28.8. 1996:
Během zbývajících měsíců letních prázdnin si Harry připravil své tři třídy a kancelář. Po projednání s Miou a Brianem se rozhodl pro čtyři Merlinové jahodové počítače s kouzelnictvím 1 a čtyři s operačním systémem 2 s integrovanou sítí kouzelnického internetu.
Ginny a Lenka mu pomohly vyzdobit druhou polovinu, kterou se chystal použít pro svou třídu zvěromágů.
,,Škoda, že už jsem zvěromág,"řekla smutně Hermiona. ,,Ráda bych šla na ten kurz."
,,Je to skvělé,"štěkla Lucy a vyzvala Inu na jeden z jejich falešných soubojů.
Opět z toho byl poprask, že byly všechny polštáře na zemi.
Inu vytáhl bezovou hůlku a všechny polštáře uklidil.
,,Díky Inu,"pravil Harry než všechny vyvedl ven a zamkl dveře.
~
Brumbál když noví majitelé zavřeli školu se vrátil na Brumbálovo panství v Godrikově dole.
Na panství měl důvěryhodné domácí skřítky. Jeho osobní skřítek Twiddle, který s ním žil v Bradavicích celá léta mu dělal společnost teď i zde.
Problém byl v tom, že během turnaje Tří kouzelníků ztratil svou magií.
,,Co budu dělat?,"uvažoval téměř celých patnáct měsíců, co se vrátili na panství.
Twiddle mu u snídaně jakovždy přinesl noviny, kde ho teď najednou zaujal titulek. Stálo tam ,,Počítačové kurzy na Potterově akademií" a text pod ním vysvětloval, že Harry Potter bude učit informatiku na jejich akademií, která nahradila jeho milované Bradavice.
,,To jsou počítače,"pomyslel si odhodlaně jít se vzdělávat na mudlovskou univerzitu na obor informatiky a ponuře si pomyslel na Potterovy:,,To oni způsobili můj pád."
~
8.9. 1996:
Když začela škola bylo to jak se předpokládalo. Harry navštěvoval své tři třídy na Merlinově akademií, dělal ředitele Potterovy akademie a učil své dvě třídy na Potterově akademií
,,Díky bohu, že to dělá Inu se mnou,"říkal si úlevně.
Všechno to probíhalo hladce až ho vyrušila jedna věc.
Jednoho nedělního odpoledne když širší rodina v salónku bez dětí, kteří ještě zůstavali na kolejích Merlinovy akademie Amélie s sebou přivedla Moodyho.
,,Včera v noci,"informoval je vedoucí oddělení magického práva. ,,Vnikl někdo na Odbor záhad do oddělení proroctví. Podle magických kamer jsme zjistili, že to byli smrtijedi, aby vzali proroctví o Inuovi a jejich pánovi. Bylo pozdě, abychom některého z nich chytili."
Širší rodina věděla, že Voldemort se snaží vytvořit si novou armádu smrtijedů, teď se ale zajímali hlavně o to, aby Voldemort to proroctví nedostal.
,,Měl jsem divný tlak v hlavě,"řekl Inu lidskou řeči. ,,Ale dokázal jsem ti zablokovat."
,,Chtěli tě tam nějak nalákat falešnou vizí,"pravil Harry. ,,Zřejmě se nejspíš bál, aby přišel sám."
,,To předpokládáme my i nevyslovitelní,"řekl Moody.
,,Co kdybychom tam Arcturusi spolu s Inu zašli, Inu by to sundal a zničil to?",zeptal se Harry.
,,Dobrý nápad,"řekl Arcturus.
,,Půjdu tedy s vámi,"řekl Moody.
~
Síň proroctví působila chladně a tmavě. ,,Támhle to je,"rekl Arcturus a ukázal Harrymu a Inu.
Když došli k místu, kde bylo lord Voldemort a Inu Potter Harry se zeptal:,,Vezmeš to proroctví Inu?"
,,Od toho tady jsem,"řekl pes. Proměnil se v fénixe a uchopil kvůli do svých drápů a položil jí na zem. Pak se proměnil zpět v psa.
Čtveřice si vyslechla obsah a Moody se zeptal:,,Co uděláme? Změníme nějak obsah nebo to prostě zničíme?"
,,Zničíme,"pravil Inu. ,,Harry, znič to. Nebojím se toho."
Harry teda řekl:,,Evanesco,"ikdyž koule zůstala neporušená obsah zmizel.
,,Znamená to, že proroctví je pryč,"pravil Harry. ,,Díky bohu.
,,Výborně psí hrdino,"řekl Arcturus s úsměvem. ,,Můžeme domů."