Děti a psi 2

53 4 0
                                    

1.7. 1984:
Na začátku prázdnin se Lily, James, Harry, Neville, Mia a Sirius vydali spolu s Inu k náčelníkovi ke Gringottovým.
,,Kdykoliv si nebudeš Inu jistý přeměním se do své psí podoby,"řekl mu Sirius.
Inu zaštěkal, že rozumí. Když přišli do kanceláře tak náčelník vzal psa k léčitelům a když se vrátil řekl:,,Váš pejsek už není viteál, odstranili jsme to."
,,Viteál lze vytvořit něčí vraždou,"řekla Lily. ,,Musel si ho z Inu udělat, když se chystal zabít Jamese. A co ta jeho hadí schopnost?",zeptala se.
,,Stále jí má, ale viteál už není,"řekl náčelník. ,,Jsme rádi, že jste ho zkontrolovali,"usmál se James.
       ~
Když měli u Gringottových všechno hotoví, tak šli do zvěřince koupit nějakého mazlíčka Nevillovi.
Harry už měl Fawkese, který se k němu připoutal.
Jak tak chodili do Bradavic za Amarasu, tak zjistili, že i Mia umí hadí řeč. Lily teď došlo jinak, že Brumbál měl pravdu, že Voldemort není úplně pryč.
Že díky viteálům přežil.
,,Tak co bys chtěl Neville?",zeptala se ho Lily. Neville váhal a šel k ropuchám a pak ukázal. ,,Jak jí pojmenuješ?",zeptala se ho kmotra, když zaplatila.
Poté šli k Miiné velké prostě na zmrzlinu.
       ~
19.8. 1984:
Letní prázdniny rychle uběhly. Minerva viděla, jak profesoři se střídají v péči o čtyřletého Harryho, Nevilla a Draca, kteří se těšili, že budou brzy žáky třídy jednorožců s Inu a malou Miou, tak pozvala Hermionu a Christu ať tráví čas se svými přáteli, s kterými budou ve třídě.
Holky si se všemi hned v pohodě sedly. Stejně tak i s šestiletými dvojčaty Weasleyovými, Billem a Charliem, který měl po prázdninách nastoupit do prvního ročníku.
         ~
Lily a Severus byli ve stejnou dobu zaměstnaní vařením dávek vlčího lektvaru a dodávali to do Svatého Munga na svolení léčitele O'Briana. K jejich úlevě to mohli pouze doručit, protože jim léčitel slíbil, že se postará o jejich distribuci.
Ministryně Amélie jim na to udělila Merlinův řád první třídy, protože lektvary byly na opravdu vysoké úrovni.
      ~
28.8. 1984:
Jednou při schůzce v ředitelně zaměstnanců se objevil Dobby a řekl:,,S portrétem mistra Godrica Nebelvíra není něco v pořádku. Dobby se omlouvá, že ruší."
,,Ne, Dobby v pořádku,"řekla Minerva a šla se tam spolu s Lily, Jamesem, Siriusem, Remusem a Arthurem podívat. Když tam přišli viděli Godrica se s nepochopením smát. 

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat