,,Arthure támhle,"řekla tiše Minerva. ,,Dva zrzci. Nejsou tvojí? Nevzpomínám, že bych nějaké přijala kromě dvojčat."
Arthur se podíval ke vchodu a řekl:,,To jsou Bill a Charlie. Bill měl ale navštěvovat Bradavice a Charlie měl být s mojí ženou ať už v Bradavicích nebo jinde."
Jako první se z přítomnosti dvou starších Weasleyových vzpamatovali dvojčata. Vyskočili od stolu spolu s Inu a křikli radostí:,,Bille! Charlie!"
,,No zdá se ale, že děti měli jiné nápady,"řekl James.
,,Jak starý je ten druhý chlapec?",zeptala se Evelyn.
,,Devět let,"odpověděl Arthur.
,,Tak to by byla třída bazlišek,"řekla Lily. ,,Jasone."
,,V pořádku, čím více tím lépe,"řekl učitel. ,,Ale je vidět, že by s těmi chlapci nebyli problémy, pokud je jejich matka neposlala,"pravila rudovláska dál. ,,Podívejte Inu je s nimi též v pohodě."
Všichni viděli jak Charlie Inu hladil a Billa ještě objímala dvojčata.
,,No po hostině s nimi promluvíme,"řekla Minerva a naznačila čtyřem chlapcům ať si sednou ke stolu.
~
Po hostině vešli Minerva spolu s Lily, Severusem, Jamesem, Siriusem a Remusem do Minerviny pracovny spolu s Billem a Charliem a jejich otcem.
,,Co tady děláte?",zeptala se jich Minerva. ,,Jak jste se tady vzali?"
,,Chceme zůstat tady,"řekl Bill. ,,Být s tátou a dvojčaty. Vzal jsem Charlieho k Hagridovi a požádal jsem ho ať nás vezme na nástupiště 9 3/4. Místo na bradavický expres jsme ale počkali na expres sem. Prosím chceme být s tebou tati a dvojčaty."
,,A jste si jistí?",zeptal se jich jejich otec. ,,Jste si jistí, že chcete opustit mámu, Percyho, Rona a Ginny?"
,,Ano,"řekli oba naráz. ,,Vzal jsem i Charlieho, protože je vidět, že by chtěl být tady jako já,"řekl pak sám Bill. ,,Už sem se dokonce spolu s Charliem spřátelil z některými z prvňáčků. Prosím."
,,Co myslíš teda Minervo?",zeptal se James. ,,Pokud souhlasíte Arthure,"řekla ředitelka.
,,Tak jo,"řekl otec chlapců.
,,Tak teda Jamesi odveď Billa na obytovnu pro první ročníky,"řekla svému zástupci. ,,Charlie bude muset být na pokoji spolu s Arthurem a dvojcaty, protože základní škola je pouze denní."
,,Díky Bille, že si mě sem vzal,"řekl Charlie staršímu bratrovi. ,,Jsi nejlepší z mých bratrů,"a plácli si navzájem než Bill odešel s Jamesem.
~
,,Myslím, že je čas poslat mé ženě huláka,"pravil pak Arthur, když řekl Remusovi ať odvede Charlieho k němu a dvojčatům a jakmile odešli. ,,Že se lépe nestará o naše děti,"pravil.
Minerva, Lily, Sirius a Severus se zasmáli a souhlasili.
~
Když Arthur na tom pracoval zeptal se:,,Promiňte můžete mi někdo ukázat jak se to dělá?",zeptal se zoufale, když se snažil o kouzlo.
,,Ukaž,"řekla mu Lily a vzala ho za ruku, kde držel hůlku a navedla ho.
,,No dobře, že je příhodné, že neví, jak takovou věc poslat,"řekla Lily v duchu.
O chvíli později Arthurův hlas křičel:,,MOLLY WEASLEYOVÁ,
JAK SE OPOVAŽUJEŠ SE LÉPE NEPOSTARAT O NAŠE DĚTI?! BILL A CHARLIE SEM DNES DORAZILI A JEN ABYS VĚDĚLI, ŽE TADY ZŮSTANOU!
POKUD SEM PŘÍJDOU NĚKTERÉ DALŠÍ Z NAŠÍCH DĚTÍ TAK MEZITÍM, CO TY ZJISTÍŠ, ŽE JSI PRYČ Z RODINY ZATÍMCO JICH SEM PŘÍJMU VŠECH SEDM!"
CHOVEJ SE SLUŠNĚ, DOKUD NESEŠ JMÉNO WEASLEY!"
~
Před hodinou
Fawkes seděl na bidýlku v ředitelově kanceláři a říkal si, jak je ta žena, která pořád chodí do kanceláře otravná. Ředitel s tím nic neudělal, aby jí vykázal a ani se s ním neporadil.
,,Nevím, kde jsou!,"vřískala. ,,Fawkesi najdi Williema a Charluse Weasleyovy,"řekl mu ředitel.
,,Jistě,"zatrylkoval Fawkes a rozletěl se. Když byl dál od Bradavic, tak zjistil, kde jsou a došlo mu, že jsou šťastní a proto si řekl, že to nechá být, protože je jim tam líp jak tady s tou otravnou ženou.
,,Našel si je?",ptal se ho Brumbál, když byl zpět u něj v kanceláři.
,,Ne,"zatrylkoval mu na to a usídlil se zpět na bidýlko.
,,Proč je nemůžete najít?!,"křičela Molly. ,,Klid, třeba Williem je na nádraží a Charlus s ním, ujel jim vlak a čekají až je někdo vezme,"uklidňoval jí.
Fawkesovi se ulevilo jak ta hrozná žena následovala ředitele do letaxové sítě.
~
1.10. 1982:
Minerva měla pocit, že škola běží sama. Akorát jí informovali domácí skřítci, že huláci od Molly Weasleyové přicházely pro ni, Potterovy a Arthura každý den a oni to zahání kouzlem. Jinak nic mimořádného.
,,Minervo,"přišel k ní Remus. ,,Možná něco mám pro Narcissu jak nám psala."
,,Co?",zeptala se ředitelka.
,,Knihovna potřebuje knihovníka,"řekl. ,,A z ní bude jistě dobrá knihovnice."
,,Tak jo, pokud bude souhlasit,"řekla ředitelka.
,,Určitě byla prefektka,"usmál se Remus.
~
Narcissa spolu s Dracem a jejich skřítkem Dobbym dorazila hned druhý den, co jí Minerva napsala.
Sirius jí taky navrhl, že jako vedoucí rodu Blackových jí může anulovat manželství z rozumu s Luciusem. Ona to přijala.
,,Tak Dobby doufám, že se tady o tři děti postarám,"řekla, když položila Draca k Harrymu, Nevillovi a Inu v pokoji Harryho, Nevilla a Inu dříve Jamesovém.
,,Pět,"řekl Harry. ,,Jsme tady já, Harry, Draco, Inu,"dodal Neville. ,,Plus ještě Mia."
,,Dobby má děti rád,"řekl skřítek. ,,S Melinou je zvládnou."
~
Lily a James seděli v jejich soukromé ložnici a Lily řekla:,,To bude dupání teď a ještě větší až nebude Mia tak malá,"zrovna dokrmila Miu. Náhle přiletěla sova od Gringottových.
Lily jí pustila dovnitř a když opustila dopis zavřela okno.
Když otevřela obálku bylo:
,,Vážená paní Potterová,
zjistili jsme, že ve vašem testu dedictvi, je něco o čem nevíte. Dostavte se zítra v jedenáct hodin a pokud chcete vezměte s sebou i svého manžela."
,,S pozdravem,
,,Náčelník od Gringottových"
~
,,Co to může být?",zeptala se Lily v šoku. ,,Nevím, uvidíme zítra,"pravil James.