6.9. 1983:
Nastala sobota a bylo před schůzkou. Když všichni na Potter manoru snidali, tak Melina luskla prsty a řekla:,,Noviny jsou tady."
Bylo tam:
,,Ředitelka Molly Weasleyová oznamuje založení základní školy v Bradavicích před studiem od osmi let...."
,,Víte proč to dělá?",zeptal se Arthur. Všichni zavrtěli hlavou.
,,Percymu bude letos osm, ona je teď ředitelka a nemá už větší čas starat se o tři zbývající děti,"pravil.
,,Chápu,"pravila Lily. Vůbec to nějak nekomentovala, protože se chystali na Starostolec.
~
,,Vymyslela bych lepší způsob, jak strávit sobotu,"řekla v duchu rudovláska, když usedla na Starostolec.
,,Tak jsme tady na žádost Amélie Bonesové-Blackové,"začel Greengrass.
Amélie když jí dal Cygnus slovo tak začela:,,Jde o to, že ministr schválil žádost o zatčení vlkodlaků bez Starostolce a v pondělí k nám přišla Dolores Umbridgeová zatknout jednoho profesora Merlinovy akademie čar a umění Remuse Lupina. Vím, že je to pečlivý člověk a dělají mu dva profesoři Lily a Severus lektvar pro vlkodlaky a má tam svou místnost ve sklepě."
,,Ehm, ehm,"odkašlala si Umbridgeová. ,,Vlkodlaci jsou jen zvířata, kteří si nic nezaslouží."
,,Namítka,"vstoupila do toho Augusta Longbottomovou.
Když jí Greengrass dal slovo řekla:,,Učím na Merlinově akademií čar a umění etiku a není tam s Remusem Lupinem žádný problém. Mají nejen jednoho mistra lektvarů a jednu profesorku, která mu ošetřuje rány po jeho nocích ve sklepě. Má poté díky tomu lektvaru dobré vědomí. Navrhuje dát nedůvěru v ministru Popletalovi, že zneužívá návrhu náměstka a zbavit ho funkce." ,,Též říkám,"řekla Narcissa, která seděla na budoucí židli Draca než bude plnoletý.
,,Taky,"pravila Lily. ,,Se Severusem děláme na léků na lykadropií, která by měla profesora Remuse Lupina vyléčit trvale. A taky vzor z lektvarů, které Fleamont Potter vymyslel."
,,Též navrhuji,"pravila Amélie.
,,Tak teda,"řekl Cygnus. ,,Kdo je pro nedůvěru v ministru Popletalovi pro zneužívání moci a návrhu náměstka?"
Devadesát procent zvedlo ruce v souhlas. Popletal odešel beze slov z místnosti se sklopenou hlavou a Cygnus se zeptal:,,Koho navrhujete na prozetimního ministra než budou 31.4. 1984 volby na nového."
,,Navrhuji Amélií Bonesovou-Blackovou,"řekl Arcturus.
,,Též navrhuji,"řekl James. ,,Kdo je pro?",zeptal se Cygnus.
Většina souhlasila, tak se Cygnus zeptal:,,Souhlasíte Amélie?"
,,Souhlasím,"řekla Amélie. ,,A prvním požadavkem je propustit náměstkyni. Slečno Umbridgeová do hodiny opusťte svou kancelář, už vás nepotřebuji."
,,To nemůžeš Amélie,"křikla Umbridgeová. ,,Jako prozatímní ministr můžu,"řekla Amélie chladně.
Poté byla schůzka u konce.
~
30.9. 1983:
O několik dní později oznámil Denní věštec změnu profesorů v Bradavicích.,,Molly Weasleyová, ikdyž před předáním funkce nebyla ani ředitelkou
"
Albus Brumbál, zástupce ředitele vyučuje Přeměňování, Amos Diggory lektvary, bývalý ministr Popletal formule, bývalý vedoucí oddělení na ministerstvu Obranu proti černé magií, Tibeus Ogden Starodávné runy, Elphias Dodge aritmetiku, Rubeus Hagrid Péče o kouzelné tvory, Arabella Figgová moták, která dosud žila v mudlovském světě mudlovská studia, Mundungus Fletcher správce a Dolores Umbridgeová zatím jediná učitelka základní školy. Celý personál se těší až přivítá děti v naší staré a vážené škole.",,Ach Merline,"zasmála se pobaveně Minerva. ,,Musí být hodně zoufalí." Všichni se zasmáli.
,,Zajímalo by mě kolik studentů vůbec mají,"řekla Lily.
,,Asi moc ne, když za mladé je zodpovědná ta Umbridgeová,"pravil James znechuceně. ,,A Skrk na Obranu proti černé magií,"řekl Sirius
,,Chudáci studenti."
,,Siriusi chovej se slušně,"řekla mu Amélie. ,,Jistě paní ministryně,"zasmál se Sirius a kulišácky se usmál na svou ženu.