Bradavické volání

29 6 12
                                    

,,Jamesi Bradavice mě, Harryho a tebe volá,"řekla Lily. Pak zavolala mobilním telefonem Harrymu.
,,Jdu taky,"řekl Inu, který přiběhl s ním. ,,Bradavice žádala jen mě, Jamese a Harryho,"namítla rudovláska, když Harry přeložil.
,,To je mi jedno,"řekl Inu pevným hlasem. ,,Jdu taky."
,,Já taky,"řekla Lucy, která tady byla taky."
Lily zavolala Fawkese a Inu se proměnil v fénixe a Lucy se ho chytila.
Přistáli jakovždy v komnatě zakladatelů a vešli do salónu.
,,Mockrát vám děkuji, že jste přišli přátelé,"řekla žena. ,,Stalo se něco neobvyklého.
Vyprávěla jak pohár vybral šampióny turnaje Tří kouzelníků. Jak za Krásnohůlky vybral Fleur Delacourovou, Kruval Viktora Kruma a Bradavice Cedrica Diggoryho.
,,Když Cedric vyšel ze síně, myslela jsem si, že ceremoniál skončil, ale ten pohár pak vyplivl tvé jméno Harry,"dodala Bradavice.
,,Minerva napsala Brumbálovi, že se Merlinova akademie nezúčastní,"řekla Lily zděšeně.
,,Nebudu se účastnit,"řekl Harry též zděšeně.
,,Mezi pohárem a šampionem je uzavřena smlouva,"pravila Bradavice. ,,O životě. Ale v případě Harryho to bude mezi pohárem a osobou, která tam hodila Harryho jméno. Takže se Harry nebude muset účastnit. Zeptejte se ale projistotu nevyslovitelných."
,,Zničíme ten pohár,"štěkl Inu. ,,To bude projistotu nejlepší řešení."
,,Jo,"štěkla Lucy.
Harry to přeložil a Bradavice řekla:,,Ať to teda Inu s Lucy počůrají."
,,Jdu,"řekla Lily. ,,Ty se vrať s Harrym domů.
,,Ne, já jdu,"řekl James.
,,Prosím běžte s Harrym domů,"řekla rudovláska.
,,Udělej to Jamesi,"řekla Bradavice.
        ~
Když James a Harry pomocí Fawkese zmizeli zpět do Merlinovy akademie, tak Lily se rozhlédla kolem a zeptala se:,,Kde jsou psy?" ,,Šli udělat, co chtějí,"odpověděla Bradavice. ,,Pro Harryho."
Lily celá naštvaná na úřadujícího ředitele a oficiálního zástupce na sebe seslala neviditelné kouzlo a cupitala směr Velká síň. Viděla, jak do ní Inu a Lucy vběhli a Inu ještě kolem sebe seslal bezovou hůlkou kouzlo, které bylo jako zemětřesení a studenti vyskočili od stolů a poté s Lucy začeli čůrat kolem poháru a poté se Inu proměnil v fénixe, chytil Lucy za kožich a čůrali i dovnitř jakmile se Inu opět proměnil v psa.
Když mysleli, že ho zničili dost, seskočili dolů a běželi zpět do komnaty zakladatelů. Lily je následovala a tam se zase zviditelnila a Inu je vzal pomocí své podoby domů.
,,Musíme Bradavice zavřít co nejdřív,"pomyslela si Lily. ,,Než Brumbál vymyslí další nesmysly, do kterých se pokusí zatáhnout mé syny,"věděla dobře, že to byl on, kdo tam vhodil Harryho jméno.
          ~
,,Harry se rozhodně nebude moct účastnit turnaje Tří kouzelníků,"řekl Arcturus.
Jakmile byly děti v posteli, Lily ještě ten večer obvolala Nevyslovitelné, že chce s nimi schůzku a všechno jim řekla.
,,Pohár má sice smlouvu,"řekl Croaker. ,,Ale je mezi šampionem a pohárem."
,,A v Harryho případě to bude mezi tím, kdo tam vhodil jeho jméno a pohárem,"řekl Regulus.
,,A Inu s Lucy tomu pomohli o to víc zabránit,"řekl Gideon.
,,Musíme Bradavice ale zavřít,"řekla Lily. ,,To je ta chyby, kterou Brumbál a jeho lokajové udělali."
,,Souhlasím,"řekl Regulus.
,,Než to ale s Jamesem jako majitelé uděláte, tak dovolte, aby se konal turnaj Tří kouzelníků,"řekl Arcturus. ,,Nikdo jistě nechce mít na svědomí tři lidské životy."
,,Dobře,"pravila Lily.
        ~
1.11. 1994:
Ráno vyšel článek:

,,Mimořádná událost v Bradavicích
,,Včera v noci vybíral pohár šampióny turnaje Tří kouzelníků, který se letos koná v Bradavicích.
,,Vyplyvl jméno Fleur Delacourové z Krásnohůlek, Viktora Kruma z Kruvalu, Cedrica Diggoryho z Bradavic a Harryho Pottera z Merlinovy akademie. Byla otázka, jak se tam objevilo, když se Merlinova akademie neúčastní."
,,Té noci však do Velké síně vtrhl psí hrdina s dalším psem a pohár celý zničili počůráním." 
        ~
,,Dobrá práce vy dva,"řekl James Inu a Lucy. ,,U mě též,"pravil Harry a oba je pohladil.
,,Je dobře, že teď Bradavice budou Lily pod tebou a Jamesem,"řekl Severus.
,,Taky bych jednala tak, kdyby šlo o Draca nebo Salazara,"řekla Narcissa.
,,Půjdeme dneska na ministerstvo odboru školství a předtím ke Gringottovým a prokážeme se jako majitelé Bradavic u Griseldy Macnorové, že chceme školu hned po turnaji Tří kouzelníků zavřít,"řekla Lily.
        ~
24.12. 1994:
Uplynuly dva měsíce. James se zeptal:,,Něco nového o uzavření Bradavic, které jsme před svátkama oznámili? Rozpuštění personálu školy, nejvyšší rady, ředitelky a zástupce ředitele Bradavic."
,,Podle Denního věštce zatím nic neudělali,"řekla rudovláska. ,,Ale nechala jsem Griseldou udělat opatření, kdyby Brumbál a Prewettová dělali problémy. Mimochodem vyšel článek, že Molly Prewettová zase vyučuje jeho hodiny."
,,Ztratil už něco dal ze své magie,"pravil James.
,,Zase ta úroveň motáka,"pravil Sirius.
,,Po prvním úkolů to začelo."
Christa cupitala ke stolu profesorů a řekla Regině:,,Mami musíme zase od skřítků vzít ty šaty na vánoční ples."
,,Pro Percyho nejlepší partnerka,"řekl Arthur tiše Lily.
Rudovláska kývla a řekla:,,Oni se vážně mají s Percym moc rádi."
Pomyslela si pak:,,Jsem si jistá, že Harry vezme Ginny na ten jejich menší a Neville Lenku."
Harry se kulišácky usmál a mrkl na Ginny.
      ~
31.1. 1995:
Během první poloviny Harryho čtvrtého ročníku jak Harry a Mia zpracovali v Merlinově akademií víc počítačů udělali pro ně speciální místnost.
,,Ted ještě pro ně udělat kouzelnický net,"řekla Mia. ,,To bude rovnou sloužit pro příští rok."
,, Něco jako mudlovská informatika,"řekl Harry.
,,Přesně,"pravila Mia.
Jinak už skoro každý starší jedenáct let si opatřil mobilní telefon. Minerva oznámila, že kdo má zájem o mobilní telefon má říct Harrymu nebo Mie.
Oběma dávalo velmi práce vytvořit podle jejich výzkumu veškeré kopie.
,,Víme, že hlavní počítač se jmenuje Merlinův jahodový počítač,"řekla Mia. ,,Takže nás kouzelnický net až se nám podle výzkumu podaří bude Kouzelnický net podle Merlina." Harry kývl.
      ~
4.4. 1995:
Když byl začátek velikonočních prázdnin Harry se zeptal:,,Mami, tati co budeme dělat s Bradavicemi až se uzavřou?"
,,Ještě nevíme synu,"řekl James. ,,Napsali jsme Brumbálovi, Prewettové a všem profesorům z Bradavic, aby vyklidili školu nejpozději do 30.6."
,,Už bysme to zavřeli nebýt toho turnaje,"řekla Lily. ,,Zatím se ale musíme soustředit, aby Brumbál a Prewettová nedělali problémy, když to oznamují majitelé a nechat proběhnout ten turnaj do konce."
          ~
25.6. 1995:
Bradavice běžely dál, protože dnes se tam měl konat poslední úkol turnaje.
Harry a jeho přátelé se zase učili na poslední zkoušku.
Byl s ostatními na pláži v Řecku, kde se zastavili na víkend.
,,Brzy se k ním připojím,"řekl.
Náhle přiběhl mužík středního věku a hodil pí něm starou botu a on byl odmrštěn a ozářilo ho předtím červené světlo.
,,Harry!,"vykřikli Sirius, Amélie, Neville, Lenka a Ginny.
,,Byl to Červíček,"řekl Sirius vztekle. ,,Je na hřbitově, ale bude v pořádku,"řekla Lenka. ,,Musíme kontaktovat nevyslovitelné,"řekla Ginny.
       ~
A opravdu Harry se probudil připoután k hrobu, kde bylo ,,TOM RADDLE".
Viděl mužíka, jak provádí nějaký rituál a druhý drží něco jako dítě a dívá se ke kotli. Když viděl, jak si uřízl ruku málem se pozvracel.
Harry rychle využil toho, když se mužík na něj nedíval.
Proměnil se do své psí podoby a proklouzl mezi provazy a vysmekl se ruce sochy, která ho držela.
Odběhl tam odkud ho nebylo vůbec vidět, ale byl blíž, aby slyšel, co si povídají.
Nemusel mít strach, že by neviděl, protože psíma očima viděl líp.
,,Harry slyšíš mě?",ozval se hlas Arcturuse v jeho hlavě. ,,Kde jsi? Lenka říká, že na hřbitově."
,,Jo,"odpověděl Harry. ,,Dva muži, vypadají jako Červíček a Skrk tady dělají jako nějaký rituál."
,,Tak vydrž, mi tam brzy budeme a vezmeme tě domů,"pravil Arcturus. ,,Zůstaň kde jsi, Lenka říká, že ses rychle přeměnil do psí podoby a schoval se, tak zůstaňte tak."
,,Dobře,"pravil Harry.
       
     
  

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat