Čarodějky a mrchy

71 5 8
                                    

,,Je narozená u mudlů,"řekla Minerva, když otevřela knihu. ,,Hermiona Grangerová, narozená 19.9. 1979 a budou jí tím pádem letos čtyři. Její rodiče jsou oba mudlové."
,,No jo,"odpověděl jí James. ,,To je ještě pár měsíců pryč, mezitím musíme přežít dvě svatby."
,,Arcturus a já jsme žádnou svatbu neplánovali,"ohradila se Minerva.
,,Už je to dohodnutý s místním farářem, že vás oddá v místním kostele,jisti domácí skřítci se nebudou nudit o letních prázdninách."
Minerva musela dát Jamesovi za pravdu, že ti skřítci budou mít nějakou práci. Zvlášť když měli jedno dítě za druhým.
       ~
Druhý den zase Minervě vybrovoval v knize záznam.
,,Co je zase?",zeptala se v šoku. ,,To si dávají za čas."
Zavolala z vedlejší kanceláře Jamese a řekla:,,Christa Lestrengeová, narozená 26.12. 1979, dcera Reginy Lestrengeové (moták) a Briana Blaira (mudla)."
,,Lestrengeová?",byl James celý v šoku. ,,Ta musí být stará jako Rudolphus a Rabastan, o dalších nevím."
,,Regina byla dcera Lestrengeových,"odpověděla mu ředitelka. ,,Byla moták, proto jí rodiče dali do mudlovského světa a už o ní nikdo neslyšel." ,,Ta rodina je připravená, ale na vymření,"pravil James. ,,Jak udělat, aby byli ožilá?"
,,Zeptám se skřetů,"odpověděla Minerva. ,,Měla by, protože Christa je jediný dědic."
         ~
25.6. 1983:
,,Zajímalo by mě, jestli bychom ty dva mudlorozené neměli navštívit, co nejdříve,"řekl Arthur, když měli studenti za pět dní jet domů. ,,Všichni víme, jak Molly je dobrá v psaní dopisů,"řekl. ,,Kniha v Bradavicích bude ukazovat taky záznam, ikdyž ještě je brzy. Radši bychom ale měli." Minerva mu dala za pravdu a zeptala se:,,Lily můžou Harry a Neville doprovodit nás za nimi? Bude lepší, když budou u toho, protože někteří mudlové špatně nesou, že jsou jejich děti čarodějové."
,,Určitě,"řekla rudovláska.
            ~
26.6. 1983:
Druhý den Harryho, Nevilla, Minervu a Lily vzal Fawkes před dům Grangerových.
Minerva zaklepala a otevřela jim paní Grangerová.
,,Pojďte prosím dál,"řekla.
,,Klidně zavolejte vaší dceru,"řekla Lily. ,,Bude dobré, když bude tady s námi."
Když vešli do obývacího pokoje vešla tříletá holčička a Minerva s Lily všechno řekly.
,,Vaše dcera bude chodit s mým synem a kmotřencem,"řekla rudovláska. ,,Nebude tam sama."
,,Hermiono ukaž Harrymu a Nevillovi pokoj,"usmála se Ema.
Když šli děti do pokoje, tak Dan Granger řekl:,,Dává to smysl, protože když Melanie sestřenice Hermiony sbíraly vajíčka o Velikonocích na dvoře, tak vypadalo to, že vyhraje Melanie, ale Hermiona za chvíli měla plnou ruku."
         ~
,,Melanie je zlá,"vyprávěla mezitím letošní příhodu Velikonoc Hermiona nahoře Harrymu a Nevillovi. ,,Říká, že jsem blázen." Harry se na ni usmál a řekl:,,Nejsi blázen, Jsi čarodějka a magie je vzácný dár."
Hermiona se potěšeně usmála. Byla ráda za první přátelé.
       ~
Setkání s Christou Lestrengeovou a s jejími rodiči proběhlo stejně příjemně jako u Grangerových. Když to všechno vyŕídili Fawkes je vzal domů.
Vyprávěli všem, co zažili. ,,To je hrozné,"řekla Lily. ,,Dovedeš si Jamesi představit, že bys svojí dceru nebo syna vykopl z domu, protože by byl moták."
,,Ne,"odpověděl James. ,,Ale některé čistokrevné rodiny to bohužel tak dělají." ,,Pravda,"řekla Narcissa. ,,Když ale říkáte, že ta Regina je chytrá holka tak její dcera zvládne základní školu i akademií." ,,To jo,"pravila Minerva.
          ~
31.8.  1983:
O dva týdny později se Sirius a Amélie a Amélie začela žít na Potter manoru spolu se svou neteří Susan, takže parta děti se rozrostla.
Během letních prázdnin skřítka Lissy hlídala děti, hlídala Jamese jako dítě a byly tady brzy i Miíny první narozeniny. Její první slovo bylo kupodivu:Haha, tak Nene, mama a dada. James byl z toho v šoku, co jeho dcera zvládla. Že jeho označení řekla až čtvrté.
       ~
1.9. 1983:
Když byl nový rok a Lily se Severusem dělali ráno  v laboratoři lektvary a především pro Remuse dovnitř vešel Sirius.
Lissy hlídala Harryho, Nevilla, Inu, Draca, Susan a Miu.
,,Co se děje?",zeptala se Lily.
,,Je tady ta mrcha Umbridgeová z ministerstva,"řekl. ,,Dohaduje se s Jamesem a Minervou, že chce Remuse. Arcturus ho pro jistotu vzal s Cissy na Black manor radši. Zavolám hned Amy." Lily a Severus neváhali a vešli k Minervě.
,,Co se tady děje?",zeptal se Severus.
,,Chci, abyste mi dali vlka,"řekla Umbridgeová. ,,Byl dán ministrem zákon, aby neučili vlkodlaci a Molly Weasleyová a Albus Brumbál to schválili."
,,Potvrzujeme, že jsme s Lily dobří v lektvarech,"řekl Severus. ,,A Remus Lupin má bezpečnou místnost, takže Brumbál s Weasleyovou do toho nemají, co mluvit a vůbec ne ten tupec Popletal."
,,Je to ministr,"kvílela Umbridgeová.
,,Potvrzuji slova Severuse,"řekla chladně Lily a měla chuť tu Umbridgeovou proklít.
,,Teď opusťte mou kancelář a areál této školy nebo vás nechám vyhodit bystrozory Dolores,"řekla chladně Minerva.
,,Co se tady děje?",vešla Amélie a za ní Sirius. ,,Nedodržují zákony Amélie,"kvílela Umbridgeová.
,,Zákon má být projednán starostolcem,"řekla Amélie.
,,Ministr to schválil,"namítala Umbridgeová. ,,A Molly Weasleyová a Albus Brumbál též." ,,V tom případě půjdeme za Moodym a stanovíme termín schůzky Starostolce,"řekla Amélie. ,,Oficiální je všechno až to rozhodně Starostolec."
K úlevě všech čapla Dolores za paží, popadla do ruky  letax a hodila do krbu. ,,Ministerstvo kouzel, kancelář bystrozorů,"řekla a vstoupila s Umbridgeovou do krbu.

Pes, který přežilKde žijí příběhy. Začni objevovat