,,Inu kde jsi byl?!,vykřikla Lily. ,,A Fawkesi, co ty tady děláš?",zeptal se Sirius.
,,Děkuji to Fawkesi,"vyštěkl Inu. Pták vyletěl na opěradlo židle a Harry pravil:,,Též ti děkuji Fawkesi, že si Inu přivedl zpět."
,,Nemáš zač maličký,"zatrylkoval pták. ,,Prosím mohl bys mi pohladit moje korunní péra?",zeptal se. ,,Připadám si sám." Harry mu je s potěšením pohladil.
,,Ty rozumíš Fawkesovi?",zeptal se James v šoku. Lily zalapala po dechu. Harry kývl.
,,Naznačuje mi, že se ke mně připoutal,"pravil chlapec.
,,Moc ti děkujeme za záchranu Inu,"pravila Lily.
,,A co se vůbec stalo?",zeptal se James. ,,Kde byl Inu.?"
,,Brumbál,"pravila naštvaně Lily. ,,Je práva otázka pro to koho chtěl unést do Bradavic." ,,Ta stará lyska chtěla unést mladého Harryho,"zatrylkoval Fawkes. ,,Harry přelož."
Harry udělal oč jeho domácí mazlíček žádal. Remus se v šoku zeptal:,,Jak mohl tady v Merlinově akademií čar a umění aktivovat přenášedlo?"
,,Poslal jednoho ze svých skřítků,"zatrylkoval Fawkes.
Harry přeložil a všichni byli v šoku. ,,Musíme panství ochránit před jeho skřítky,"pravila Lily. ,,Melino,"luskla prsty.
,,Co může Melina udělat pro paní Lily?",ptala se skřítka.
,,Zabezpečte s ostatními skřítky panství proti Brumbálovým skřítkům,"řekla. ,,Chtěl unést Harryho."
,,Melina rozumí,"řekla skřítka a zmizela. ,,Dám to na ministerstvo a bude mít soud,"řekla Amélie. ,,Mohl by když to bude zahrnovat s veškerými jeho činy dostat odvolání z funkce ředitele Bradavic a pobyt v Azkabanu."
,,Tohle ještě mám,"zaštěkal Inu a položil bezovou hůlku na podlahu.
,,Bezová hůlka,"poznamenal James a zvedl jí. ,,Získaná dobytím."
,,Teď patří Inu,"řekl Neville.
,,Ne, majitelem je Harry,"zaštěkal pes. ,,S mojí pomocí."
~
3.1. 1983:
Amélie všechny po vánočních svátcích informovala, že Brumbálův soud proběhne 31.ledna.
,,Bude to na Starostolci,"řekla. ,,Problém ale je, že stále má mnoho přátel i ve Starostolci,"pokračovala. ,,Můžou mu i pomoct veškeré jeho manipulace,"řekla nakonec znechuceně.
,,Uvidíme,"odpověděl jí Sirius. ,,Už ztratil svého přítele Fawkese i bezovou hůlku.
,,Lily uvádíme tě ve Starostolci jako z rodu Selwaynových,"usmál se James na svojí manželku.
,,Ale to ne,"řekla.
,,Jsi jedna z nich už,"pravil.
,,A to je o těch ochrankách, které ta lyska umístila u Dursleyových,"řekla znechuceně. ,,Kromě toho že by to nepomáhalo, že s tou krávou ani nejsi příbuzná Lily a jak tě vždy nenáviděla."
Lily jí kývla za pravdu.
~
31.1. 1983:
Cygnus Greengrass zahájil jako hlavní čaroděj Starostolce proces.
,,Jak se přiznáváš ke svému činu Brumbále k pokusu o únos mladého Harryho Pottera?",zeptal se.
,,Nevinnen,"řekl Brumbál.
,,Moody veritesérum,"zavelela Amélie. Moody musel použít nucené kouzlo, aby to použil.
,,Celé tvoje jméno,"zasyčel Greengrass.
,,Albus Percival Wubrich Brian Brumbál,"řekl starý čaroděj.
,,Co si udělal na Vánoce za úmysl s mladým Harrym?",zeptal se.
,,Chtěl jsem si promluvit s mladým panem Potterem o proroctví,"řekl.
,,A víš kolik mu je?",zeptala se Amélie v šoku. ,,Dva a půl roků,"odpověděl Brumbál. ,,Potřebuje mou pomoc o proroctví." ,,Jakým proroctví?",zeptala se Amélie.
Brumbál řekl o tom co předpověděla Sybilla Trelawneyová.
,,Netýká se Harryho, ale Inu když už,"řekla znechuceně Lily. ,,On ho porazil."
,,A navíc Trelawneyová je stará a pomatená ženská,"řekla Minerva.
,,Co navrhujete, abychom udělali s Brumbálem?",zeptal se Cygnus.
,,Dvoureční pobyt v Azkabanu za únos děti a zbavení funkce ředitele Bradavic,"řekla Augusta.
,,Ehm, ehm,"odkašlala si Umbridgeová. ,,Unesené dítě byl pouze splátek, který žádal pozornost. Ředitel by neměl být potrestán, ale pochválen."
,,Pravda,"řekl Amos Diggory.
,,To je směšné,"řekl James.
,,Klid,"zvolal Cygnus.
,,Pane Brumbále už nejste ředitelem Bradavic, ale můžete jít,"řekla Amélie.
Když Brumbál odešel tak se Lily zeptala Ogdena:,,Jste v nejvyšší radě kdo ho nahradí ve funkci?"
,,Věřím, že představenstvo rozhodne o Molly Weasleyové současné zástupkyni ředitele Bradavic,"řekl Ogden. Lily se málem udusila.
~
1.2. 1983:
Ráno když Melina donesla noviny byl titulek:
,,Molly Weasleyová jmenovaná jako ředitelka Bradavic a Albus Brumbál její zástupce
....."
,,Co?!",vykřikla Lily. ,,Ten lyska byl zbaven funkce a nyní je zástupce."
,,Klid,"uklidňoval jí James. ,,V Bradavicích můžeme zasahovat, ale musíme počkat na dobu, kdy je to doopravdy naštve."
,,Máš pravdu,"pravila rudovláska.
,,Nemůžu uvěřit, že Bradavice takhle klesly,"pravil Remus.
,,A Molly jako ředitelka zní špatný typ,"pravil Arthur.
,,Pravděpodobně bude jen loutka Brumbála,"řekl Severus. ,,Dobře, že jsme odtamtud pryč."
,,Pravda,"pravila Narcissa.
~
1.5. 1983:
,,Paní Lily, mistře Jamesi,"cupital Dobby a za ním Melina s něčím v náruči.
,,Co je to?",zeptala se Lily.
,,Tohle je Teddy, dítě Meliny a Dobbyho,"řekl skřítek. ,,Chcou se zeptat, jestli může být připoután k mladé slečně Euphemií."
,,Jak když je ještě malá?",zeptal se James. ,,Stačí, když mistr James provede proces jako s dalšími skřítky,"řekla Melina. James teda provedl rituál a skřítek byl oficiálně Mií.
~
15.5. 1983:
,,Tak tady to máme,"řekla Minerva Jamesovi v kanceláři a ukázala v knize svému zástupci nové typy dětí na základní školu v září jskovždy. I s Merlinovou akademií.