanceláři spolu s Molly. Ano, vždycky když tam byl seděl tam jakokdyby byla jeho vlastní. Jenom už tam chyběl Fawkes a Moudrý klobouk.
Byl zkrátka úřadující ředitel, který dělal všechna rozhodnutí, jen ne oficiální.
,,Molly napadlo mě jak zlepšit pověst Bradavic,"řekl.
,,Jak?",zeptala se oficiální ředitelka.
,,Za dva roky bych uspořádal turnaj Tří kouzelníků,"odpověděl jí.
,,V té době bude Ron ve čtvrtém ročníku,"pravila ředitelka. ,,Bude se moct zúčastnit?"
,,Ne,"řekl Brumbál. ,,Kvůli častým úmrtím bude účast jen od sedmnácti let."
,,Tak jo, je to dobrý nápad,"pravila Molly. ,,Mám rozeslat pozvánky školám?"
,,Já rozešlu,"řekl Brumbál.
~
1.8. 1992:
Mezitím Brian Blair často zůstával na Lestrenge manoru a začel dělat na výzkumu počítačů a mobilů do kouzelnického světa. Když se zeptal své širší rodiny, jestli by měl někdo zájem o spolupráci Harry a Mia do toho šli.
Od té doby hodně cestovali na Lestrenge manor.
~
20.8. 1992:
,,Tak tohle je jistý počítač,"ukázal jednoho dne Harry. ,,Stačí stisknout zde čudl,"ukazoval. ,,Nebo namířit hůlkou a říct,,Zapnout."
,,Bude se to jmenovat Merlinův jahodový počítač,"řekla Mia.
,,Pak udělám kopií,"řekl Brian.
,,A já odešlu evidování na ministerstvo,"řekl Arcturus.
~
3.9. 1992:
Když začela škola Harry, Neville, Inu, Draco, Susan, Hermiona a Christa pomáhali se ve škole zorientovat novým prvňáčkům, kteří tam přišli poprvé. Pomáhala taky Ginny.
Bylo to stejný jako vloni. Jen pouhý tucet měl zase být, kdo měl začínat v Bradavicích. Harry neměl kvůli učení a pomáhání prvňáčkům tolik času. Mia z toho byla nervózní.
Když jí Harry uklidňoval, tak přišla k němu Ginny a zeptala se:,,Neuděláme v sobotu noc zvěromágů?"
,,Ach Merline nemůžu je všechny potěšit,"řekl si Harry v duchu s povzdechem.
Když ale uslyšel její další slova šokovaně na zrzku zíral.