Capitol 3

11.5K 426 7
                                    

M P.D.V.

Mi-am luat geanta si am iesit din birou, hotarata sa plec cat mai repede acasa. Ziua a fost mult prea obositoare pentru mine. Razvan e cea mai exasperanta persoana pe care am cunoscut-o in viata mea. Nu pot sa spun ca pe el il cunosc prea bine, dar stiu ce vrea. Ma vrea doar in patul lui pentru ca i-am ranit orgoliul plecand in dimineata aceea. Nu voi ceda , sa o fac din nou cu el. Eu nu fac aceeasi greseala a doua oara.

- Pleci? - I-am auzit vocea din spatele meu cand am iesit pe usa biroului.

- Nu se vede?

- O sa scapi vreodata de felul tau intepat de a fi in preajma mea?

- Nu crezi ca stii deja raspunul? O seara buna.. - M-am intors si am plecat. Am coborat cu liftul pana la parter. Holurile inca erau aglomerate , deoarece era inca devreme, doar ca programul meu se terminase si nu aveam de gand sa mai raman si sa il ascult pe Razvan. Imi e de ajuns ca ma cheama la el in birou din 5 in 5 minute si ca intra fara sa bata. Oare de ce m-am pricopsit cu el? Nu. Mai bine spus, de ce am fost in nenorocitul ala de club in noaptea aia? De ce am baut? De ce am ajuns in patul lui? Sunt o proasta daca cred ca nu ii voi ceda.

Eu chiar sunt mult mai atrasa de el decat as vrea. Dar o sa rezist. Cu siguranta o sa rezist. Am urcat in masina trantind portiera nervoasa in spatele meu si mi-am lasat capul sa cada pe volan. Asta a fost doar prima zi. Ce va urma in continuare? Astazi deja m-a sarutat. Inca mai simt senzatia buzelor sale dulci sarutandu-le pe ale mele. Am oftat si am pornit masina, indreptandu-ma spre casa. Telefonul imi suna in geanta, asa ca l-am luat , inca fiind atenta la drum.

- Da, Bonnie..

- Vezi ca eu am plecat. Am o intalnire in seara asta.

- Sa stii ca de doua saptamani inca astept sa mi-l prezinti. Si am impresia ca e ceva serios.

- O sa ti-l prezint, stai calma!

- Atunci, distractie placuta.

- Multumesc. - Cand am inchis eram deja in fata usii. Ma intreb cand am ajuns atat de repede.. Am descuiat usa si am intrat, descaltandu-ma de pantofii inalti. M-am trantit obosita pe canapea, intinzandu-ma.

*

- M, am nevoie sa te uiti pe actele astea si sa semnezi daca sunt okey. - Am trantit palmele de birou ridicandu-ma nervoasa in picioare.

- Invata sa bati la usa! De cate ori vrei sa iti spun?

- Stii.. Ai putea sa ma convingi si in alt fel. - Ranji si imi tranti actele pe birou, dupa care iesi. Am trantit cat de tare am putut cu pumnul in birou, dupa care am luat actele si am inceput sa citesc conditiile si cerintele. Am oftata, dandu-mi seama ca nu ma pot concentra deloc.

Razvan P.D.V.

M-am trantit pe scaun. Fata asta ma inebunea... Pot sa jur ca daca se apropie prea mult deja incep sa ma stranga pantalonii. Un ranjet mi-a scapat la ideea asta, dar gandurile mi-au fost intrerupte de telefonul care suna. Ma asteptam sa scrie Ashton, dar nu... Era Matt.

- Vezi ca in seara asta nu ma pot duce la sediu in locul tau. Am intalnire cu iubita..

- Tu glumesti, nu? Si data trecuta tot eu am fost in locul tau, Matt!

- O sa iti tin locul doua luni daca te duci in seara asta.

- Oricum trebuia sa mi-l tii... Cred ca o sa fiu cam ocupat. - Un ranjet mi se intipari pe chip. Am inchis telefonul si l-am lasat pe birou. Am nevoie de date legate de parintii lui M. O sa regrete pentru toata asteptarea de pana acum. Din moment ce ma ocupam si cu altceva, nu prea legal, o sa fie floare la ureche. Mi-am luat laptop-ul din geanta si l-am deschis, intrand pe un program. In maxim jumatate de ora aveam toate datele care imi trebuiau. Parintii ei erau oameni de afaceri. Stai putin! Ideea asta e perfecta! Gandurile mi-au fost intrerupte de usa care s-a deschis. M intra, tinand un dosar subtire in mana.

- Ti-am adus actele.. E totul in regula..

- Multumesc.

- Nu te superi ? Am intrat fara sa bat la usa..

- Nu asta fac si eu?

- Ah..ba,da.. Dar tu esti seful, deci..

- Ti-ai dat si tu seama de asta? - Am spus eu ironic, indreptandu-ma spre ea. A facut un pas inapoi, dar dupa a ramas intepenita langa usa. M-am apropiat mai mult, iar ea mai facu un pas in spate si se lipi de usa. M-am aplecat pana am ajuns cu buzele la nivelul gatului sau si am sarutat-o, dupa care am muscat-o in partea stanga. A scos un geamat de surpindere, dar nu m-a indepartat. Am chicotit, dupa care am aplicat acelasi tratament si in cealalta parte a gatului. Cand m-am indepartat i-am observat surprinderea. Dupa cateva secunde si-a revenit si a iesit in viteza din birou.

M  P.D.V.

Am intrat in birou, trantind usa in urma mea. Inca nu realizam pe deplin ceea ce s-a intamplat. Sper ca nu mi-au ramas semne! Mi-am luat o oglinda din geanta si m-am privit. Aveam in ambele parti ale gatului cate 2 urme rosii. Cat de idiot poate fi! Partea proasta e ca nu am nici o esarfa la mine, iar rochia e decoltata si nu acopera absolut nimic din gat.

- Off.. - M-am trantit pe scaun si am aruncat oglinda pe birou. Si mai si doare! M-am gandit in timp ce am atins unul dintre semne. Cred ca merit niste explicatii pentru asta, dar pana atunci am urgent nevoie de o esarfa. Mi-am luat telefonul si i-am scris un mesaj lui Bonnie. Urma sa mi-o aduca la sfarsitul programului. Am mers in biroul sau si am intrat fara sa bat la usa. Era cu spatele, cautand ceva printr-un raft. - Hmm,hmm.. - Mi-am dres glasul, iar el s-a intors.

- Vrei sa continuam?

- Nu! Vreau niste explicatii in legatura cu "minunatul" tau comportament, Razvan! Uite ce mi-ai facut. - I-am spus si am aratat in spre semnele de pe gat.

- Mie mi se pare ca arata bine.

- Arata bine? Si daca o sa vada cineva ce o sa spun?

- Ca te-a muscat iubitul? - Am tresarit la gandul acesta.. Iubitul.. E plecat de 2 luni in Los Angeles si nu cred ca mai are de gand sa se intoarca. Oricum... Nu ii simt prea mult lipsa. In ultima vreme am si uitat ca am iubit.

- Iubitul e plecat de doua luni in Los Angeles, deci nu!

- Atunci spune ca ti-ai tras-o cu seful in biroul lui. - Spuse el si ridica din umeri, dupa care se aseza nepasator pe scaun, fara sa ma priveasca.

- Nu sunt o curva!

- Am spus eu ca esti curva? Nu e nimic rau in asta...

- Doamne! Esti imposibil!

- Si al naibii de sexy.

- Si modest... Cu tine se poate purta o discutie serioasa?

- Nu imi pune la indoiala seriozitatea.

- Eu nu ti-as pune la indoiala perversitatea. - Am spus eu, dand sa plec din birou. Ma trase de mana si ma lipi de corpul lui. - Razvan, nu! Da-mi drumul! - Nu a spus nimic, ci m-a urcat pe birou, iar el se sprijinea in ambele maini, avand fata la o distanta milimetrica de a mea. In secunda urmatoare isi lipi buzele de ale mele. Am incercat sa il imping, dar nu se misca, asa ca pana la urma i-am raspuns la sarut. Ce pierd, nu? Plus ca saruta prea bine. Mi-am dus bratele in jurul gatului lui si l-am tras mai aproape, ajungand aproape peste mine.

- Hmm,hmm! - Am auzit o voce care era foarte aproape , asa ca ne-am despartit. Era..

Aventura de o noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum